Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hienhajua MILLÄÄN pois treenikengistä?

Vierailija
14.02.2013 |

Uudet tossut olleet 3 krt treeneissä ja nyt jo haisee ihan kauheelle. Olen yrittänyt tuulettaa, ei auta... ei noita uskalla pesukoneeseen nakata.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jalkahikiongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on mulla varmaan jonkinlainen hikoiluongelma: käyn jumpassa ja siinä tulee aina kauhea hiki :-(

ap

Vierailija
4/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 02:49"]

Joo, on mulla varmaan jonkinlainen hikoiluongelma: käyn jumpassa ja siinä tulee aina kauhea hiki :-(

ap

[/quote]Jos hien haju tulee sinun varpaista, niin osta apteekista Absolut Tor nimistä ainetta ja hoidat sillä jalkahien pois ja samoin kenkien haju. Se haju johtuu bakteereista ja siksi jalat tulee hoitaa kuntoon.

Vierailija
5/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö muiden jumppakenkiin tartu hienhaju? Tuoksuu aina ruusunnupulle niinkuin teidän parfymoidut varpaat??? ap

Vierailija
6/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI haise jalat. Hikolen ihan jostain muualta kuin varpaista =)

Vierailija
7/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun urheilusukat on treenin jälkeen läpimärät. Mun jalat hikoaa muutenkin helposti. Ja tukastakin tippuu hiki. Miten jollain pysyy sukat kuivana??? ap

Vierailija
8/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 02:56"]

Siis eikö muiden jumppakenkiin tartu hienhaju? Tuoksuu aina ruusunnupulle niinkuin teidän parfymoidut varpaat??? ap

[/quote]

No ei ehkä parfymoidut, mutta haju ei jää kenkiin, kun ne vain eivät ole pitkään kosteana.

Poika unohti kerran kosteanhikiset kenkänsä muovipussiin moneksi päiväksi, ja silloin tarvittiin järeämpiä keinoja. Käytin kaikki nuo edelläolevassa linkissä olevat keinot ja lopulta hajut sitten lähtivät. Pakastaminen taisi silloin olla se tepsivin keino, koska bakteerit siellä varmaan jo bilettivät, kun olivat saaneet muhia niin pitkään kosteassa ja lämpimässä.

Vierailija
9/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9; en jätä koskaan kenkiä treenikassiin muhimaan, vaan otan ne heti kotona pois kuivumaan. Mulla on sitten vissiin niin pöpöiset jalat (vaikka ei ole edes jalkasilsaa tai -sientä tai muutakaan näkyvää). Täytyy kokeilla vaikka tota ruokasoodaa nyt ensin, pakastaa en uskalla ettei kumipohjat hajoa... ap

Vierailija
10/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastaminen on toimiva konsti, mutta mulla on paljon hikoilevat jalat, ja normipesut ei riitä. Sellainen apteekin spraydödo kuin Triple Dry + talkki hoitaa mulla homman.

Vierailija
11/11 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla tota Triple Dry +, jos mun jalkahikoilu saatais sillä kuriin, kiitti vinkistä :-) Ihan oikeesti en ole koskaan kuullut ettei joku hikoilis jaloista :-o

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän