Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet koittavat viestiä Tinderissä niillä lumilautailu-, vuorikiipeily- ja surffauskuvillaan?

Vierailija
26.02.2019 |

Ja miksi ne vaikuttavat Tinder-miesten keskuudessa olevan niin yleisiä harrasteita? En tunne juuri ketään miestä IRL, joka noita aktiivisesti harrastaisi. Ovatko kuvat fuulaa (kerran kokeiltu ja otettu kuva todisteeksi), joilla koitetaan osoittaa olevansa aktiivinen maailmankansalainen? Vahva, sporttinen ja rohkea?

Missä kaikki rauhalliset lukutoukat ja vinyylilevyjen keräilijät?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nainen, joka mainitsee vaatimuslistassaan, että hakee hyvin varustettua miestä? Itellä hiemän hyppäsi silmille.

Vierailija
62/79 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua kirjoista innostuvaa miestä

Minä halusin kirjoista innostuvan matkailevan ja moottoripyöräilevän miehen, joka lähtee myös telttaretkille. Sellaisen myös löysin - en tosin Tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia melkein jokaisella naisella on profiilissaan. Matkakuvia, joogakuvia, sup-lautailukuvia, seinäkiipeilykuvia, akrobaattiharrastuskuvia, salikuvia, alemmalla sosiaaliluokalla kuvia alkoholilasi kädessä. Sitten ne naisten iänikuiset kuvat missä on autonratintakana.

Voin kertoa että näitä samoja kuvia on yhtä lailla miehilläkin. Niitä kuvia et tietenkään näe jos et käy katsomassa.

Keski-ikäisillä miehillä myös pyöräilykuvat top3:ssa.

Millaisia kuvia itselläsi on?

Huono selfie naamasta. Ei mulla ole elämää.

Käykö flaksi?

Vierailija
64/79 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on melkeinpä välttämättömyys ainakin minulle. Olisi vaikea kuvitella kumppanina miestä, joka ei pidä lukemisesta tai opiskelusta.

Sama täällä! 2 kirjahyllyä täynnä kirjoja, kolmas ostettava pian. Olisi siis mukavaa, että kirjat kiinnostaisivat miestäkin. Genreillä ei väliä, kunhan luetuista asioista voi halutessaan keskustella kumppanin kanssa. En tarkoita syvällistä vääntämistä joka kerta, vaan ihan "Hei, tää kirja oli mielenkiintoinen, siitä jäi mieleen tämä ja tämä". 

Entäs, jos pitää lukemisesta, mutta pitää myös niin monesta muustakin asiasta, että tulee luettua tosia harvoin kirjoja. Toinen ongelma, että joutuu keskittymään rauhassa, että saa luettua, ja yleensä illalla sängyssä se on helpointa, mutta silloin alkaa heti väsyttää ja lukemisesta ei tulekaan mitään.

Itse olen myös opiskellut aikanaan, mutta en erityisemmin pitänyt opiskelusta. Töissä on kivempaa, ja sielläkin tosin opettelen uutta jatkuvasta.

Voiko siis vetää mitään selkeää rajaa näihin asioihin? Ihminen määritellään niin monella tasolla, ettei yksittäisillä ominaisuuksilla ole paljoa merkitystä.

No silloin sinun kanssasi ei voi jakaa lukemisharrastusta. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
65/79 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on melkeinpä välttämättömyys ainakin minulle. Olisi vaikea kuvitella kumppanina miestä, joka ei pidä lukemisesta tai opiskelusta.

Sama täällä! 2 kirjahyllyä täynnä kirjoja, kolmas ostettava pian. Olisi siis mukavaa, että kirjat kiinnostaisivat miestäkin. Genreillä ei väliä, kunhan luetuista asioista voi halutessaan keskustella kumppanin kanssa. En tarkoita syvällistä vääntämistä joka kerta, vaan ihan "Hei, tää kirja oli mielenkiintoinen, siitä jäi mieleen tämä ja tämä". 

Entäs, jos pitää lukemisesta, mutta pitää myös niin monesta muustakin asiasta, että tulee luettua tosia harvoin kirjoja. Toinen ongelma, että joutuu keskittymään rauhassa, että saa luettua, ja yleensä illalla sängyssä se on helpointa, mutta silloin alkaa heti väsyttää ja lukemisesta ei tulekaan mitään.

Itse olen myös opiskellut aikanaan, mutta en erityisemmin pitänyt opiskelusta. Töissä on kivempaa, ja sielläkin tosin opettelen uutta jatkuvasta.

Voiko siis vetää mitään selkeää rajaa näihin asioihin? Ihminen määritellään niin monella tasolla, ettei yksittäisillä ominaisuuksilla ole paljoa merkitystä.

No silloin sinun kanssasi ei voi jakaa lukemisharrastusta. Niin yksinkertaista se on.

Ehkä voi ehkä ei. Tietty, jos joku ominaisuus, kuten lukemisherkkyys, on painoarvoltaan esim. 70%, niin silloin kannattanee etsiäkin lukutoukka. 

Vierailija
66/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyi alkusyksystä eräs mies Tinderissä, että minne matkustaisin nyt. Niin kerroin, että lähtisin ehdottomasti pohjoiseen joko Suomen lappiin tai Ruotsi/Norja. Tämän jälkeen tämä kaveri totesi, ettenkö minä tykkää matkustaa, kun lähtisin vaan "lappiin"...:D 

Vierailija
67/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi laskettelukuva Tinderissä. Johtuen, että siitä näkyy että olen A)hoikka B)urheilullinen ja C)haluaisin miehestä seuraa rinteisiin.

Vierailija
68/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin kaukaa. Tutkimusten mukaan somessa runsaasti urheilusuorituksiaan esittelevät ihmiset ovat keskimääräistä narsistisempia.

Vierailija
69/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kroppa on kunnossa ja fabulous-seksiä on luvassa.

Vierailija
70/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä niillä kuvilla hakevat, mutta ne miehet lähtee aina "ei kiinnosta" fileen. En tiedä miksi, mutta niin vain käy.

Sama, ja lisäksi mulla oli pitkä lista muitakin juttuja mistä tuli saman tien hylky. Esim. moottoripyörä- ja autokuvat, aurinkolasit päässä, biletys, perhe, kaveri, rööki suussa, Thaimaa jne. 😂

Eli sulle kelpaa siis mikä? Studiossa otetut kuvat miljonäärimallista?

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta arvaisin, että kaikki kuvat, jotka eivät ole WT, toimivat 😊

Eipä noista mikään ollut lähtökohtaisesti wt.

Mitä oikein luulette itsestänne?:D

Vai vitsailetko...

Öö, no rööki, bailaus, THAIMAA (lol), aurinkolasit joka kuvassa (miks?), kikulinjatkeensa esittely... WT, ei epäilystäkään. Vielä, jos kaverilla on tribaalitatska... 😆

Jaa niin olit tommonen tynnyrissä elänyt juntti, se selittääkin.

Jos noista asioista ei tule mieleen kuin joku peräkylän Pasi tuunaamassa madallettua bemmiä, kiskomassa perse vilkkuen hikisenä Karjalaa ja matkustelemassa Pattayalle seksilomille, niin kertoo kyllä enempi sinusta itsestäsi kuin mistään muusta.:D

Kiitos, nauroin pitkään tälle vastauksellesi. Hyvin laitettu!

Mutta toi Thaimaa on turn off, koska ei ole kovin omaperäinen matkakohde. Siellä käyvät

KAIKKI: ne peräkylän Pasit, toimiston ärsyttävä Tuula, elämäntapasurffijäbä Micke ja itämaa-henkinen Mirkku. Yhtä boring kuin Fuge, Berliini, Lontoo, Nyki yms. Se kertoo jotain ihmisestä, jos ei muuta keksi kuin nuo kuluneet kohteet, joissa joka ikinen muukin ramppaa. Mitä hienoa?

Arvostan omaperäisyyttä, myös matkakohteissa - ja useat lennetyt ulkomaanmatkat ovat nykypäivänä vähän huonohko juttu. Mutta mielummin uniikki lumihiutale kuin massan mukana menijä, kiitos.

Vierailija
71/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi:

koska ne toimivat

Mitä:

rahaa ja urheilullisuutta

Kenelle:

suurimmalle osalle naisista

Vierailija
72/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhalliset lukutoukat eivät ehkä innostu tinderistä niin paljon kuin nämä toiset.

Ihmeellisiä stereotypioita ap viljelee. Itse löysin nettitreffeiltä ”rauhallisen vinyylienkeräilijän”, joka olikin väkivaltainen riehuja, introvertti narsisti. Uskallan myös väittää, että laskettelijoissa ja purjehtijoissa on rauhallisia ja ihania tyyppejä.

