AV:n trollailijat ja riehujat! Kertokaa millaisia persoonia olette tosielämässä?
Mua alkoi tänään huvittamaan mielikuva, että täällä varmaan osa trolleista on sellaisia kuivakkoja virastoihmisiä, asiallisia lääkäreitä, ystävällisiä hiljaisia ihmisiä, vastuullisia poliiseja tai politiikkoja, kunnollisia perheen äitejä/-isiä.. Tuli mielikuva myös Sauli Niinistöstä AV:llä kertomassa kakkavitsejä. :D (Joo, olen lapsellinen.)
Sinä joka meuhkaat, riehut ja trollaat: Oletko samantapainen tosielämässä, vastapainotatko asiallista rooliasi AV-pe**eilyllä, vai jotain ihan muuta?
Kommentit (7)
Myös tosielämässä huumorini on pimeää ja outoa. Aika asiallinen olen silti päällisin puolin.
Kiinnostaisi tietää, millainen on henkilö, joka vastaa jokaiselle parisuhteensa tilaa surevalle naisihmiselle "otatko ahteriin?".
Parisuhteessa oleva MGTOW shillaaja.
Ilolla markkinoin MGTOW:ta täällä, koska minulle jää enemmän naisia jos jonain päivänä olen sinkku :)
Sosiaalistentilanteidenpelkoinen reppana joka hyppää vaikka kaivoon jos käsketään. Palstalla mä riehun ja raivoan ja pidän teitä pelossa.
Mielenterveysongelmista kärsivä yksilö, joka yrittää olla normaali. Huonolla menestyksellä.
https://imagescdn.tweaktown.com/news/4/2/42367_01_uk-lizard-squad-membe…
Tyypillinen av-trolli
Olen vetäytyvä luonnontieteiden opiskelija. Aika hiljainen ja ystävällinen, kohtelias. Tämä on mukavaa aivotonta hupia. Trollaan välillä, mutten tee ilkeitä trolleja. Sellaisia hauskoja juttuja, josta huomaa että ovat pilaa.