Onko joku tilannut iHerbista viime päivien aikana? Ongelma
Jostain syystä ei nyt suostu laskemaan postituskuluja, herjaa vaan että yritä kohta uudestaan. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Eilen ja tänään sama homma.
Kommentit (13)
koskaan tilannut kirjoitti:
Joutuuko niistä maksamaan tullimaksuja tai jotain veroja erikseen jos tilaa ulkomailta?
Jos menee tiettyjen summien yli, niin joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko niistä maksamaan tullimaksuja tai jotain veroja erikseen jos tilaa ulkomailta?
Ok, sori jos en pystynyt vastaamaan kysymykseesi tuossa asiassasi. Muistatko mikä tuo raja on suurinpiirtein?
Nykyään iHerbistä tulee postituskuluja, joten käytännössä sieltä ei kannata enää tilata mitään muuta kuin sellaista, mitä ei saa Suomesta ollenkaan.
Tuote + postituskulut nostavat hinnan reilusti korkeammalle kuin purkin ostamisen lähimmästä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, sori jos en pystynyt vastaamaan kysymykseesi tuossa asiassasi. Muistatko mikä tuo raja on suurinpiirtein?
Täältä löytyy tietoa https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle
Vierailija kirjoitti:
Nykyään iHerbistä tulee postituskuluja, joten käytännössä sieltä ei kannata enää tilata mitään muuta kuin sellaista, mitä ei saa Suomesta ollenkaan.
Tuote + postituskulut nostavat hinnan reilusti korkeammalle kuin purkin ostamisen lähimmästä kaupasta.
Mun lähikaupasta ei löydy noita tuotteita mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy tietoa https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle
Kiitos paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, ettei kaikkea mitä iHerbistä löytyy saa välttämättä tilata Suomeen, jos tuote tai se osa löytyy Fimean lääkeluettelon kiellettyjen listalta niin ei saa. Ja siellä on kielletty sellaisiakin mitä täältä Suomesta saa luontaistuotekaupoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, ettei kaikkea mitä iHerbistä löytyy saa välttämättä tilata Suomeen, jos tuote tai se osa löytyy Fimean lääkeluettelon kiellettyjen listalta niin ei saa. Ja siellä on kielletty sellaisiakin mitä täältä Suomesta saa luontaistuotekaupoistakin.
Mikä ihmeen anti-iHerb änkyrä täällä nyt kirjottelee 😆
Mä laitan aina tilaukseen mukaan pari shipping saver-tuotetta niin postimaksu halpenee. Olen ihastunut niin moneen heidän tuotteeseensa että olen kyllä ihan vakioasiakas.
Ja en ole nyt pariin viikkoon tilannut, joten en tiedä tilannetta.