Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailun todella saastainen koti, onko aina kyseessä mielenterveysongemia?

Vierailija
27.02.2019 |

Miehellä on ihan kaamea kämppä. Vessan lattialla on kusiroiskeita ja kaikki hanat, lavuaarit ja pöntöt ovat pinttyneen p*****n peitossa. Asunnon portaikko on sekin pinttyneen lian tahrima ja keittiössä ovat roikkuneet pesemättöminä samat keittiöpyyhkeet useita kuukausia.

Kylppärissä seinät ovat pinttyneen lian peitossa, lakanoita mies vaihtaa ehkä parin kuukauden välein. Onko nämä kaikki selviä viitteitä mielenterveyden ongelmasta vai mistä? Mies on keski-ikäinen. Ennen kotinsa näkemistä pidin ihan potentiaalisena kumppanina mutta nyt en enää oikein tiedä.

Kehtaanko loukkaamatta sanoa sitä, että miehen koti on epämiellyttävän saastainen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi jatkamaan ja sanoisin miehelle rehellisesti syyn päätökseeni.

Ehkä miehen silmät avautuisivat ja hän siivoaisi läävänsä ennenkuin vetäisi sinne seuraavan naisen.

Vierailija
22/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, näkisitpä minun asuntoni. Muutin tänne vuosi sitten ja olen imuroinut pari kertaa. Kylppäriä en todellakaan pese ikinä ja keittiön liesi on mitä on. Ei siinä bakteerit asu. Ne asuu niissä teidän haisevissa tiskiräteissä!!

Terv. menestyvä sinkkumies markkinointialalla Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo ainakin sen ettei mies jaksa panostaa asioihin. Odota vaan kun alku huuma haihtuu hän kohtelee sinua kuin kotiaan.

Kokemusta on

Vierailija
24/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielenterveysongelmista välttämättä mutta kyllä siitä että parisuhteessa mies ei tee "naisten hommia".

Vierailija
25/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän miten toivot suhteenne kehittyvän. Jos tarkoituksena on muuttaa yhteen / perustaa perhe, en jatkaisi tapailua ihmisen kanssa jonka siisteyskäsitys poikkeaisi omastani huomattavasti. Mutta erillään asuvana avoparina suhde voisi toimia ihan hyvin, jos kumppanilla ei siis mitään muuta "mielenterveydellisiä ongelmia".

Erillään asuva avopari? Avopari = yhdessä asuva pari, joka ei ole naimisissa. Erillään asuva pari on vain erillään asuva pari(skunta).

Vierailija
26/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen elämänhallintakyvyttömyys mielenterveys- ja/tai riippuvuusongelmista kertoo. Älä ryhdy mahdollistajaksi.

Vierailija
27/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat sekopäämiehet, jotka olen itse tavannut, on olleet todella siistejä. Kämppä on tip top ja kaikki astiatkin tiskataan heti kaappiin. Tietysti sitä tavaraa ei nurkkiin niin pääse kertymään kun poliisi niitä veitsiä ja muita hakee valtiolle takavarikkoon todistuskappaleina.

Tääkin on totta. Olen itse ihan keskivertosotkuinen eli kamat voi olla hujan hajan mutta kuitenkin siivoan vieraita varten (ja siivosin jopa tätä miestä varten koska en tiennyt, millaisessa läävässä tämä itse asui).

Mulle vaan on itsestäänselvyys, että sängyssä on puhtaat lakanat ja todellakin niissä voi silti paneskella estottomasti. Seuraavana aamuna vaan pesukone pyörimään jos liikaa epämääräisiä tahroja. Mutta tää miehen sänky on musta suorastaan iljettävä. Mies on kovasti muhun ihastunut mutten tiedä, mitä enää itse ajatella. Olin ihastunut ennen, kuin näin kotinsa.

Eli siis jos mies on sun luona vaikka to-su, ja harrastatte estotonta seksiä joka päivä, niin sulla pyörii kolmet lakanapyykit viikonlopun aikana? Toivottavasti ei kuitenkaan. 

Mä vaihdan ehkä kerran kahdessa viikossa, epämääräisiä tahroja tai ei (yleensä on). Ne on kuitenkin meidän tahroja, tuskinpa ne niistä lakanoista tappaa parissa viikossa jos ei suussa tai muuallakaan tappaneet. :) 

Vierailija
28/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys ei ole hänelle tärkeää. Samanlainen porsas omakin mieheni on eikä edes tajua sitä. Ei huomaa jos kusiroiskeita menee lattialle, ei pyyhi koskaan pöydiltä esim. leivänmuruja, ei vaihda mitään pyyhkeitä koskaan, ei pyyhi pölyjä, ei huomaa jos heittää suodatinpussin ohi roskiksen, autonsa on kuin kaatopaikka jne. Kaikesta pitää aina sanoa erikseen ja monta kertaa eikä sekään tunnu auttavan. Mutta mikään mt-ongelmainen hän ei ole, hän on vaan porsas.

Vierailija
29/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä kuolisi mielenkiinto minkäänlaiseen intiimiin kanssakäymiseen, jos olisi noin törkyistä. Ei saata tyypin henkilökohtainenkaan hygienia olla kovin kummoinen jos ei edes pyyhkeitä ja lakanoita vaihda.

Vierailija
30/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Ei välttämättä kerro mt-ongelmista, mutta ainakin elämänhallinnan ongelmista/puutteesta ja erilaisista siisteyskäsityksistä.

