Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä rekrytoi vain nuoria töihin....

Vierailija
28.02.2019 |

Vähän liian räikeää. Taidan vaihtaa Keskon asiakkaaksi.

Kiva tietysti, että nuorille on töitä, mutta jotain tasavertaisuutta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko ja kaikki muutkin tekevät samoin.

Nuorissa on tulevaisuus!

Vierailija
2/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, edelliset kaksi meille palkattua on kylläkin 40+.

S-työläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketeissa on paremman näköiset kassat kuin Prismoissa.

Vierailija
4/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on tulevaisuus. Miksi palkata 55v ylipainoista selkävaivaista kuumista aalloista kärsivää, kun aamut alkaa valituksella selkäkivuista ja nivelkivuista ja väsymyksestä.. Nuori reipas, joka jaksaa painaa duunia ilman ininää on paras työläinen.

Vierailija
5/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihmetellyt meidän s-marketissa olevia melko vanhoja työntekijöitä.

Ei taida tuo avauksen väite pitää paikkaansa.

Vierailija
6/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesko ja kaikki muutkin tekevät samoin.

Nuorissa on tulevaisuus!

Kesko on ryöstöfirma.

Vierailija
7/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, edelliset kaksi meille palkattua on kylläkin 40+.

S-työläinen

Eli nuoria

ap.

Vierailija
8/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittareissa on kyllä kauniita myyjiä. Cittari panostaa laatuun myös, kun asiakas lähtee kaupasta ulos. Yleensä asiakas näkee kassaneidin viimeisenä. Siinä, kun on kärry täynnä kaikenlaista kivaa hyvistä valikoimista, niin voi makustella siinä kassalla jo etukäteen.

Vierailija
9/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa on tulevaisuus. Miksi palkata 55v ylipainoista selkävaivaista kuumista aalloista kärsivää, kun aamut alkaa valituksella selkäkivuista ja nivelkivuista ja väsymyksestä.. Nuori reipas, joka jaksaa painaa duunia ilman ininää on paras työläinen.

Hehee. Meillä duunissa nimenomaan nuoret saikuttaa selkäkipujen takia, ja vanhat senkus porskuttaa. Itseään voi hoitaa muutenkin kuin saikuttamalla.

Vierailija
10/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki...55v ammattilainen n.14€/h.

Nuori 18v n.7€/h.

Mutta jostain on aloitettava.

Vierailija
11/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosi-oireisiin saa kyllä nykypäivänä hoitoa, ei tarvitse kärsiä.  :)

Vierailija
12/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittareissa ainakin on keskimäärin paljon nuorempia työntekijöitä kuin Prismassa.

Vierailija
13/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen mieluummin nuoren kassalle kuin jonkun vanhan kurtun...sellainen kun olen itsekin.

Vierailija
14/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä kassakoneen ulkonäöllä on kaupassa käynnille? Mulle ainakin ihan sama millä koneella laskee ostokset yhteen. Kaikenlaisia hifistelijöitä sitä maailmassa onkin. 

Vierailija
15/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei halua hormooneja.

Vierailija
16/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cittareissa on kyllä kauniita myyjiä. Cittari panostaa laatuun myös, kun asiakas lähtee kaupasta ulos. Yleensä asiakas näkee kassaneidin viimeisenä. Siinä, kun on kärry täynnä kaikenlaista kivaa hyvistä valikoimista, niin voi makustella siinä kassalla jo etukäteen.

Juuri näin. Cittarissa menee hehkeälle ja hymyilevälle kassalle mielellään. Jos on aivan pakko käydä Prismassa, niin parempi mennä kaulukset ylhäällä hissukseen itsepalvelukassan kautta.

Vierailija
17/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tehnyt kaupan alan töitä vuokrafirman kautta vuosia ja vakituinen henkilökunta suhtautuu kuin vieraaseen sikaan eikä yritys palkkaa heidän listoille, kun pyysin työvuorolistaa ja 30 viikkotyötuntia. Vuokrafirmassa pitäisi tunnin varoitusajalla päästä töihin ja tai sitten ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan. Olen alle 40 hyväkuntoinen ja hyvännäköinen.

Vierailija
18/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen mieluummin nuoren kassalle kuin jonkun vanhan kurtun...sellainen kun olen itsekin.

Mä olen sitten se kurttuja menen mielummin vanhalle ja kokeneelle.

Katsos kun nuoret vaan päästää niitä tavaroita ja sitten hajoaa hihnalla jotain.

Vanhat osaa senkin homman paremmin.

Siinä näkyy ammattitaito kun asiakkaalla isot ostokset,

Vierailija
19/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei enää halua hormoneja pilaamaan vesistöämme.

Vierailija
20/44 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikille ei edes anneta, kun ei voida, Mitähän silloin jää jäljelle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi