Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärppäsikö jollain ekasta kierrosta pillereiden poisjättämisen jälkeen?

18.05.2006 |

Tämmöisiä kyseleepi,

Timjami :-)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Orchid] Meillä ei tärpännyt tietääkseni heti ekasta kierrosta mutta kolmannesta luomukierrosta. Eli kerkes tulla kahdet normaalit ns.luomukuukautiset ennen plussa kuuta. Mutta monella on tärpännyt heti ekasta,että onhan se mahdollista.

Lilli81 rv38

Vierailija
2/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätin pillerit maaliskuun lopussa sit tuli normaalit menkat kuten aina pillereiden välitauolla...

Seuraavaks menkat tuli sit huhtikuussa, ns. tyhjennys vuoto ja kierto muuttu siihen mikä mulla on normaali ilman pillereitä...

Nyt sit tokalla tärppäs ja tammivaavia odotellaan... (viel ei kyl aivot oo hiffannu et masussa on jotain) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikosta tärppäs heti. Jätin pillerit toukokuussa ja yksiäkään kuukautisia ei kerenny tulla. tosin kiertokin oli ihan sekasin. Heinäkuun alussa kun testasin niin näytti negatiivista vaikka olis jo menkat pitäny tullakki. Kuun lopussa olikin sitten jo positiivinen.

Vierailija
4/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jolla on tärpännyt kaksi kertaa heti pillereiden poisjättämisestä. Tosin noista raskauksista toinen päättyi alkuraskauden keskenmenoon rv 9. Esikoinen on jo pirpsakka 4 v.

Kolmas raskaus eli tämä raskaus sai alkunsa kolmannesta kierrosta km jälkeen, mutta silloin ei siis ollut pillerit käytössä.

MansikkaMarj@ noin rv 14

Vierailija
5/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta pillereitten jälkeen, ja tämä nykyinen raskaus alkoi ekasta kierrosta synnytyksen jälkeen (vaavi oli reilun 1v kun menkat alkoi).

Keskimmäinen (nyt siis 1,5v) onkin sitten pas-lapsi, endometrioosin tukittua munatorvet. Tosin eivät nuo tukkeet kovin pysyviä olleet ;)

Itta rv 22+6

Vierailija
6/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillerit jätin pois lokakuun loppupuolella, marraskuun alkupuolella tuli menkat ja joulukuun 5. päivä tein plussatestin...Esikoisen tärppäämistä saatiin odotella yli 10 kk ja yksi keskenmenokin siihen mahtui.

Yllätyin tästä kakkosesta että näin äkkiä onnisti. Ehkä yksi syy äkkiä tärppäämiseen oli se, että sovittiin miehen kanssa että tulee jos on tullakseen, ei stresssattu niin kun esikoista " tehdessä" .

Vierailija
7/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen poikamme sai alkunsa ekasta pillerittömästä kierrosta aikanaan. Minulle tuli vain tyhjennysvuoto silloin, kun pillerit loppuivat eikä yksiäkään normaaleja menkkoja. Ei meinattu millään uskoa todeksi, kun esikoista oli tekemällä tehty vuosikaudet.

Vierailija
8/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tärppäsi heti. Lopetin pillerit eikä kuukautisia sitten enään kuulunutkaan ;o)

Nuorempana kesti kauemmin tulla raskaaksi, yritystä kesti yli puoli vuotta. Taidan vanhempana olla hedelmällisempi kuin 2kymppisenä.

Nyt vko 21+0

Vierailija
9/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tärppäsi esikoinen aikanaan heti pillereiden poisjättämisen jälkeen, yksiäkään luomumenkkoja ei ehtinyt tulla.

Tämä nykyinen raskaus tärppäsi yhtä ihmeellisen nopsaan.. Hormonikierukan poisoton jälkeen tulin heti raskaaksi eikä yksiäkään menkkoja ehtinyt tulla.

Ihmeellistä- mahdollista siis!

Vierailija
10/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäsi, pillereiden poisjättämisestä pari päivää niin tuli tyhjennysvuoto, muuta ei tullut vaan näistä laskettiin laskettu aika. Yllätyshän se oli, kun olin pillereitä syönyt jo monta vuotta ja vielä sellaisella kolme kuukautta kerrallaan -rytmillä. :)

Nyt siis esikoista odotetaan.

Aluksi oltiin varmoja että laskettu aika siirtyy kyllä eteenpäin kun testi näytti miinusta vielä 4 viikkoa vuodon alkamisen jälkeen, mutta ultra näytti samoja aikoja ja tänään lääkäri sanoi, että varmasti syntyy 2 viikon sisällä, sen verran on paikat jo auennu... (Laskettu aika 12.6, rv nyt 36+3)

Vierailija
11/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärppi tuli esikoisen kanssa heti hormonaalisen ehkäisyn lopetettuamme, vaikka kyseessä eivät pillerit olleetkaan, vaan rengas - lienee melko samaa tavaraa kuitenkin. Kakkostakaan ei tarvinnut " harjoitella" , tuli heti, kun sai luvan.

Vierailija
12/22 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden käyttö aikana joten miksei vois tärpätä heti pois jätön jälkeenkin.

Nyt viikkoja rv7

Vierailija
13/22 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin minipillerit helmikuun vika päivä pois, maaliskuun loppupuolella tuli menkat, ja sen jälkeen ei ole vuotoa kuulunut.. :) Takana aika monta vuotta hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
14/22 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit maaliskuun puolessa välissä, ja huhtikuussa ei tullut menkkoja ja plussaa näytti. Nyt rv 9+5.

Vierailija
15/22 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ei todellakaan tärpännyt ensimmäisestä kierrosta, vaan aikaa pillereistä luopumisen ja raskaaksi tulon välillä meni noin 1,5 vuotta.

Vierailija
16/22 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle terkkari neuvo et pitäs olla hiukka taukoa pillereiden käytön jälkeen ennen kuin edes yrittää.

Tietty mulla oli sekin et söin tuplamäärät e-pillereitä mitä normaalisti syötäis.

Mut nyt ootetaan vaavia syntyväksi elokuussa.

Vierailija
17/22 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosin syönyt pillereitä vain puolivuotta esikoisen synnyttyä. Se raskaus ei edennyt 6 rv pidemmälle, mutta heti seuraavasta ovulaatiosta uudelleen raskaaksi! Nyt mennäänä jo rv 21+5!

Vierailija
18/22 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 raskautta takana ja neljä keskenmenoa, kaikki juuri näitä ekalla kierrolla tärpänneitä ja kesken viikolla 6-12. Toinen luomukierto on tärpännyt sitten muuten.

Vierailija
19/22 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esikoinen(-96) sekä seuraava (-98) tärppäsi ekalla, ei ehtineet tulla edes menkat. Tää kolmas tärppäsi tokalla kierrolla.

Vierailija
20/22 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tärrpäsi ekalla heti pillereiden lopettamisen jälkeen (01/06), mutta se todettiin tuulimunaksi viime kuussa. Siitä sitten n.5vkoa kaavinnan jälkeen jälleen positiivinen testi, eli edelleenkään en ole yksiäkään menkkoja ehtinyt saada (edelliset siis yhä tammikuussa). Huolestuneena tässä aivan alkuraskautta vietän, ehkä noin vkolla 5.