Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvalvojalle keskustelemaan, eksä alkoholisti haluaa lapset

Vierailija
27.02.2019 |

Vaikka ollut alkoholisti ja minä juossut miestä lasten kanssa karkuun. Ei ole neljään vuoteen kuin hatarasti käynyt lapsia katsomassa, nyt haluaa ne uuteen elämään, koska raitistunut. Minä en tiedä hänen elämästä mitään, koska hän ei soittele tms aktiivisesti tee elämäänsä ymmärrettäväksi.

En haluaisi antaa lapsia hänelle, koska en luota sekuntiakaan mieheen.

Hiljattain mies raivostui käydessään ja sama ahdistus hänen arvaamattomuudesta nousi pintaan. Jätti lapsetkin itkemään, kun lähti raivottuaan.

Miten ihmeessä olette pärjänneet muut yh:t alkoholisti eksienne kanssa? Sossu puolusteli eksää, että on nyt raitistunut, mutta en vaan saa mielestäni niitä pelottavia ja henkeä uhkaavia tilanteita, jotka mies järjesti. Nyt pitäisi lapset antaa miehelle ja uudelle perheelle? Näinkö on???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minimit. Joka toinen vkl la-su.

Vierailija
2/7 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna lapsia ilman valvontaa. Nyt ei autta urputtaa mitään typerää. Kannustavia viestiä kiitos!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu sanoi, että nyt kun mieskin on raitistunut... Kai kysyit, että mistä sossu tietää, että mies on raitistunut. Mitä vastasi siihen?

Tiedän ammattilaisia ja viranhaltijoita, jotka eivät vaadi tai edes kysy mitään todisteita erilaisille väitteille. Vaan kun joku sanoo jotain, niin sitten se on niin.

Jos tällaisten kanssa pelaisi heidän omalla tyylillään, niin silloin sinä toteaisit, että mies ei ole raitistunut. Et ehdota sitä, et epäile tai ole epävarma. Et sano, että mies ei varmaankaan ole raitistunut tai että luulet ettei ole. Vasn kylmähermoisesti toteat faktana, että mies ei ole raitistunut. Olet itsevarma sanoessasi niin.

Jos sossu sattuisi kysymään mistä voit sen tietää, niin sanot edelleen yhtä itsevarmasti, että huomaat sen miehen käytöksestä.

Vierailija
4/7 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei asu yksin niin on muitakin vahtimassa.

Vierailija
5/7 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lastesi isä. Ehdota valvottuja tapaamisia alkuun (sossu valvoo).

Vierailija
6/7 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti valvotut tai ainakin tuetut tapaamiset. Minkä ikäiset lapset? Onko teillä yhteishuoltajuus?

Vierailija
7/7 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alkoholisti-persoonallisuushäiriöinen ex sai sossut puolelleen, koska osaa puhua ja mä taas olen lannistunut ja masentunut. Onneksi ei sentään voinut saada huoltajuutta, koska lapsi yli 12v ja halusi asua minun kanssani. Pelkäsi isäänsä, joka kolusi kaikki kassinsa, oli ilkeä ja määräilevä.