Miten saa raskausmahan pois?
Olen aina ollut hoikka ja raskauden jälkeen minulle jäi todella oksettava löysä maha. Näyttää läskiltä mutta se on sellaista löysää kuin nahkaa vaan. Olen treenannut mutta ei auta lähtevän. Saako sitä pois? Teen mitä vaan treeniä tjtn jos saan tuon pois.
Kommentit (15)
Jos se on oikeasti nahkaa, ei siihen treeni vaikuta sitä eikä tätä, koska ei ihoa voi treenata. Ensimmäisen lapsen jälkeen voi vähän palautua ajan kanssa, jos olet nuori. Tee toinen lapsi ja mene sitten leikkaukseen. Toisen jälkeen se ei nimittäin todellakaan palaudu itsestään. Toinen vaihtoehto on hyväksyä se, että keho on muuttunut. Ehkä elämässä voi olla muitakin tavoitteita kuin jättää nätti ruumis.
Kyllä se ihan itsekseen palautuu ajan myötä. Puoli vuotta - vuosi menee. Pikkasen roikkoa voi tietty aina jäädä, mutta varo ettet himotreenillä pahenna tilannetta. Kauan synnytyksestä on aikaa?
Ei sitä saa pois - susta tuli virallisesti äippä joten yritä sopeutua
Liian raju treenaaminen ennen erkauman kuroutumista kiinni voi aiheuttaa pysyviä vaurioita. Kysy ammattilaisen mielipide erkauman tilanteeseen. Valitettavasti venynyt vatsakalvo ja pysyvästi erkaantuneet lihakset voi korjata vain kirurgi.
Leikkauksella. Löysää nahkaa ei treenaamalla pois saa.
Lapsi on siis jo 2v. Treenauksen aloitin vasta pari kk sitten. Tuli tuosta yhdestä kommentista mieleen että olisin jotenkin paha ihminen kun haluan olla kunnossa/näyttää hyvältä vaikka minulla on lapsi.
Mutta ilmeisesti en sitten tätä mahaa pois saa. Harmi. Mutta tiedoksi, ei kaada mun elämää. Enkä vihaa lasta tän takia. Ja aion yrittää vielä toistakin lasta tulevaisuudessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on siis jo 2v. Treenauksen aloitin vasta pari kk sitten. Tuli tuosta yhdestä kommentista mieleen että olisin jotenkin paha ihminen kun haluan olla kunnossa/näyttää hyvältä vaikka minulla on lapsi.
Mutta ilmeisesti en sitten tätä mahaa pois saa. Harmi. Mutta tiedoksi, ei kaada mun elämää. Enkä vihaa lasta tän takia. Ja aion yrittää vielä toistakin lasta tulevaisuudessa. :)
Olet treenannut kahden kuukauden ajan. Se on tosi lyhyt aika. Se ei vielä juurikaan näy ulkonäössäsi. Suosittelen pilatesta. Sillä saat vatsalihakset kuntoon.
Imetys vie kehosta kaiken rasvan ja raskausvatsa kiinteytyy kyllä viimeistään puolessa vuodessa samaan mitä ennenkin.
Silloin ei ehtinyt edes syödä kunnolla, vedin ruokien lisäksi Fazerin suklaalevyn joka päivä, eikä näkynyt missään! Paha vaan, jos tuo tapa jää päälle, kun imetys loppuu.
No siis synnytys on kai yleensä se suosituin keino päästä eroon raskausmahasta.
Ei mulla vaan kiinteytynyt. Enkä syö mitenkään epäterveellisesti. Enkä ole siis lihava vieläkään vaan maha roikkuu inhottavasti.
Ap
Korsettia onkin kiva pitää kesällä uimarannalla tai shortseissa ja topissa...
......