Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Billy Elliott on niin ihana leffa

Vierailija
17.02.2013 |

Miten olinkaan välttynyt tätä näkemästä aikaisemmin? Aivan ihana leffa! Hyväntuulinen, mutta mulla oli silti tippa linssissä useampaan otteeseen.

Ja Jamie Bell on ollut niin söötti lapsi, nykyään varsinainen hottis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin pidän tästä leffasta. Jotenkin raikas, ja niin ihana!

Vierailija
2/8 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ala- ja yläasteikäisenä yrittänyt katsoa leffan monta kertaa, mutta ikinä en ole saanut katsottua loppuun. Omistin sen aikoinaan vhs:nä. Poika haluaa harrastaa balettia, mutta isä ei anna. Hohhoijaa. En tiedä, miten uppoaisi nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 04:46"]

Oon joskus ala- ja yläasteikäisenä yrittänyt katsoa leffan monta kertaa, mutta ikinä en ole saanut katsottua loppuun. Omistin sen aikoinaan vhs:nä. Poika haluaa harrastaa balettia, mutta isä ei anna. Hohhoijaa. En tiedä, miten uppoaisi nykyään. 

[/quote]

Voi olla, että uppoaisi nyt paremmin? Herkimpiä kohtia minusta olivat siinä isäsuhdeongelmat ja toisaalta se, miten rajattuun luukkuun miehen malli yritetään puristaa. Ehkä nämä teemat eivät välttämättä puhuttele peruskouluikäistä, ainakaan jos ei itsellä ole ollut niiden kanssa ongelmia. :)

Mutta nautin kyllä tuossa elokuvassa myös komediallisista osuuksista, ajankuvasta ja musiikista. Mainio paketti.

Mies ei suostunut elokuvaa kanssani katsomaan, joten piti tulla av:lle avautumaan. ;)

T: ap

Vierailija
4/8 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 05:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 04:46"]

[/quote]

Voi olla, että uppoaisi nyt paremmin? Herkimpiä kohtia minusta olivat siinä isäsuhdeongelmat ja toisaalta se, miten rajattuun luukkuun miehen malli yritetään puristaa. Ehkä nämä teemat eivät välttämättä puhuttele peruskouluikäistä, ainakaan jos ei itsellä ole ollut niiden kanssa ongelmia. :)

Mutta nautin kyllä tuossa elokuvassa myös komediallisista osuuksista, ajankuvasta ja musiikista. Mainio paketti.

Mies ei suostunut elokuvaa kanssani katsomaan, joten piti tulla av:lle avautumaan. ;)

T: ap

[/quote]

Voi olla. Ehkäpä pitäisi yrittää vielä katsoa se. On ihan totta, ettei miehen roolin ahtaus oikein puhuttele peruskouluikäistä tyttöä. Ehkä asia olisi ollut eri, jos päähenkilö olisikin ollut tyttö, jonka odotetaan olevan naismainen, vaikka hän pohjimmiltaan on maskuliininen. 

Vierailija
5/8 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi hyvä leffa :) Ja Billy ei ollut ollenkaan naismainen.

Vierailija
6/8 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko muut tätä eilen kun billy elliot tuli taas telkusta?

Nostan ikivanhan ketjun, kun katsoin eilen tämän jo varmaan viidettä kertaa, ja aina vaan se itkettää yhtä paljon. Tämä on varmaan ainoa hyväntuulinen leffa mikä koskettaa ja herättää tunteita näin valtavan paljon.

Itseasiassa jopa enemmän näin vanhempana, kun ne ihmissuhteet isään, veljeen, tanssinopettajaan ja kaveriin jne, koskettaa nyt aivan eri tavalla ja muutenkin leffasta löytyy aina vaan enemmän syvyyttä.

Vierailija
7/8 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska leffa. Ei jaksanut haukottelematta loppuun katsoa. Ja mä olen nähnyt satoja elokuvia. No, makunsa kullakin.

Vierailija
8/8 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska leffa. Ei jaksanut haukottelematta loppuun katsoa. Ja mä olen nähnyt satoja elokuvia. No, makunsa kullakin.

Olen minäkin nähny satoja elokuvia, ja upeita leffoja on paljon, mutta silti Billy Elliot on ikisuosikkini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme