Iivo Niskanen PETTI Suomen kansan: 3. sija on HÄPEÄ!
Turha syyttää suksia, kun ei kunto ole kohdillaan!
Anneli
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Itse saisit hävetä.
En ole aiheuttanut Suomelle häpeää! 😠
Anneli
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisuus pois!
Näin!
-Sirkka-mummo Etelä-Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisuus pois!
Onko se mahdollista?
Anneli
Toi mitalin, mikä häpeä se on? Vaikka ei se kirkkain mitali ollutkaan. Suomen urheilu ei ole samassa kunnossa, kuin aiemmin. Ei ole ollut pitkään aikaan. Siksi ei kannata odottaa liikoja.
Toki minustakin olisi ollut kiva, mikäli urheilijamme olisivat menestyneet paremmin. Mutta kun eivät, niin eivät. Ei nyt hävetä silti kannata.
Ja meillä on mikäsenyt olikaan urheilu- ja jotain -ministeri. Sininen joku jätkä. Ihan yhtä tyhjän kanssa kuin Suomen urheilukin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse saisit hävetä.
Anneli
Kyllä olet, haukkumalla mm-mitalistia. Olet pieni ihminen 😟
Voisiko siltä luuserilta sulkea rajat, jääköön sinne!?
Ei tule mieleen yksiäkään hiihtokilpailuja, joiden aikana Suomessa olisi puhuttu näin paljon suksista ja suksenpohjista! Hiihtäjien mahdollinen huono kunto tai valmistautuminen on ohitettu sujuvasti, mutta ne SUKSET ja ne POHJAT. Tänään lisäksi taisi olla vääränmittaiset SAUVAT kultamitalin esteenä.
Samat ihmiset hurraavat kun tuodaan kultaa ja haukkuvat kun tuodaan pronssia. Olette te kyllä yksiä..
Jaha taas on hiihdetty kilpaa jossakin. Epäilemättä joku muu kuin suomalainen voitti kun sohvilla huudetaan tuskaa. Onneksi illalla on uusi jakso ismoa. Ei tuo hiihto niinku kiinosta yhtään.
M47
Ei vaikuta mitään ensi viikon säähän tai mihinkään muuhunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse saisit hävetä.
AnneliKyllä olet, haukkumalla mm-mitalistia. Olet pieni ihminen 😟
Hän ei ole kultamitalisti. Jos hän olisi, ei hänen tarvitsisi selitellä suksista. Inhoan selittelijöitä. Pyytääkö Iivo anteeksi vai ei?
Anneli
Naiset on vielä surkeampia ja lihavassa kunnossa joten hiitto ei suju.
Suomessa riitää kun käy SM kisasassa keplotelemas ja pettämässä vetomiehiä.
Kokoomuslaisen arvomaailmani perusteella tiedän, että jos tarpeeksi haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen, saavuttaa kyllä tavoitteensa.
Iivo ei tarpeeksi halunnut voittaa. Sukset ei ole selitys. Sisulla voittaa huonompienkin suksien kanssa.
Iivo: pyydätkö anteeksi Suomen kansalta? Älä kierrä kuin kissa kuumaa puuroa kysymystäni. Vastaa!
Anneli
Hölmö kommentti. Oletko koskaan hiihtänyt lipsuvilla suksilla joissa ei ole tarpeeksi pitoa? Jos olet, niin ymmärtäisit kuinka sellainen syö voimia.
Itse saisit hävetä.