Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain selville et mulla on kaihi ja oon 13v

27.02.2019 |

Moi! Elikkäs mun näkö on huonontujut nopeaa tahtia ja sain selville et mulla on kaihi eli mitä mun kannattais tehdä kun oon vasta kolmetoista nii leikkausta ei vissii ainakaa vielä kannata tehä et voiko kaihia parantaalunnollisin keinoin kun huomasin tuon kaihin niin aikasin?

Kommentit (32)

21/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

No siis ei lääkäri si diagnosoinut vaan semmoinen fysyioterapeutti tai mikä ikinä onkaan mutta kai sitä pitäisi käydä sielä silmälääkärillä

Hyvä yritys, mutta fysioterapeutti ei tiedä silmistä ja niiden sairauksista sen enempää kuin sinäkään.

Joo ihan sama mut joku ton tyyppinen se oli mut ei tää kyl mikää pränk oo!

itse asiassa mulla on on jo piilarit ja silmälasit

Yritä nyt kuitenkin jo tajuta vaikka oletkin vasta kolmetoista, että vaikka sun mummollas on kaihi ja sulla näkö heikentynyt, se ei tarkoita sitä että sullakin on kaihi. Mars silmälääkärille! Se kertoo sulle tarvitko leikkauksen, tipat tulehdukseen vaiko kenties silmälasit.

Vierailija
22/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

No siis ei lääkäri si diagnosoinut vaan semmoinen fysyioterapeutti tai mikä ikinä onkaan mutta kai sitä pitäisi käydä sielä silmälääkärillä

Hyvä yritys, mutta fysioterapeutti ei tiedä silmistä ja niiden sairauksista sen enempää kuin sinäkään.

Yritä nyt kuitenkin jo tajuta vaikka oletkin vasta kolmetoista, että vaikka sun mummollas on kaihi ja sulla näkö heikentynyt, se ei tarkoita sitä että sullakin on kaihi. Mars silmälääkärille! Se kertoo sulle tarvitko leikkauksen, tipat tulehdukseen vaiko kenties silmälasit.

Eli voi olla niinkin simppelistä asiasta kysymys, että tarvit vahvemmat lasit. Eikä syyn siihen tarvi olla kaihi. Suurella todennäköisyydellä se ei ole kaihi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Eli voi olla niinkin simppelistä asiasta kysymys, että tarvit vahvemmat lasit. Eikä syyn siihen tarvi olla kaihi. Suurella todennäköisyydellä se ei ole kaihi.

Kyl mää mun laseilla nään hyvin mut käbin sellases jännäs jutus ja se sano et mul on se et joo

Vierailija
24/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Kyl mää mun laseilla nään hyvin mut käbin sellases jännäs jutus ja se sano et mul on se et joo

Jaaha. Ja mikähän tää jännä juttu on missä fysioterapeutti voi varmana antaa kaihidiagnoosin?

Vierailija
25/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuto-netissä aikoinaan joku kirjoitti, että kaikki huijausilmoitukset alkaa "Elikkä..."

Anteeksi.

oikeestaan alotin tin ilmoituksen sanalla moi! 😂😂

Yritit vain hämätä!

Vierailija
26/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti?!

HUUTONAURUA!!!!

27/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan sama en jaksa enää väntää tästä asiasta et voiko 13vuotiaalla olla kaihi mut kyl voi googlatkaapa vaik lapsen kaihi

Vierailija
28/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Olisko ollut optikko? Kyllä kannattaisi käydä silmälääkärillä tarkistuttamassa asia. Muutenkin, jos näkö huononee nopeasti. Silmälääkäri osaa kertoa, milloin se voidaan leikata. Kaihin kanssa usein odotellaan. Leikkaus on yleensä potilaalle helppo homma. Ei kaihille mitään itsehoitotemppuja ole.

Vierailija
29/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella voi olla kaihi, se on fakta. Mutta sä et saa myötätuntoa tältä palstalta valehtelemalla että sun fysioterapeuttis on jossain jännässä jutussa diagnosoinut sulle kaihin koska sun mummollaskin on kaihi.

Jos sulla on oikeasti ongelmia näkösi kanssa, puhut asiasta vanhempiesi kanssa. On heidän asiansa varata sulle aika optikolle/silmälääkärille, joka tutkii sun näkös.

Vierailija
30/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ole lainkaan huolestunut kaihista.Kun se alkaa häiritsemään näkemistä,on edessä pieni leikkaus.Ei mitään syytä huoleen. Olen asiantuntija.

Jos,huolestuttaa soita ja juttele lisää silmälääkärisi kanssa.

31/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä24733 kirjoitti:

Olisko ollut optikko? Kyllä kannattaisi käydä silmälääkärillä tarkistuttamassa asia. Muutenkin, jos näkö huononee nopeasti. Silmälääkäri osaa kertoa, milloin se voidaan leikata. Kaihin kanssa usein odotellaan. Leikkaus on yleensä potilaalle helppo homma. Ei kaihille mitään itsehoitotemppuja ole.

Okei kiitos:)

32/32 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella voi olla kaihi, se on fakta. Mutta sä et saa myötätuntoa tältä palstalta valehtelemalla että sun fysioterapeuttis on jossain jännässä jutussa diagnosoinut sulle kaihin koska sun mummollaskin on kaihi.

Jos sulla on oikeasti ongelmia näkösi kanssa, puhut asiasta vanhempiesi kanssa. On heidän asiansa varata sulle aika optikolle/silmälääkärille, joka tutkii sun näkös.

Joo olen puhunut asiasta jo äitin kanssa ja aikoo varata ajan sinne silmälääkäriin:)