Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa!!

Vierailija
15.02.2013 |

Nolottaa törkeän paljon, kun bussissa istuin vauvani vaunujen vieressä ajatuksissani, enkä tajunnut ihan heti nousta antamaan toiselle rattaiden kanssa tulevalle matkustajalle tilaa (hän oli vielä bussin ulkopuolella tuolloin). Olin riidellyt mieheni kanssa viime yönä niin paljon, etten voinut ajatella mitään muuta, kuin tuota viime öistä. Aina muuten olen ollut erittäin tarkka etten tuki millään lailla bussia omilla vaunullani/ tavaroillani. Eräs toinen nainen närkästyi erittäin paljon tapahtuneesta, että päätti nolata minut täydessä bussissa kehoittamalla (huutaen) minua hilaamaan ahterini tietä ja erittäin nopeasti. Näin   siis helsingin kampissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan ystävällistä porukkaa teillä siellä

Vierailija
2/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et heti tavaroita siirtänytkään, niin ei se ketään oikeuta huutamaan noin. Jos jonkun tässä pitää olla noloissaan, niin sen huutajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa muuta :(.. Olen ehkä liian herkkä, kun tänne piti tulla heti avautumaan.

Vierailija
4/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa muuta :(.. Olen ehkä liian herkkä, kun tänne piti tulla heti avautumaan.

Vierailija
5/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos.. heti tuli parempi fiilis teidän viesteistänne. aP

Vierailija
6/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Näitä röyhkeitä maailman poliiseja on kaikkialla, mutta me tavalliset tajuamme kyllä, kuka kuviossa on moukka. 

Eräs opiskelutoverini alkoi huutaa erittäin kovalla äänellä kirouksia, kun vanha mummo oli töinäissyt häntä. Mummo varmasti käyttäytyi huonosti, mutta aihe oli aika mitätön, joten oli noloa kuunnella 20-vuotiaan raivoavan asiasta aivan asiattomasti. Tämäkin sanavalmis nainen kuvitteli takuulla vain pitävänsä puoliaan, mutta kun oli kaikille vähän epäselvää, oliko tönäisy tapahtunut vai ei ja kun mummo ei sanonut mitään vaan hiljaa vain jatkoi köpittelyään, niin kyllä siinä vaan mietittiin, että ei ole tytöllä ihan käytöstavat kunnossa, kun pitää noin pienestä raivota.Kukaan ei loukkaantunut eikä mummo edes heristänyt kepillä. :)

Vierailija
7/7 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas ilkeä se toinen nainen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi