Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pakkomielle ihmisille on tullut jankuttaa että minun pitäisi leikkauttaa hiukseni nyt kun täytin 40?

Vierailija
28.02.2019 |

Lähes kaikki naispuoliset ystäväni ovat alkaneet jankuttaa, että nelikymppisellä ei enää pitäisi olla pitkää tukkaa. Tukka on hyväkuntoinen ja paksuhko, joten en näe mitään syytä leikkauttaa sitä. Nämä jankuttajat ovat itse leikkauttaneet "tätimallin"

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  usko hetkeäkään tällaisiin muka-jankuttajiin. Kai ap haluaa kuulla, että ne on vain kateellisia kun ei itsellä ole pitkää vahvaa tukkaa. Tämä on jotenkin niin kulunut stoori, että keski-ikäisellä pitäisi jonkun mielestä olla lyhyt tukka, ja että joku muka oikeasti jankuttaisi tuollaisesta typeryydestä. 

Vierailija
22/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sanojalle vastalahjaksi hyviä ja tervetulleita neuvoja siitä, mitä hänen olisi syytä tehdä ulkonäkönsä hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko!

Vierailija
24/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti naisia jotka päin naamaa sanovat että nelikymppisellä tulisi olla tätitukka?

Vai onko tämä taas pelkkää puhetta.

On niitä, ikävä kyllä. Tulkitsen sen kateellisen vikinäksi.

Vierailija
25/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 46 v ja mulla on pepun päälle hyväkuntoinen tukka. Lähinnä olen vaan ihastelua saanut, eikä kukaan ole moisia vihjaillut. Palstalta välillä lukee näitä aloituksia, että pitäisi olla ikäiseni ja leikata tukka.

Mistä sellainen ajatus on tullut, ettei vanhemmiten saisi enää olla pitkää tukkaa?

Pyllykarvat vähän villiintyneet. Oletko slaavilaista sukua?

Repesin :D Kiitos kommentoijalle päivän piristyksestä!

Vierailija
26/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas?

Olen 45-vuotias ja juuri hikipäässä kasvattanut hiukseni puoleen selkään. Olin ainakin kymmenen vuotta polkka, nyt loppui. Tukka on letitettynä ympäri päätä ja näytän yli-ikäiseltä runotytöltä - mikä tietysi olenkin. Ja tulen olemaan.

Vierailija
27/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vain vahingon kiertämään. Samalla tavalla kuin perheelliset, jotka tuputtavat lapsettomille lastenhankintaa. Tätitukka on juuri sitä mitä se on, eli tätitukka. Hirvittävä.

Vierailija
28/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista lakkaa näyttämästä naisilta VIIMEISTÄÄN

40-vuotta täytettyään. Hiukset miesmallissa, silmälasit ja reilu ylipaino.

Itse pidän hiukseni juuri niin pitkinä kuin haluan.

Vierailija
29/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Suomalaiseen perinteeseen on kuulunut, että naimisissa oleva nainen leikkaa hiuksensa. Pitkiä hiuksia on pidetty huikentelemisena ja vähän syntisenä hienosteluna.

Tästä se ajattelu juontaa juurensa!

No höpsistä historian tuntemuksesi kanssa.

Naiset "saivat" leikata hiuksensa vasta joskus 100v sitten, molemmat isoäitini 1910 ja 1911 syntyneet pitivät vuosi vuodelta ohenevat lettinsä, jotka pyöräytettiin niskaan nupuksi =nutturaksi, kuolemiinsa asti 1980-90 luvulle asti. Kummankaan hiukset eivät olleet mikään kaunistus viimeisinä vuosina selässä oleva letti oli kulunut pikkusormen paksuinen tupsu.

Äitini s. 1939 elää vieläkin aikaa jolloin hiukset permamentataan, kiharat hän kyllä laittaa harjakihartumella eikä paplareilla.

Itselläni s1963 on värjätty suora polkka, johon yritän saada vähän tuuheutta sen seitsemän sortin tököteillä ja föönillä. Ilman noita hiukset olisivat kuin mummoilla.

Oikeasti hyvin harvalla, nuorellakaan, on upea pitkä tukka, niille joilla ei ole sopisi paremmin joku malli kuin se ohut suora roikkuva, varsinkin jos kasvot ovat vähemmän sievät.

Jos hiuksesi ovat hoidetut ja oikeasti paksut pidä pitkänä, mutta herttainen sotku sutaisu ponnari /nuttura ei sovi enää kun naamassa on ryppyjä ja riippuvuutta, näyttää vaan hompsulta.

Vierailija
30/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille naisille ei sovi pitkä tukka. Ehkä aloittaakin näyttäisi paremmalta lyhyemmässä mallissa.. Miksi joidenkin on pakko pitää lyhyttä tukkaa vain koska "naisellinen". Monelle lyhyt malli sopisi paremmin.

Vierailija
31/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat vain vahingon kiertämään. Samalla tavalla kuin perheelliset, jotka tuputtavat lapsettomille lastenhankintaa. Tätitukka on juuri sitä mitä se on, eli tätitukka. Hirvittävä.

Millainen on tätitukka?

Vierailija
32/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa nyt käsite tätitukka. 

Vierailija
33/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on tätitukka?

Kynitty lyhyt tanttatukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi