Suositelkaa selvännäkijää/ennustajaa
Kommentit (63)
Iiris olikohan Roine, jo edesmennyt näki sieluuni ja tulevaisuuteen. Ei ottanut rahaa, sai jättää lähtiessä eteisessä olevaan maljaan ja jäinkin. Muistaako kukaan käyneensä hänellä?
Siis jätinkin ei jäinkin, viesti 4/4
Anna Waaramo, nykyään palvelee ennustus.net maksullisessa puhelinnumerossa. Ei kysellyt minulta mitään, vaan alkoi heti kertoa asioita, mm. tiesi minun ja perheenjäsenteni ulkonäönkin suoraan, samoin sairaudne josta kärsin.
Ennustan, että olet pian paljon nykyistä köyhempi.
Olen soittanut myös Anjalle ja Iirikselle, mutta ei ole toteutunut. Myös Sonja, Veera ja Eevi tullut kokeiltua, mutta eivät ole nämäkään toteutuneet. Aikaa soitoista 1-reilu2v.
Ei kukaan voi ennustaa varmuudella. Tulevaisuus muuttuu joka sekunti.
Jos joku vielä näitä kommentteja lukee, niin Iiris on Unilin ennustajista paras. Sonjaa kehutaan paljon, mutta ei nähnyt todella tärkeitä asioita oikein. En ole soitellut usein, mutta 20 vuoden varrella joskus kriisitilanteissa. Miten psykologit tähän asiaan liittyvät? eivät ole koskaan minua auttaneet, tosin en ole koskaan syönyt mielialalääkettä tai ollut masentunut. Tämähän on viihdettä, ei psyykkisten sairauksien hoitoa. On ollut varaa maksaa, niin olen viihdyttänyt itseäni. Toisia hyviä näkijöitä ovat mielestäni: Ilse Kari, Eija Nikko. Eija on nopea, jonkun mielestä töykeä, mutta näkee hyvin. Ja juu kallis on hän.
Vierailija kirjoitti:
Anna Waaramo, nykyään palvelee ennustus.net maksullisessa puhelinnumerossa. Ei kysellyt minulta mitään, vaan alkoi heti kertoa asioita, mm. tiesi minun ja perheenjäsenteni ulkonäönkin suoraan, samoin sairaudne josta kärsin.
Mitä hyötyä sait siitä, että hän kertoi, minkä näköisiä olitte?
Minäkin joskus nuorena soittelin ennustajille ja kävinkin joidenkin luona.
Tyhjää pölinää. Kyselivät ja arvuuttelivat asioita, hidastelivat tahallaan puhelimessa, että varattu aika täyttyisi nopeasti. Yksikään ei koskaan oikeasti tiennyt mitään tulevaisuudesta.
Ja mitään takuutahan ei voi olla. Rahat siinä vain menee.
Kun kysyin, tulenko saamaan kaipaamani lapsen, vastattiin, että lapsi tulee jos on tullakseen. Lapsihan tarvitsee oikeat olosuhteet, mihin se voi syntyä.
Tosi fiksusti vastattu ennustajalta, vastuuttaa asiakkaansa eikä tarvitse tietää mitään.
Minäkin voisin ryhtyä ennustajaksi, tyhjän puhuminenhan on helppoa.
Jos viis seirsemänkymppiä menee siihen että saa hetkeksi hyvän mielen joka ei kanna mihinkään niin ennemmin suosittelen risteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tapaat pitkän ja tumman miehen.
Mutta minä olen lepso!
- Ilmeisesti kumppani on maskuniilinen.
Tämä on helppo: joka ikinen on roistomainen huijari joka vie rahat herkkäuskoisilta/haavoittuvassa asemassa olevilta.
Sanon vaikutelman perusteella mikä voisi olla hyvä vaihtoehto. Itse rakennat tulevaisuutesi ajattelemalla positiivisia ajatuksia. Harriet Piekkola, Kuparikettu (jos pitää siitä tyylistä), Energiahoitaja Eleni (tekee varmastikin tulkintoja) ja Kalevi Riikonen. Arje Silander olisi ollut todella hyvä valinta, taisi vaan harmi kyllä lopettaa tulkinnat ja tekee eri asioita. Vaikuttaa lahjakkaalta.
En ole ennustajalla käynyt mutta numerologinen tulkinta piti hämmästyttävän hyvin paikkaansa, ulottuu myös tulevaisuuteen.
Unil nettisivuilta olen soittanut Anjalle ja Irikselle. Iris näki elämääni monen vuoden päähän ja kaikki mitä hän sanoi on tapahtunut. Iris ei näe lyhyen ajan päähän. Anja näkee tarkasti asioita.