Voiko mikään v*tuttaa enempää? (Kuin puutteeseen jättäminen)
Olimme aamusta asti kiimoissamme (lomamatkalla) ja mun puolesta oltais voitu panna jo aamupäivällä, mut vaimon mielestä parempi illalla ja lähettiin liikenteeseen.
Myöhemmin kun halusi rannalta syömään ja huoneeseen, niin hehkutti oikein miten sit voidaan harrastaa seksiä, jotta lähettäis.
No lopulta sitte ruoanhakureissun ja suihkun jälkeen makoiltiin sängyssä ja kateltiin telkkaria ja mun alotteesta sit alettiin suutelemaan ja lopulta kiihkeästi ym. Kiihottavaa ja luulin jo, että koko päivän kestänyt hullu kiima saa ihanan loppukliimaksin, kun jo suihkussakin vähän aikaa pantiin.
Mut hän ei jaksanutkaan sit tehdä yhtään mitään liikettä sen pidemmälle, enkä mäkään sit yksinäni viittiny edetä ja vähän kummastelin et mitäs nyt.
No eihän siinä sit ku vetäs peittoa enemmän vaan päälleen ja nyt sit kuorsaa vieressä ja en muista koska olis viimeeks v ituttanu näin paljon. Tunnen itteni jotenkin jopa huijatuksi ja manipuloiduksi.
Joo tiedän kyllä, että ihan luonnollista, ettei toinen nyt enää illalla jaksakkaan tehdä mitään ja väsymys vei voiton, mut ei se sitä seksuaalisen turhatumisen määrää vie mihinkään, kun odotin koko V ITUN päivän ja sit tapahtui noin.
Kommentit (23)
Muista panna se huomenna suihkussa loppuun asti :)
Mä voin kyllä niin samaistua tuohon tilanteeseen. Tiedän kuinka paljon se v*tuttaa. Eipä ole yks eikä kaks kertaa kun oon itsekkin jääny nuoleen näppejä, ensin on annettu ymmärtää että tulossa on kiimainen pano, mutta sitten onkin muna pystyssä jääny ihmetteleen mitä tapahtu. Naiset on vaan julmia.
Pitäs muistaa aina se, että jos pääsee koittaan niin antaa mennä loppuun ku koskaan ei tiedä milloin sattuu seuraavan kerran saamaan.
Itseä juuri korpeaa tuo kun lomalla saa vielä harvemmin kuin arkena vaikka arkena aina valittaa kuinka väsyttää. No totta se väsyttää lomallakin sitten yhtä paljon.
Alhaisin toisen manipuloinnin muoto on juuri tuo kertomasi. Naisena olen itsekin kokenut vastaavaa mieheni taholta. Voin hyvin samaistua tunteisiisi. Ja kyllä, eipä juuri mikään voi vit...aa ja turhauttaa enempää.
Kannattaa unohtaa koko parisuhdeseksi ja hankkia hyvä dildo tai tekopillu.
Vierailija kirjoitti:
Tai etsiä samassa tilanteessa oleva nainen.
Tai kannattaa kokeilla hätäapuna vaikka haaleaa tiskirättiä...
Oma käsi on aina paras turva, ei kannata koskaan odottaa saavansa keneltäkään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lesbo.
T 6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lesbo.
T 6
Pahoittelut
väärinymmärryksestä
Sinulle tietty vastaavassa tilanteessa oleva mies ja pika-apuna mikkroaaltouuniesilämmitetty kabanoshi.
Mutta tiedän ja tunnen tilanteesi miehen näkökantilta.
T
M54
Päivä se on seuraavakin päivä. Mitä sitä ressaamaan mokomalla, jos on kerran parisuhteessa. Toisekseen voipi olla että naisesi vähän kuumottaa sua ja seuraavana päivänä käyt vielä kuumempana, jolloin hänenkin halut on kovemmat. Naiset aistii ja tuntee nää jutut ja miesten halut. Ei ole yksi ja kaksi kertaa kun oma vaimo on kuumottanut, vituttanut kuin pientä oravaa, mutta pakko myöntää, että sitä seuraava naintikerta on ollut tajunnan räjäyttävä. Kaipa sitä käy siinä vaiheessa kurmotettuna eläimen raivolla kiinni, kun vihdoin pääsee naimaan. Taitaa naiset tykätä tuosta eläimestä. Nää on henkimaailman juttuja, joten ei kannata ressata.
Itse odottelin jo pari päivää sitten, että olisi aika naida, kun viikko alkaa kohta olemaan väliä. Vaimo ei eväänsä liikauttanut ja nukkumaan meno meni aina myöhäiseksi. Eilen sitten lämmitin saunan ja jo odottelin, josko irtoisi. Ei elettäkään ja taas venyi nukkumaan meno pitkälle. Mutta oli tuo mokoma valmistautunut ja otti heti peiton alle mentyä kalusta kiinni. Kokeili hivelemällä, että onko partiolainen valmis. Kun pillukin oli kostea sormella koittaessa, niin kaluni oli hetkessä tanassa. Heti esi nuolaisulla huomasin, että orkku on vaimolla herkässä. Stana kun tuntui taas hyvältä soutaa kalulla suuseksiorkun jännittämässä tiukkassa pillussa. Vaimo kävi kuumana kun minä kävin kuumana ja puristus pillussa oli taivaallinen. Kummasti pyyhki mielessä ne päivät, jolloin panetus haittasi ajatustoimintaa.
En pystyisi tekemään itse tuolla tavalla että jättäisin oman miehen tyydyttämättä jos hän kiimoissaan olisi.
Ikinä en ole niin väsynyt etten ainakin suulla jaksaisi miestäni hyvällä jos yhdyntään ei energia riittäisi.
Tuollaisessa suhteessa se toinen ei arvosta ja välitä tarpeeksi toisen nautinnosta. Varsinkin jos lupailee toista ja tekee toisin.
Ei se noin mene. Pieni kurmotus tai orkun pitkittäminen vain vahvistaa kiimaa. Itsekin tein samanlaisen tempun vaimolleni tavatessamme. Kurmotin uutta tyttöystääni tarkoituksella 1,5kk ennenkuin suostuin naimaan. Kun sitten suostuin toinen lähti aivan lapaista. Ensivaikutelma oli murskaava, sillä tiellä ollaan oltu jo yli 40v. Joten ei ole ihme, jos vaimo välillä kurmottaa mua tarkoituksella, mutta molempien hyväksi tuo menee.
Olen itse päättänyt suostua seksiin seuraavan kerran kesäkuussa.
Ihan molempien hyväksi se menee.
T.edellinen
Vierailija kirjoitti:
Se joka riskin ottaa se riskin seuraukset myös kestäköön. Mutta se ei pelaa joka pelkää. ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka riskin ottaa se riskin seuraukset myös kestäköön. Mutta se ei pelaa joka pelkää. ;))
Mitäköhän ne seuraukset voisivat olla?
Miksi ette voineet hoitaa asiaa pikapanotyylillä loppuun ja ottaa sitten aamulla uusiksi oikein kunnolla?
Odottiko puoliso, että sinulla olisi ollut mielessä jotain temppuja häntä varten ja ei siksi tehnyt itse niin paljon mitään?
joo kyllähän siinä mieli tuulettuu muutamaks hetkeksi mutta kun näitä on parisuhteessa liian usein niin kyllähän perusmies kettuuuntuu melkein lopullisesti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän ne seuraukset voisivat olla?
Ai mitäkö seurauksia jos vaimo olisi piruuttaan puoli vuotta haluamatta seksiä. Se siitä seuraisi, että kävisin ihan luvalla jossain vieraissa. Meillä seksin tahallinen pihtaaminen antaa toiselle luvan mennä vieraisiin. Ei ole tuota korttia koskaan tarvinnut käyttää, vaikka yli 40v ollaan oltu kimpassa. Vaimo sitä oli sopimassa kun mentiin nuorena naimisiin. Oli kaukaa viisas, molemmat ovat saaneet kiitettävästi seksiä. Viimeksi eilen ja vieläkin on itsellä hymy herkässä ja koko päivän ollut. nim. 11.
Ei voi.