Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti niin, että ylimääräinen testosteroni tekee naisista pienikokoisia ja siropiirteisiä?

Vierailija
27.02.2019 |

Eli onko niin että ne sirot ja kauniskasvoiset söpönaiset ovatkin hormonitoimintansa perusteella j.ännä.miesten vastineita? :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Mieshormoni tuo miehekkäät piirteet.

Vierailija
2/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä nyt tämmösen tempasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok täällä joku eilen väitti päinvastoin :(

Vierailija
4/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

extra testo tuo naisille vain finnejä

Vierailija
5/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä nyt tämmösen tempasit?

Karjahtaen maastavedolla.

Vierailija
6/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni ylimääräinen testosteroni naisella aiheuttaa PCOS:a ja siihen liittyviä ongelmia, kuten lihavuutta, metabolisia ongelmia ja karvankasvua. Nämä naiset eivät ole kamalan siroja.

Vierailija
7/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

extra testo tuo naisille vain finnejä

Plus klitoriksen kasvua, hirsutismia, äänen madaltumista, rintojen pienenemistä, hiusten ohenemista jne.

Vierailija
8/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa kaikkea, minkä netistä luet.

Vierailija
9/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käsittääkseni ylimääräinen testosteroni naisella aiheuttaa PCOS:a ja siihen liittyviä ongelmia, kuten lihavuutta, metabolisia ongelmia ja karvankasvua. Nämä naiset eivät ole kamalan siroja.

Ei voi yleistää. Mulla on PCOS ja oon hoikka

Vierailija
10/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti totta, mutta liika mieshormoni voi myös stimuloida naishormonin tuotantoa. Siksi joillekin voimailijamiehille jotka rakentavat lihaksia ylimääräisellä testosteronilla voi käydä niin että rinnat alkavat kasvaa.

Vierailija
11/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuohon on muut syyt, kuten olematon ravinto.

Vierailija
12/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on tässä täysin väärin. Nimenomaan estrogeeni aiheuttaa pyöreyttä ja etenkin reisiin, peppuun ja rintoihin. Hoikilla ja pienirintasilla naisilla tutkitusti eniten mieshormoneja.

Vierailija
13/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja mun yhdellä kaverilla on pcos eikä kumpikaan ole kovin miehekkäitä. Itse olen normaalivartaloinen ja kasvoista ihan naisen näköinen, mitään karvaisuusongelmia ei ole, finnejä kylläkin. Kaverillani on hyvinkin naisellisen näköinen kroppa. Tuskin päällepäin arvaisi pcos:n, normaalin näköisiä naisia - ei ole kumpikaan ballerinan näköinen siro, mutta moniko nainen muutenkaan on.

Vierailija
14/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. PCOS on eri asia kuin kohdussa tyttösikiölle tapahtunut voimakas testosteronialtistus. Lisänä mahdollisesti pitkä nimetön. Aivot ovat miesmäisemmät ja ääni matala tai käheä.

Vierailija
15/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo, ei voi yleistää, kaikki yksilöitä. Mut korkea testosteroni yleisesti tekee naisille rasvoittuvan ihon, aknea, liikakarvoitusta, painonnousua, maskuliiniset piirteet tms. Vähän päinvastoin kuin mitä ap aloitti.

Vierailija
16/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi yleistää. Mulla on PCOS ja oon hoikka

Edelleekin : pcos ja pco ovat eri asioita. Ensin mainittu on monirakkulaisten munasarjojen aiheuttama oireyhtymä johon liittyy keskivartalolihavuutta, lihavuutta, aknea ja hirsutismia jne. Pco puolestaan tarkoittaa, että henkilöllä on monirakkulaiset munasarjat ilman oireyhtymää.

Vierailija
17/18 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on tässä täysin väärin. Nimenomaan estrogeeni aiheuttaa pyöreyttä ja etenkin reisiin, peppuun ja rintoihin. Hoikilla ja pienirintasilla naisilla tutkitusti eniten mieshormoneja.

Laitahan linkki tutkimukseen tai muuten olet vain valehteleva pulleropallero.

Vierailija
18/18 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi