Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuo SOTE nyt väkisin runnotaan läpi

Vierailija
27.02.2019 |

Niin eikö sitä voi enää perua?! Kokoomuksen väkisinhaluama valinnanvapaus eli terveyspalvelut yksityistetään ja pelataan vain ulkomaisten firmojen pussiin. Kokoomus ja keskusta haluavat väkisin tuon Soten nyt viime metreillä läpi. Hallituspuolueiden kannatus nyt vaan nykyisellään taitaa olla max 35% yhteensä. Voiko tätä hulluutta enää perua mitenkään?!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että vatvominen saa loppua mutta onko kaiken yksityistäminen se ratkaisu? Miksi ei laiteta kuntoon julkista terveydenhoitoa??! On asioita joita ei pidä yksityistää ja tämä jos mikä on sellainen! Johan tässä on nähty mitä yksityistäminen on saanut aikaiseksi??! Eikö nämä esperit ja attendot ole jo tarpeeksi varoittava esimerkki? Se mitä on tehty vanhustenhoidossa, tapahtuu takuulla myös terveydenhuollossa. 😢

Yrityksen ensimmäinen tavoite on tehdä voittoa. Siksi terveydenhuollon yksityistäminen tulee kalliimaksi kuin julkinen. Kokoomus ajaa tätä kun kavereiden bisnes. Ei niitä oikeasti kiinosta valtion talous tai ihmisten vaivat. Pääasia että rahaa tulee, mieluiten osakkeilla. 

Moni markkinatalouteen uskova kyllä ihan vilpittömästi uskoo, että markkinat tuottavat parempaa palvelua kuin julkisesti tuotettu palvelu. Eli ajatus on että kun asiakas kilpailuttaa tuottajat ja valitsee parhaan, niin huonommat putoavat markkinoilta pois

Kyllähän tuo joissakin tapauksissa toimiikin: kyllä minä osaan välttää ravintolaa, jossa on pahaa ruokaa ja ylimieliset tarjoilijat. Kaikkia tuotteita vain ei ole mahdollista kilpailuttaa yhtä järkevästi.

Vierailija
22/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRKLEEN hallitus.Jannut vaan omia etujaan ajavat ja kahmivat omaan taskuun kansan rahat.Kiitos riittää,ULOS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että vatvominen saa loppua mutta onko kaiken yksityistäminen se ratkaisu? Miksi ei laiteta kuntoon julkista terveydenhoitoa??! On asioita joita ei pidä yksityistää ja tämä jos mikä on sellainen! Johan tässä on nähty mitä yksityistäminen on saanut aikaiseksi??! Eikö nämä esperit ja attendot ole jo tarpeeksi varoittava esimerkki? Se mitä on tehty vanhustenhoidossa, tapahtuu takuulla myös terveydenhuollossa. 😢

Yrityksen ensimmäinen tavoite on tehdä voittoa. Siksi terveydenhuollon yksityistäminen tulee kalliimaksi kuin julkinen. Kokoomus ajaa tätä kun kavereiden bisnes. Ei niitä oikeasti kiinosta valtion talous tai ihmisten vaivat. Pääasia että rahaa tulee, mieluiten osakkeilla. 

Moni markkinatalouteen uskova kyllä ihan vilpittömästi uskoo, että markkinat tuottavat parempaa palvelua kuin julkisesti tuotettu palvelu. Eli ajatus on että kun asiakas kilpailuttaa tuottajat ja valitsee parhaan, niin huonommat putoavat markkinoilta pois

Kyllähän tuo joissakin tapauksissa toimiikin: kyllä minä osaan välttää ravintolaa, jossa on pahaa ruokaa ja ylimieliset tarjoilijat. Kaikkia tuotteita vain ei ole mahdollista kilpailuttaa yhtä järkevästi.

Kun alalla on 2-3 suurta toimijaa ne ostaa pienet pois ja sopii sen jälkeen hinnat kohdilleen. Suomeksi maksut nousee moninkertaisiksi nykyiseen verrattuna. Lisäksi näen moraalisen ongelman tehdä terveydenhoidolla bisnestä.

Vierailija
24/24 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne maakuntahallinnon työpaikat perustetaan? Kummisetä, joka on keskustan kansanedustaja, on luvannut mulle tarkastajan viran Etelä-Savosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi