Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyylevä rotta jumittui lantiostaan viemärikaivon kanteen – pelastuslaitos joutui irrottamaan

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivial pursuit kirjoitti:

Minä ennustin tämän palstalla ennakkoon saksaan ja av-mammat väittää että aikamatkustajia ei ole voiko keskuudessamme olla aikamatkaaja ketjussa.

Eihän meidän keskuudessamme ole aikamatukstajaa missään mutta meillä on esi-isiä jotka ovat aikamatkustaneen ja antaneet tästä tietoa tuleville sukupolville kansantarinoina. Olisi tekopyhää painaa ylänuolta tuohon edeltävään kommenttiin. Korjaan.

Sen sijaan alapeukut...jtn rotia.

Vierailija
42/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain peukku rotia. kirjoitti:

Trivial pursuit kirjoitti:

Minä ennustin tämän palstalla ennakkoon saksaan ja av-mammat väittää että aikamatkustajia ei ole voiko keskuudessamme olla aikamatkaaja ketjussa.

Eihän meidän keskuudessamme ole aikamatukstajaa missään mutta meillä on esi-isiä jotka ovat aikamatkustaneen ja antaneet tästä tietoa tuleville sukupolville kansantarinoina. Olisi tekopyhää painaa ylänuolta tuohon edeltävään kommenttiin. Korjaan.

Sen sijaan alapeukut...jtn rotia.

*meillä on esi-isä*

Ei esi-isiä. T: ap alusta loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana että rotat ovat inhottavia ja tauteja levittäviä olentoja. Kuvan rottaa pitäisi lyödä golfmailalla niin kovaa, että puolet siitä irtoaisi ja veri lentäisi kohti taivasta.

mies 20

Pikemminkin taitaa olla Jonne 13. Joko koulu loppui vai onko teillä välkkä kun pääset nettiin?

Vierailija
44/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen nekin verovarojaan tuhlaa ja pelastuslaitosta kuormittaa!

Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Oli sitten kyseessä eläin tai ihminen.

Ei koske iilimatoja, rottia eikä hyttysiä.

Vierailija
45/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät tuhlanneet minun verorahojani. Ihan järjetöntä toimintaa.

Vierailija
46/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hieman ristiriitaista, koska samaan aikaan rottia pyritään tappamaan kaikin keinoin.

Live to fight another day. Rotat ovat fiksuja eläimiä, aika epäurheilijamaista olisi ollut nírhata se tuohon.

Vierailija
47/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Kyllä mä olisin kans vaan kumauttanut lapiolla niskaan. Miksi se piti pelastaa?

Vierailija
48/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi eivät tuhlanneet minun verorahojani. Ihan järjetöntä toimintaa.

Et ole PeeÄrrästä koskaan kuullut?

Vierailija
49/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotan kiipelin huomasi lapsi. Olisiko teistä asiallista tappaa julkisesti rotta, jonka hädästä lapsi oli huolissaan?

Minua kiinnostaa, miten läski, lantiostaan valurautaisen viemärinkannen aukkoon juuttunut rotta saatiin irti. Voisko joku selittää?

Mä veisin sen lapsen muualle ja sanoisin, että rotalle on apua tulossa, kaikki hyvin.

Vierailija
50/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Oli sitten kyseessä eläin tai ihminen.

Koskee aika struktuurin madon reikiä ja ruotsiin tahallisia kaavailtuja hyttys yhdyskuntia asutuksiin. Rotat ovat pyhiä eläimiä.

Vierailija
51/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee aika struktuurin madon reikiä ja ruotsiin tahallisia kaavailtuja hyttys yhdyskuntia asutuksiin. Rotat ovat pyhiä eläimiä.

Suomessahan on oravia ja hyttysiä koska "feministinen-řàđíķaali-globaali-imperiumi-solujen-kerho" on historian saatossa pyytäneet ilmastonlämpenemistä itse řàđíkaaliin mistä se on tullutkin.

Vierailija
52/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eat that!

Vierailija
53/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa, kun toista autetaan vaikka toisaalla niitä halutaan tappaa.

No, ehkä viemärirotasta ei ole niin harmia kuin koteihin tunkeutuvista tautipesistä.

Ihan samoja rottia ovat.

Niin, tarkoitinkin että kun se rotta elää viemärissä niin siitä ei ole haitaksi, jos se tuleea jonkun kotiin niin sitten se tapetaan.

Ei ne siellä viemäreissä ilman ruokaa elele. Hakevat ruokansa nimenomaan ihmisasutuksista yms.

Vierailija
54/55 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa, kun toista autetaan vaikka toisaalla niitä halutaan tappaa.

No, ehkä viemärirotasta ei ole niin harmia kuin koteihin tunkeutuvista tautipesistä.

Ihan samoja rottia ovat.

Niin, tarkoitinkin että kun se rotta elää viemärissä niin siitä ei ole haitaksi, jos se tuleea jonkun kotiin niin sitten se tapetaan.

Ei ne siellä viemäreissä ilman ruokaa elele. Hakevat ruokansa nimenomaan ihmisasutuksista yms.

Ne elävät vedellä. Jos ymmärtäisimme samalla tavalla kuin he, vedenkäytön monimuotoisuuden niin olisimme ekologisempia.

Vierailija
55/55 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta on rotta, rotta on kädellinen eläin, tämä tekee mielenkiintoiseksi ihmiselle.