Vierailija
73/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen useita näiden lajien harrastajia, ja olen itsekin innokas laskettelija. Vuorikiipeilyä ja surffausta voisin kokeilla, jos löytyisi näistä innostunut kumppani. En pistä siis harrastuskuvia pahakseni, jos mukana on myös kunnollisia kasvokuvia. Kymmenellä laskettelukuvalla en tee mitään. En ole Tinderissä, mutta jos naiset käyttävät siellä samoja kuvia kuin Instassa, aika tyhjänpäiväisiä ja geneerisiä ovat kuvat molemmilla sukupuolilla. Kuvilla viestitään arvoista ja elämäntyylistä.

Teen näin itsekin - olen julkisessa ammatissa ja ymmärrän, että nykyään on esimerkiksi uralla etenemisen kannalta järkevää rakentaa itsestä tiettyä kuvaa somessa. En feikkaa mutta mietin kyllä, mitä puolia elämästäni näytän ja mitä en.

Jos tekisin Tinder-profiilin, laittaisin yhden tuoreen kasvo- ja yhden kokovartalokuvan, toinen ehkä jossain työhön liittyvässä kontekstissa, pari-kolme kuvaa tärkeimmistä harrastuksistani ja kuvan, josta kävisi ilmi, että minulla on lemmikki niin, että ne, joille asia on kynnyskysymys, jättäisivät ottamatta yhteyttä.

Vierailija
74/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus oli että parhaiten profiili toimi kun siinä oli mahdollisimman vähän syitä vetää vasemmalle. Aluksi minulla oli monta kuvaa minusta eri harrastuksissa ja pitkä profiiliteksti ja tulos oli kohtuu laiha. En ehkä sovi kovin hyvin mihinkään lokeroon, kun harrastuksiin kuuluu niin moottorikelkkailu, jalkapallo, salibandy ja kuntosali ja toisaalta myös ehkä eri ihmisiä viehättävät purjehdus, patikointi ja tykkään myös lukea romaaneja ja sarjakuvia, joita molempia myös kerään. Lisäksi olen vielä ollut aikanaan tietokone- ja lautapelinörtti ja niitäkin tulee vielä satunnaisesti pelattua. Eli pystyn halutessani tekemään itsestäni melko totuudenmukaisesti hyvin erilaisia profiileja tinderiin. Poistin tinderin ja tein uuden profiilin, missä pistin vain kolme kuvaa ja tekstin missä kerroin että kaikki tarvittava löytyy kuvista. Pistin kokovartalokuvan salilta, yhden kuvan missä olen moottorikelkan sarvissa ja yhden kuvan missä olen purjehtimassa ja tämän jälkeen alkoi matcheja tulemaan ihan eri malliin. Arvelen syyksi että nyt profiilini sopii tiettyyn lokeroon ja siitä lokerosta tykkäävät naiset pistävät minulle sydäntä. Luultavasti erähenkiset naiset ja kirja- ja pelinörttitytöt pistää mut vasemmalle, mutta parempi miellyttää edes yhtä ryhmää kuin saada pakit kaikilta.

Vierailija
75/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä tavannut naisia? Itselleni aviomieheni suhteen ensimmäisiä asioita, mistä tiesin, että haluan hänen kanssaan olla, oli nimenomaan se, että hän luki tiettyjä venäläisklassikoita. Niin runoja kuin proosaakin.

Vierailija
76/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nainen, joka mainitsee vaatimuslistassaan, että hakee hyvin varustettua miestä? Itellä hiemän hyppäsi silmille.

Naisilla ei saa mielestäsi olla toiveita tai vapaata seksuaalisuutta? Hellan ja nyrkin välissä pitäisi edelleen olla?

Vierailija
77/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus oli että parhaiten profiili toimi kun siinä oli mahdollisimman vähän syitä vetää vasemmalle. Aluksi minulla oli monta kuvaa minusta eri harrastuksissa ja pitkä profiiliteksti ja tulos oli kohtuu laiha. En ehkä sovi kovin hyvin mihinkään lokeroon, kun harrastuksiin kuuluu niin moottorikelkkailu, jalkapallo, salibandy ja kuntosali ja toisaalta myös ehkä eri ihmisiä viehättävät purjehdus, patikointi ja tykkään myös lukea romaaneja ja sarjakuvia, joita molempia myös kerään. Lisäksi olen vielä ollut aikanaan tietokone- ja lautapelinörtti ja niitäkin tulee vielä satunnaisesti pelattua. Eli pystyn halutessani tekemään itsestäni melko totuudenmukaisesti hyvin erilaisia profiileja tinderiin. Poistin tinderin ja tein uuden profiilin, missä pistin vain kolme kuvaa ja tekstin missä kerroin että kaikki tarvittava löytyy kuvista. Pistin kokovartalokuvan salilta, yhden kuvan missä olen moottorikelkan sarvissa ja yhden kuvan missä olen purjehtimassa ja tämän jälkeen alkoi matcheja tulemaan ihan eri malliin. Arvelen syyksi että nyt profiilini sopii tiettyyn lokeroon ja siitä lokerosta tykkäävät naiset pistävät minulle sydäntä. Luultavasti erähenkiset naiset ja kirja- ja pelinörttitytöt pistää mut vasemmalle, mutta parempi miellyttää edes yhtä ryhmää kuin saada pakit kaikilta.