Vierailija
31/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista pinttynyttä likaa kertyy useimmilla miehillä. Jos lattialla olisi ollut roskapusseja, edellinen imurointi olisi ollut puoli vuotta sitten, pöydät olisivat täynnä kaikkia käytettyjä ruokapaketteja yms., niin silloin voisi jo masennuksen diagnosoida.

Vierailija
32/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli muunnelma Oksutrollin väsyneestä teemasta. Tuo lakanakohta kaipaa petraamista, 2 kk välein vaihdetut eivät voi olla kovin tönkkösaastaiset vielä. Koeta päättää, onko mies sotkuinen vai ei!

Vierailija
33/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat sekopäämiehet, jotka olen itse tavannut, on olleet todella siistejä. Kämppä on tip top ja kaikki astiatkin tiskataan heti kaappiin. Tietysti sitä tavaraa ei nurkkiin niin pääse kertymään kun poliisi niitä veitsiä ja muita hakee valtiolle takavarikkoon todistuskappaleina.

Tääkin on totta. Olen itse ihan keskivertosotkuinen eli kamat voi olla hujan hajan mutta kuitenkin siivoan vieraita varten (ja siivosin jopa tätä miestä varten koska en tiennyt, millaisessa läävässä tämä itse asui).

Mulle vaan on itsestäänselvyys, että sängyssä on puhtaat lakanat ja todellakin niissä voi silti paneskella estottomasti. Seuraavana aamuna vaan pesukone pyörimään jos liikaa epämääräisiä tahroja. Mutta tää miehen sänky on musta suorastaan iljettävä. Mies on kovasti muhun ihastunut mutten tiedä, mitä enää itse ajatella. Olin ihastunut ennen, kuin näin kotinsa.

Eli siis jos mies on sun luona vaikka to-su, ja harrastatte estotonta seksiä joka päivä, niin sulla pyörii kolmet lakanapyykit viikonlopun aikana? Toivottavasti ei kuitenkaan. 

Mä vaihdan ehkä kerran kahdessa viikossa, epämääräisiä tahroja tai ei (yleensä on). Ne on kuitenkin meidän tahroja, tuskinpa ne niistä lakanoista tappaa parissa viikossa jos ei suussa tai muuallakaan tappaneet. :) 

Ei mua nyt yhdet spermaläntit yms. nesteet haittaa mutta kyllä mä seuraavaksi viikonlopuksi lakanat vaihdan. Ihan vaan siksi, että musta on miellyttävää nukkua raikkaan tuoksuisissa lakanoissa. Eipä se yksi lakanoiden vaihtaminen vie aikaa kuin 5 min ja pesukone hoitaa homman tunnissa. Kaikkinensa sanoisin että viikkauksineen ja kuivauksineen 15 min viikosta on pieni aika siihen, että sänky ei ole yhtä epämääräistä länttiä.

Vierailija
34/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli muunnelma Oksutrollin väsyneestä teemasta. Tuo lakanakohta kaipaa petraamista, 2 kk välein vaihdetut eivät voi olla kovin tönkkösaastaiset vielä. Koeta päättää, onko mies sotkuinen vai ei!

2 kk:n välein vaihdetut lakanat eivät ole törkysaastaiset? Meillä on todellakin eri siisteyskäsitykset!

Vierailija
35/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehehe, näkisitpä minun asuntoni. Muutin tänne vuosi sitten ja olen imuroinut pari kertaa. Kylppäriä en todellakaan pese ikinä ja keittiön liesi on mitä on. Ei siinä bakteerit asu. Ne asuu niissä teidän haisevissa tiskiräteissä!!

Terv. menestyvä sinkkumies markkinointialalla Helsingissä.

Nice story bro. Yleensä sun kaltaisilla tyypeillä käy kotisiivooja tai kotona asustaa huushollia ylläpitävä naikkonen, mutta kumpaakaan ei näytä olevan niin sanoisin tämän haisevan vahvalta provolta ;)

Vierailija
36/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin jättäisin miehen joka on yli siisti. 

Vierailija
37/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 kk:n välein vaihdetut lakanat eivät ole törkysaastaiset? Meillä on todellakin eri siisteyskäsitykset!

Kuulostaisi, että toisella teistä on bakteerikammoa. 

Vierailija
38/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi yhteen. Inhoan siivoamiseen kuluvaa aikaa, mutta huolehdin silti omista asioitani vähän paremmin, vaikka kyllä kauhistuisitte joskus, jos näkisitte kotini. Pyyhkeet on sentään helppo vaihtaa puhtaisiin, kun on pyykinpesukone ja kuivausrumpu. Likakaan ei ehdi pinttymään niin lujaa, etteikö irtoaisi, vaikka siivoaisin vain kaksi kertaa vuodessa. Minusta irtoaa ilmeisen vähän rasvaista ja hikistä likaa, koska lakanoissani ei näy havaittavaa puhtauseroa, vaikka vaihtaisin ne kahden viikon sijaan joskus kolmen kuukauden välein. Lakanat pesemällä saa vähemmällä vaivalla myös pölyjä pois kuin pudistelemalla. Omistan vain tiiviisti kudottuja egyptinpuuvillaisia  lakanoita, koska ne pidättävät pölyn poissa patjan sisältä paremmin. Mitä vähemmän, mutta laadukkaampaa ja kaunista materiaalista omaisuutta minulla on, niin sitä ihanampi on elämäni!

nainen

Vierailija
39/39 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen kanssa jonka koti oli melkein yhtä sotkuinen. Kauhea vääntö aina siivoamisesta ja eihän siinä hyvin sitten käynytkään.