Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ystävää, jolle puhut parisuhteestasi?

Vierailija
17.02.2013 |

Kuka hän on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hän on ystävättäreni.

Vierailija
2/12 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota tulee välillä märehdittyä melkein kaikkien ystävien ja sukulaisten kanssa. Paha tapa. Makuuhuoneasioista ei tule juteltua, mutta muuten vähän kaikesta. Pitää jollekki joskus tilittää ettei pää poksahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskolle tulee puhuttua paljon.

Vierailija
4/12 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, parille hyvälle ystävälleni puhun parisuhteestani.. En makuuhuoneasioista.

Vierailija
5/12 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole ystäviä, ja jos olisi, en puhuisi niille parisuhteestani. En kaipaa siitä puhumista muiden kuin miehen kanssa.

Vierailija
6/12 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla liian avoin. Juttelen parisuhteestamme oikeastaan kaikkien kanssa. Sänkypuuhista ja seksiongelmistakin... Joskus olisi kyllä parempi pitää suu kiinni mutta ihan hyviä neuvoja olen kuitenkin saanut.

Vierailija
7/12 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiselle panolleni facebookissa, itse asiassa. Mukava tyyppi, ei kuitenkaan liian läheinen. Läheisemmille en uskaltaisi puhua, sillä ikinä ei voi tietää, tulisiko heille mieleen kysäistä asioista mieheltä itseltään.

Vierailija
8/12 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, ennen oli yksi ystävätär, mutta hän ei pidä enää yhteyttä. Miehen kanssa puhuin myös ennen, nyt en jotenkin saa puhuttua enää hänellekään.

Vierailija
9/12 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana märehtiä parisuhdettani muille. Periaatteeni on että asiat jotka vaivaavat miehessäni, puhun läpi hänen kanssaan, enkä ala juoruilemaan ulkopuolisille.

Joo, kohta joku naputtaa että "ei se ole mitään juoruilua", mutta minulle se on. Koska en halua että mieheni puhuu minun asioita selkäni takana, en puhu hänen asioista hänen selkänsä takana. Jos ongelmia on, ne selvitetään ilman niistä ongelmista juoruamista muille ihmisille. 

Lisäksi jos minä kerron ystävälleni vaikkapa riidasta joka on ollut minun ja mieheni välillä, kuulee ystävä vain minun versioni tapahtuneesta ja koen tuollaiset tilanteet mustamaalaamisena, eikä se ole tapojeni mukaista.

Vierailija
10/12 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhun parille läheisimmälle ystävälleni. Mutta en ihan kaikkea, sillä en kestä sitä että minua esim. alettaisiin painostamaan jättämään mieheni tai että kaikkea puhettani miehestäni varjostaisi tietyt asiat. En halua, että valintojani arvostellaan yksipuolisen tiedon varassa. 

Lähinnä olen puhumatta näille läheisimmilleni mieheni pahimmista idioottimaisuuksista kun hän on ollut humalassa (haukkunut minua, huutaa, sattaa paiskoa tavaroita) ja siitä, että hän on toisinaan livennyt raittiudesta kännäämiseen, vaikka on luvannut olla juomatta. Miehelleni alkoholi on ollut ja on yhä ongelma, mutta hän käyttää sitä enää noin kerran parissa kuukaudessa. Käyttö on vähentynyt vuosien varrella huomattavasti ja mieheni todella yrittää pysyä aselvänä, mutta joskus tulee vielä noita takaiskuja. Alkoholiongelmaan suhtaudutaan kyllä erittäin tuomitsevasti, joten en sitä niin mainosta edes ystävilleni. Heidänkin miehet juovat lähes joka viikonloppu, mutta sehän on ihan normaalia, kun eivät vedä ihan tappiin asti..ja pettämiset, välinpitämättömyys ja tunnekylmyys ovat ilmeisesti vähemmän hyviä syitä kehottaa ystävää eroamaan, kuin alkoholiongelma, johon mies itse yrittää vaikuttaa.

Joo, nyt kun lukee, niin enpä taida juuri ystäviini luottaa. 

Vierailija
11/12 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kerro kaikkia mieheni idioottimaisuuksia ystävilleni. Eli puhun kyllä suhteestamme ja myös vaikeammista asioista, mutta sellaisia piirteitä joita itse en pysty kerta kaikkiaan käsittämään (satunnainen karkea kielenkäyttö, ei tosin onneksi minua kohtaan, ja lyhyt pinna ja siitä johtuva välillä käsittämätön suuttuminen milloin mistäkin pikkuasiasta) kaunistelen helposti koska en halua, että nämä jäävät ystävieni mieleen ikuisesti peittäen mieheni hyvät puolet.

Itsellänikin muuttui suhtautuminen kaverin mieheen lopullisesti kun kaveri kertoi hänen rasistisista mielipiteistään, enkä pysty enää oikein suhtautumaan häneen normaalisti. Toki oman mieheni "viat" ovat inhimillisempiä mutta en kuitenkaan halua niiden hallitsevan ystävieni suhtautumista mieheeni. Toisaalta todella tyhmää, mutta koska mieheni on kuitenkin näistä huolimatta todella mahtava tyyppi niin haluan muidenkin ajattelevan niin. :)

Vierailija
12/12 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kolme sellaista ystävää joille voisin puhua muttei kuulu tapoihini. Olen aika pidättyväinen kertomaan yksityisiä asioita kenellekään vaikka osaankin kuunnella muiden ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi