Nännikarva nenässä
Ei se vielä että on nännikarvoja, mut ku niitä kasvaa nenässä ni kyllä alkaa tuntua epäreilulta tää elämä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sää olet tunkenut nenän jonkun nänniin! Lesb vai Bi.
Entä jos se on miäs
Olen vakaasti sitä mieltä, että tämä keskustelu on pila. Voisitteko lopettaa tämän typerän keskustelun.
Mullakin on nännikarva nenässä! Luulin et oon ainoo o. O
Vierailija kirjoitti:
Piti nyt oikein käydä peilistä katsomassa, että mitä karvoja nenästäni kasvaa. Kyllähän sieltä tosiaan jotakin lykkää. Jäin vain pohtimaan, ovatko nänneistä kasvavat lankamaiset ulokkeet niiden juuria. Vai ovatko nenästä kasvavien karvojen juuret sittenkin niitä, jotka tunkevat korvista? Tai... mistä minkäkin juuret tunkevat? Kummastelen, että kun päälaellani ei juuri kasva karvoja, niin miksi muualla kropassani niitä kuitenkin on - ja paljon!
Halleluja, joukossamme on suuri ajattelija. Vastedes pidän sinua jumalhahmonani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan nenäsyöpä.
Vitsailetko tosissasi vakavilla asioilla? Syöpä ei ole naurun asia.
Jos sillä on nännikarva nenässä ni onko se tervettä?? Ei.
S. Y. Ö. P. Ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai naisilla mitään karvoja kasva?
Oletitko sä just mun sukupuolen?
ap
Taisinpa juuri olettaa. Anteeksi, luulin teitä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Piti nyt oikein käydä peilistä katsomassa, että mitä karvoja nenästäni kasvaa. Kyllähän sieltä tosiaan jotakin lykkää. Jäin vain pohtimaan, ovatko nänneistä kasvavat lankamaiset ulokkeet niiden juuria. Vai ovatko nenästä kasvavien karvojen juuret sittenkin niitä, jotka tunkevat korvista? Tai... mistä minkäkin juuret tunkevat? Kummastelen, että kun päälaellani ei juuri kasva karvoja, niin miksi muualla kropassani niitä kuitenkin on - ja paljon!
En ihan tajunnut sun pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Olen vakaasti sitä mieltä, että tämä keskustelu on pila. Voisitteko lopettaa tämän typerän keskustelun.
Ihminen, jolla nännikarvat kasvavat nänneissä ja nenäkarvat nenässä ei luonnollisestikaan voi tietää, miltä tuntuu olla ihminen jolla kasvaa nännikarva nenässä, mutta jonkinlaista myötätuntoa kanssaihmisen tragediaa kohtaan voisi kyllä osoittaa. Itsellänihän karvat kasvavat juuri niillä paikoillaan joille luojamme on ne tarkoittanutkin, mutta kaikkien kohtalo ei ole yhtä ruusuinen.
Ap, olen kuullut, että Sveitsissä tehdään oikein onnistuneita karvansiirtoja ja -ohitusleikkauksia sekä tarjotaan eheyttämisteterapiaa, suosittelen googlaamaan. Voimia.
Mulla on nenässä eli siellä toisessa reiässä joku näppy mistä kasvaa paksu karva. Se on ällö ja mua kiusataan koulussa siitä.
Älä sure, tuo ei ole vielä mitään. Minulla kasvaa leuassa kainalokarvoja ja pyllyssä hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, tuo ei ole vielä mitään. Minulla kasvaa leuassa kainalokarvoja ja pyllyssä hiuksia.
Minulla myös kasvaa hiuksia pyllyssä, tai sitten nukkuessani tyttäreni käy laittamassa hiuksiaan vakooni. Asumme siis kaksin ja itselläni on lyhyt tukka.
Onpa ihana kuulla että en oo ainut nännikarvanenä. Toki tätä kohtaloa ei kenellekään toivo mut silti on jotenki lohdullista ettei oo yksin tän asian kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nenässä eli siellä toisessa reiässä joku näppy mistä kasvaa paksu karva. Se on ällö ja mua kiusataan koulussa siitä.
Kiusaajat eivät ole pahan mielesi arvoisia. Leuka pystyyn ja ole ylpeä uniikista piirteestäsi! (:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihana kuulla että en oo ainut nännikarvanenä. Toki tätä kohtaloa ei kenellekään toivo mut silti on jotenki lohdullista ettei oo yksin tän asian kanssa.
ap
Vertaistuki on tärkeetä suuresta järkytyksestä toipuessa.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu 😂😂😂
Minä poistun keskustelusta. Tämä on niin lapsellista että minua kuvottaa. Omat lapsenikaan eivät nuoruudessa tehneet mitään näin typerää. Olisin hävennyt lapsiani, jos he olisivat käyttäytyneet näin.
Vierailija kirjoitti:
Minä poistun keskustelusta. Tämä on niin lapsellista että minua kuvottaa. Omat lapsenikaan eivät nuoruudessa tehneet mitään näin typerää. Olisin hävennyt lapsiani, jos he olisivat käyttäytyneet näin.
Vastasitkohan sä nyt ihan oikeeseen ketjuun? Mun mielestä keskustelu on ollu pääosin ihan asiallista.
ap
Varo vaan kohta sellä kasvaa pallikarva ja jos sitä et hoida niin voi pahentua perskarvaan.
Ei syytä huoleen, se on vain haistelemassa uusia tuulia ja palailee kyllä kotikonnuilleen saatuaan tarpeekseen.