Kysykää mitä tahansa mieheltä, jonka tavoite on pysyä koko ikä neitsyenä?
Tavoitteeni tosiaan on, etten koskaan menettäisi poikuuttani. Synnynnäisenä aseksuaalina ajatus kys. kanssakäymisestä ahdistaa, ja siksi oon päättänyt, etten ikinä ajaudu siihen tilanteeseen. Moni ei ole koskaan ymmärtänyt tätä päätöstä, mutta tuskin tulee yllätyksenä :D
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
23? Huutonaurua! Näitä on nähty. Joko valitetaan, että kenellekään ei kelpaa tai sitten vannotaan, että ikinä en ketään ota. 99% tapauksista viiden vuoden sisällä on suhteessa ja perhekin alulla. Tule uudestaan puhumaan, jos olet samassa tilanteessa vaikka 15:sta vuoden päästä.
Joo, mutta tosiaan oon vielä 22v, viikon päästä vasta 23. Ja tuskin siitä on pelkoa, kun en tosiaankaan halua lapsia :D
- AP
Kuule, oikea aseksuaali ei edes asettaisi tuollaista tavoitetta. Se olisi hänelle itsestäänselvyys. Sama kuin ihminen asettaisi itselleen tavoitteen, että ei aio koskaan muuttua kolmepäiseksi lohikäärmeeksi.
Aseksuaali ei edes ajattele seksuaalisia asioita. Sinä tunnut miettivän niitä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23? Huutonaurua! Näitä on nähty. Joko valitetaan, että kenellekään ei kelpaa tai sitten vannotaan, että ikinä en ketään ota. 99% tapauksista viiden vuoden sisällä on suhteessa ja perhekin alulla. Tule uudestaan puhumaan, jos olet samassa tilanteessa vaikka 15:sta vuoden päästä.
Joo, mutta tosiaan oon vielä 22v, viikon päästä vasta 23. Ja tuskin siitä on pelkoa, kun en tosiaankaan halua lapsia :D
- AP
Minäkin halusin lapsena astronautiksi ja nuorena aikuisena äänestin vasemmistoliittoa. Pikku hiljaa suurin osa meistä pääsee eroon nuoruuden haihatteluista ja sopeutuu muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
Minäkin halusin lapsena astronautiksi ja nuorena aikuisena äänestin vasemmistoliittoa. Pikku hiljaa suurin osa meistä pääsee eroon nuoruuden haihatteluista ja sopeutuu muottiin.
Onks pakko jos ei haluu? Iha tyhmää. Sit ei voi enää pelaa koneel jos joku kakara pyärii jalois..
No minun ei tarvi edes varsinaisesti tavoitella, ikää on jo 41 vuotta eikä ainuttakaan (seksi)suhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikka se asia kiinnostaisikin. Haluaisin kyllä mutta se vaan ei jostain syystä onnistu minulla. jihuuuu. NOT
Tonnista vetoa, ettet tule onnistumaan. Tunnen lukuisia miehiä, jotka ovat olleet sinun iässäsi samassa tilanteessa, ja nyt +30v:nä vain yksi heistä on pysynyt kokonaan naisettomana.
Maksaako Vatikaani hyvää palkkaa?
Entä lasketaanko kuoripoikien vikittely neitsyyden menettämiseksi?
Oletko provo kun vastaat itsellesi?
Kaikki nämä kolme (2 miestä ja 1 nainen), joilla on sama tavoite ovat selkeästi saman kirjoittajan tekeleitä. Kirjoitustyyli paljastaa, etenkin kappaleen päättäminen samaan hymiöön :D
"Tavoite" on lähinnä hassu sana, ihan kuin se lettu vaanisi jossain nurkan takana odottamassa tilaisuuttaan hyökätä kimppuusi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko provo kun vastaat itsellesi?
Kaikki nämä kolme (2 miestä ja 1 nainen), joilla on sama tavoite ovat selkeästi saman kirjoittajan tekeleitä. Kirjoitustyyli paljastaa, etenkin kappaleen päättäminen samaan hymiöön :D
Ottaako aihe sinulle jotenkin koville? Kummallinen defenssi meinaan tuollainen kirjoittajien henkilöllisyyden "varmaksi" tietäminen :O
Vierailija kirjoitti:
Rupe katoliseksi papiksi.
Ei sinne tuollaisia oteta, vaan lapsirakkaita sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupe katoliseksi papiksi.
Ei sinne tuollaisia oteta, vaan lapsirakkaita sukupuoleen katsomatta.
Enkä lähtiskään, sillä työpaikka tiedossa jo omasta takaa ;)
- AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
Siitä tuskin on pelkoa, en oo koskaan kokenut tarpeekseni kulkea ”massan mukana” ja tuskin jatkossakaan. Maailmassa on jo ihan tarpeeksi niitä parisuhteeseen ja perhe-elämään aidosti soveltumattomia miehiä, jolla kuitenkin on vaimo ja lapsia, enkä aio olla yksi heistä :D
- AP
En ota kantaa onko tavoite hyvä vai ei, mutta veikkaan että se on helppo toteuttaa jos meinaat olla myös hankkimatta parisuhdetta. Toki aseksuaaleja naisia\muitakin miehiä löytyy joiden kanssa olla suhteessa, mutta voi olla vaikeampi löytää sellainen parisuhteeseen, koska moni voi myös aromantikko eikä aseksuaalisuus liene niin kovin yleistä. Jonka vuoksi kysynkin:Oletko itse myös aromantikko? Vai haluaisitko suhteen? Mitä tunteita sinussa herää kun puhutaan seksistä tai kun ajattelet ihmisiä, joille seksi on kuitenkin aika olennainen osa elämää?
Ja näiden sankareiden jälkeen vielä ihmetellään, miksi se syntyvyys on nykyään laskussa...No miksiköhän?