Voiko mikään v*tuttaa enempää? (Kuin puutteeseen jättäminen)
Olimme aamusta asti kiimoissamme (lomamatkalla) ja mun puolesta oltais voitu panna jo aamupäivällä, mut vaimon mielestä parempi illalla ja lähettiin liikenteeseen.
Myöhemmin kun halusi rannalta syömään ja huoneeseen, niin hehkutti oikein miten sit voidaan harrastaa seksiä, jotta lähettäis.
No lopulta sitte ruoanhakureissun ja suihkun jälkeen makoiltiin sängyssä ja kateltiin telkkaria ja mun alotteesta sit alettiin suutelemaan ja lopulta kiihkeästi ym. Kiihottavaa ja luulin jo, että koko päivän kestänyt hullu kiima saa ihanan loppukliimaksin, kun jo suihkussakin vähän aikaa pantiin.
Mut hän ei jaksanutkaan sit tehdä yhtään mitään liikettä sen pidemmälle, enkä mäkään sit yksinäni viittiny edetä ja vähän kummastelin et mitäs nyt.
No eihän siinä sit ku vetäs peittoa enemmän vaan päälleen ja nyt sit kuorsaa vieressä ja en muista koska olis viimeeks v ituttanu näin paljon. Tunnen itteni jotenkin jopa huijatuksi ja manipuloiduksi.
Joo tiedän kyllä, että ihan luonnollista, ettei toinen nyt enää illalla jaksakkaan tehdä mitään ja väsymys vei voiton, mut ei se sitä seksuaalisen turhatumisen määrää vie mihinkään, kun odotin koko V ITUN päivän ja sit tapahtui noin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse päättänyt suostua seksiin seuraavan kerran kesäkuussa.
Se joka riskin ottaa se riskin seuraukset myös kestäköön. Mutta se ei pelaa joka pelkää. ;))
Mitäköhän ne seuraukset voisivat olla?
Ai mitäkö seurauksia jos vaimo olisi piruuttaan puoli vuotta haluamatta seksiä. Se siitä seuraisi, että kävisin ihan luvalla jossain vieraissa. Meillä seksin tahallinen pihtaaminen antaa toiselle luvan mennä vieraisiin. Ei ole tuota korttia koskaan tarvinnut käyttää, vaikka yli 40v ollaan oltu kimpassa. Vaimo sitä oli sopimassa kun mentiin nuorena naimisiin. Oli kaukaa viisas, molemmat ovat saaneet kiitettävästi seksiä. Viimeksi eilen ja vieläkin on itsellä hymy herkässä ja koko päivän ollut. nim. 11.
Mulla olisi aivan sama jos mies menisi vieraisiin, voisinpa sitten itsekin mennä. Enpä usko että menee, tässä ollaan vain ilman seksiä kuten viime kuukaudet muutenkin ollaan oltu.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää, olisin loukkaantunut ja vihainen. Niin ja olen nainen..
Pihtaisit huviksesi puolivuotta ja pitäisin miestäsi puutteessa ja olisit loukkaantunut jos kävisi vieraissa. No ihan aiheesta saisit loukkaantuakin. Jos minä yrittäisin olla kaksi viikkoa haluamatta seksiä vaimo kysyisi varmasti, että mistä olen suuttunut. Minä taasen kysyisin onko värkki rikki, eli onko joku tulehtus tai ongelman jossain. Mutta joku selitys kummallakin pitäisi olla. Hyvikseen ei pantata 2 viikkoakaan, saati nyt pidempää aikaa. On meillä mennyt joskus syystä tai toista 2 viikkoa väliä naimisessa, mutta vaimo ottanut ainakin kerran suihin välissä. Tietää, että panetus on suuri ja pussit täynnä jo viikon jälkeen. Mutta mulla onkin rakastava vaimo. Siksi itsekin tehnyt aina kaikkeni, jotta hän on saanut orkkuja joka seksikerralla. Seksi on parisuhteen liiima ja jos se alkaa tökkimään puhumattomuuteen, valtataisteluun, välinpitämättömyyteen yms. niin loppu on lähellä.
Törkeää, olisin loukkaantunut ja vihainen. Niin ja olen nainen..