Olen TOSI pettynyt tähän vauva.fi uudistukseen.
Kommentit (38)
Olen pettynyt.
Perustelut;
En nää peukkuja.
Jos peukutukset ovat vielä
käytössä, eivät näy koneellani.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko alapeukuttajat huomanneet aloituksen päivämäärän😁
No joo?
Uudistus kuin uudistus. Tämä täänpäiväinen on suoraan hanurista.
Jos peukutukset ovat voimassa, missä ne näkyvät?
Vastatkaa nyt kuitenkin. Kiitti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jättimäinen lainausmerkki ei toimi lainauksessa. Saattoi olla hot vuonna 2004 mutta ei enää. Miksi helvetissä otsikko pitää olla lihavoitu naurettavasti. Paskaa!
Lihavointi muistuttaa mammoista ;)
Sínkkis
Sivu vaihtuu yht'äkkiä... Keskellä näyttöä vilkkuu kolme pistettä ja sivu vaihtuu 🤨 vaikken ole tietoisesti sivua vaihtanut
Surkeaksi meni. Yritin lukea toista viestiketjua, muttei se onnistu millään. Sivut vaihtuu itsekseen koko ajan yritti mitä tahansa. Tässä ketjussa sama homma. Mikä idea tässä uudistuksessa on?! Viestit jää lukematta, kun kesken lukemisen sivu vaihtuu väkisin.
Vierailija kirjoitti:
No ei paljon selkeempää rajausta voi olla kuin nuo joka viestiin väliin tulevat harmaa viestilaatikko, pinkki "ilmoita asiaton sisältö" , peukut ja katkoviiva niiden kaikkien alla.
Ei mulla ole tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei paljon selkeempää rajausta voi olla kuin nuo joka viestiin väliin tulevat harmaa viestilaatikko, pinkki "ilmoita asiaton sisältö" , peukut ja katkoviiva niiden kaikkien alla.
Ei mulla ole tuollaisia.
No mistäköhän johtuis.
Puhelimen selaimessa sivu vaihtuu selatessa itsekseen jos ei zoomaa lähelle ennen ylös alas liikkumista. Ennen foorumin päivitystä ei ollut mitään ongelmia.
Älä korjaa sitä mikä ei ole rikki on ihan pätevä sanonta!
Vierailija kirjoitti:
Helevetti, miksi tämä typerä sivusto viskoo nykyään sivulta toiselle ihan mielivaltaisesti? Ja muutenkin niin kökköinen ettei mitään järkee, kolmea palloa saa tuijottaa vähän väliä ja sivu livahtaa takas yläreunaan vaikket koskis mihinkään...
Että mitähän vittua taas?
Joo, mikään muu ei tässä uudistuksessa haittaa paitsi se että nämä sivut ei enää toimi. Ilmeisesti emme saa lukea keskusteluja enää loppuun
Kohta tämäkin ketju on "Pääsy kielletty". Nyt varmaan tulee jo "kommenttisi julkaistaan tarkastamisen jälkeen" (jos julkaistaan)...
Todella veemäistä, ettei aiheita pysty enää lukemaan... Äsken neljä kertaa siirryin yhden keskustelun sivulle 2 ja joka kerta heitti takas ykkössivulle. Totesin ettei kiinnosta pelleillä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Todella veemäistä, ettei aiheita pysty enää lukemaan... Äsken neljä kertaa siirryin yhden keskustelun sivulle 2 ja joka kerta heitti takas ykkössivulle. Totesin ettei kiinnosta pelleillä enempää.
TÄMÄ! Kännykällä ei voi enää lukea palstaa!
Vierailija kirjoitti:
Peukutus ei toimi!
Ei toimi minullakaan. Miksi joillain toimii?
Ootteko alapeukuttajat huomanneet aloituksen päivämäärän😁