Minä luulen, että syy on se, että koska Tinder on pinnallinen kuviin perustuva systeemi, se vetoaa pinnallisiin kuvista tykkääviin naisiin. Kirjatytöt ja pelinörttitytöt ovat keskimäärin ihan muualla.

Vierailija
78/79 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuutta ja ulkoilmahenkisyyttä.

Vierailija
79/79 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä niillä kuvilla hakevat, mutta ne miehet lähtee aina "ei kiinnosta" fileen. En tiedä miksi, mutta niin vain käy.

Sama, ja lisäksi mulla oli pitkä lista muitakin juttuja mistä tuli saman tien hylky. Esim. moottoripyörä- ja autokuvat, aurinkolasit päässä, biletys, perhe, kaveri, rööki suussa, Thaimaa jne. 😂

Eli sulle kelpaa siis mikä? Studiossa otetut kuvat miljonäärimallista?

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta arvaisin, että kaikki kuvat, jotka eivät ole WT, toimivat 😊

Eipä noista mikään ollut lähtökohtaisesti wt.

Mitä oikein luulette itsestänne?:D

Vai vitsailetko...

Öö, no rööki, bailaus, THAIMAA (lol), aurinkolasit joka kuvassa (miks?), kikulinjatkeensa esittely... WT, ei epäilystäkään. Vielä, jos kaverilla on tribaalitatska... 😆

Jaa niin olit tommonen tynnyrissä elänyt juntti, se selittääkin.

Jos noista asioista ei tule mieleen kuin joku peräkylän Pasi tuunaamassa madallettua bemmiä, kiskomassa perse vilkkuen hikisenä Karjalaa ja matkustelemassa Pattayalle seksilomille, niin kertoo kyllä enempi sinusta itsestäsi kuin mistään muusta.:D

Kiitos, nauroin pitkään tälle vastauksellesi. Hyvin laitettu!

Mutta toi Thaimaa on turn off, koska ei ole kovin omaperäinen matkakohde. Siellä käyvät

KAIKKI: ne peräkylän Pasit, toimiston ärsyttävä Tuula, elämäntapasurffijäbä Micke ja itämaa-henkinen Mirkku. Yhtä boring kuin Fuge, Berliini, Lontoo, Nyki yms. Se kertoo jotain ihmisestä, jos ei muuta keksi kuin nuo kuluneet kohteet, joissa joka ikinen muukin ramppaa. Mitä hienoa?

Arvostan omaperäisyyttä, myös matkakohteissa - ja useat lennetyt ulkomaanmatkat ovat nykypäivänä vähän huonohko juttu. Mutta mielummin uniikki lumihiutale kuin massan mukana menijä, kiitos.

Lähtökohtaisest arvostan enemmän ihmistä joka matkustaa minne haluaa enkä sellaista joka matkustaa sinne minne muut eivät matkusta vain koska sinne eivät muut matkusta. Noissa mainitsemissasi "boring" kohteissa on vaikka mitä

Thaimaa: todella hyvät sukelluskohteet, taivaallinen ruoka

New York: Broadway, lukuisat arvostetut museot kuten MoMa, korkeatasoinen baletti, hirveästi Michelin tähdellä varustettuja ravintoloita

Lontoo: Musikaalit, keikat, jalkapallo

Berliini: historialliset kohteet (Scahenhausenin keskitysleiri), olut- ja ruokakulttuuri, Berliinn muuri

Teissä uniikeissa lumihiutaleissa on juuri tuo vikana, pakko matkustaa sinne Andien juurella olevaan pikkukylään missä ei ole mitään mutta voipa ainakin sanoa että täälläpä ei toimiston Tuula ole käynyt! Tuskin ne paikallisetkaan teistä on hirveän innoissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan