Kysykää mitä tahansa mieheltä, jonka tavoite on pysyä koko ikä neitsyenä?
Tavoitteeni tosiaan on, etten koskaan menettäisi poikuuttani. Synnynnäisenä aseksuaalina ajatus kys. kanssakäymisestä ahdistaa, ja siksi oon päättänyt, etten ikinä ajaudu siihen tilanteeseen. Moni ei ole koskaan ymmärtänyt tätä päätöstä, mutta tuskin tulee yllätyksenä :D
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla synnynnäinen aseksuaali? Vanhempasi siis sanoivat sulle jo heti syntyessäsi, että kappas, meillähän tuli aseksuaali poika😅
Tarkoitin lähinnä, että lapsesta asti olen tuntenut oloni sellaiseksi :D Anteeksi huono kieliasu.
- AP
Yhtä hyvin voisit tavoitella sitä, että keskiviikon jälkeen tulee torstai. Kukaan ei tule miestä pakottamaan tai maanittelemaan. Helppo homma.
Musta toi on hyvä päätös. Mammat ei vaan arvosta.
Mies ei voi olla neitsyt, vaan hän on poika. Vrt. ilmaus "poikuus tallella".
Vaatii oikeasti aika paljon taitoa, että pysyy esim. 90-vuotiaaksi asti ilman poikuuden menettämistä, edes maksullisissa. Siinä mielessä nostan hattua.
Kuulostaa hienolta elämän tavoitteelta! Olen itse yli nelikymppinen mies, ja poikuus tosiaan tallella. En voi sanoa etteikö moni nainen olisi sitä koittanut minulta riistää, mutta toistaiseksi ovat saaneet pitkän nenän :D
Vierailija kirjoitti:
Vaatii oikeasti aika paljon taitoa, että pysyy esim. 90-vuotiaaksi asti ilman poikuuden menettämistä, edes maksullisissa. Siinä mielessä nostan hattua.
Joo, tässä on kepeesti vielä se 70v jäljellä, mutta hyvällä sykkeellä mennään.
- T kohta 23v AP
Mitä tykkäät tehdä vapaa-aikanasi?
Aiotko äänestää tulevissa vaaleissa?
Pidätkö enemmän pleikka- vai lautapeleistä? Pelaatko?
Onneton tavoite, kuulostaa hullulta.
Petytkö jos menetätkin neitsyytesi jonkun (kivan) tyypin kanssa?
Rekisteröidys Vatikaaniin, niillä on puutetta puhtaista miehistä. Pääset ehkä jopa jeesukseksi.
Eikö oikeesti tee ikinä mieli pillua ? Veätkö käteen miten usein ??
Tuleeko tosiaan poikuuttasi havittelevia syöjättäriä niin usein vastaan, että sen säilyttäminen on oikeasti TAVOITE, jonka eteen pitää aktiivisesti nähdä vaivaa? Luulisi, että keskivertomiehellä nimenomaan poikuus _pysyy_ jos ei aktiivisesti yritä tehdä asialle jotain (ja monella pysyy näistä yrityksistäkin huolimatta).
Mutta seksittömyyspäätöksesi on kyllä ihan ymmärrettävä, aseksuaali jos olet. Tosin, koetko koskaan romanttisia tunteita, vaikket seksiä haluakaan? Haluaisitko joskus mahdollisesti parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeesti tee ikinä mieli pillua ? Veätkö käteen miten usein ??
Eipä juurikaan, libido on aina ollut melko alhainen. Käteen vedän kerran-kaks viikossa. Ja tämä ei johdu testotasoista, ne on tarkistettu useaan otteeseen ja aina on arvot olleet keskitason yläpuolella, ei kuitenkaan ihan yläpäässä mutta lähempänä ylä- kuin alalukemia.
- AP
Naiset eivät tykkää, koska eivät voi kontrolloida sinua ainoalla aseellaan.
Mietin hieman samaa kuin edellinen kysyjä, eli kaipaatko kuitenkin toista ihmistä rinnallesi, vaikka itse seksi ei kiinnostakaan? Eli haluaisitko kuitenkin elämänkumppanin?
Miten voi olla synnynnäinen aseksuaali? Vanhempasi siis sanoivat sulle jo heti syntyessäsi, että kappas, meillähän tuli aseksuaali poika😅