Mitä miehet koittavat viestiä Tinderissä niillä lumilautailu-, vuorikiipeily- ja surffauskuvillaan?
Ja miksi ne vaikuttavat Tinder-miesten keskuudessa olevan niin yleisiä harrasteita? En tunne juuri ketään miestä IRL, joka noita aktiivisesti harrastaisi. Ovatko kuvat fuulaa (kerran kokeiltu ja otettu kuva todisteeksi), joilla koitetaan osoittaa olevansa aktiivinen maailmankansalainen? Vahva, sporttinen ja rohkea?
Missä kaikki rauhalliset lukutoukat ja vinyylilevyjen keräilijät?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
"Viini, matkustelu, jooga".
99% tindernaisista
Ihanaa, oon siis uniikki 1% kuuluva lumihiutale! ☺️
Ap
En tiedä mitä niillä kuvilla hakevat, mutta ne miehet lähtee aina "ei kiinnosta" fileen. En tiedä miksi, mutta niin vain käy.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan samanlaisia kuvia todella monella ainakin puolilla sanoisin. Mitä naiset siis viestivät niillä?
M36
Tähän vielä lisättynä rannalla jossain etelässä sekä jonkun ison veneen kannella otetut kuvat. Oletan, että ainakin naiset haluavat viestiä näillä kuvilla mitä elintasoa odottavat. Miehillä varmaankin samantyyliset kuvat kertovat, että mitä elintasoa voivat tarjota.
M37 - keittiöpsykologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhalliset lukutoukat eivät ehkä innostu tinderistä niin paljon kuin nämä toiset.
kyllä siellä on kuulemma lentäjälääkärilakimiehiäkin.
Mutta niillä on myös saalistajan katse ja jykevä leuka.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä niillä kuvilla hakevat, mutta ne miehet lähtee aina "ei kiinnosta" fileen. En tiedä miksi, mutta niin vain käy.
Mulla tulee sama fiilis humalaisista bilekuvista, meillä kaikilla on mieltymyksemme.
Koska niin moni nainen on hunajaa seikkailullisen hulisanterin edessä.
Omassa tuttavapiirissä naisia ei niin kiinnosta miehen yhteiskunnallinen status tai varallisuus, ”siisti elämä” on kovinta valuuttaa ja monille nuorille aikuisille ”siisti elämä” = rantapummius, hiihtopummius, vaaralliset lajit ym.
Ja sitten tietysti joillekin se on ihan vaan elämäntapa, joillekin kokoaikainen ja jotkut tekee 10kk vuodesta töitä ja sit viettää kuukauden-kaks surffaamassa ja käy välillä Alpeilla.
Ja moni nainenkin elää noin, että samanhenkisyyskin niillä kuvilla voi tulla ilmi.
Vaikka se yleensä tulee ihan olemuksestakin.
Itse en pidä mielenkiintoisina ihmisiä, jotka sitovat identiteettinsä töihin tai harrastuksiin.
Ajatus olisi kai löytää samanhenkinen vastine vastakkaisesta sukupuolesta - hetero-olettamus yksinkertaisuuden vuoksi. Siksi ne kuvat on paikallaan, jos kyseessä on todella sellainen tyyppi, joka kaiken vapaa-aikansa pyhittää noille aktiviteeteille. Mulle nuo on ehdoton ei, koska en millään näe itseäni osana sitä elämää. Ja tämän ketjun perusteella kuulun minäkin sitten siihen 1% naisista, jolla ei ole viini, matkustus, jooga -elämäntapaa. Ei ole hyvä olla marginaalissa selvästikään.
Vierailija kirjoitti:
Noh, miehet tai ihmiset yleensäkin kai ihmissuhdetta etsiessään pyrkivät näyttämään parhaita puolia itsestään. Hyvin inhimillistä ja koskee kaikkia sukupuolia. Aktiivisuus ja harrastukset kuuluvat asioihin, joita keskumäärin ottaen arvostetaan parisuhdemarkkinoilla.
Tämän ap tietenkin tietää, mutta hänen viestinsä takana taitaa olla joku muu ajatus tai sukupuoleen kohdistuva ennakkoasenne.
Jos Tinder tai vastaavat palvelut herättävät paljon negatiivisia fiiliksiä, niin kannattaa pitää vähän taukoa tai jättää niiden käyttö kokonaan. ;)
t. Mies
Ei juurikaan negatiivisia fiiliksiä. Kummastelen vain tuota yleisyyttä, että ovatko kaikki ihan vilpittömästi noita aktiivisia surffi-kiipeilijätyyppejä vai kuinka paljon mukana on laskelmointia, eli oletetaan että se puree naisiin.
Ja itselläni toki etsinnässä on omankaltainen, rauhallinen ja kulturelli tyyppi. Nuo jatkuvasti liikkeessä olevat Veikka Gustafssonit tai vehkeensä rinnalla poseeraavat prätkäjätkät eivät ehkä ole sellaisia. Mutta suuri osa miehistä näyttäisi olevan viimeksi mainittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% tindernaisista
Ihanaa, oon siis uniikki 1% kuuluva lumihiutale! ☺️
Ap
Ei ole mikään läppä, mutta suurimmalla osalla naisista, joilla on profiilissa tekstiä (yli puolella ei ole ja siitä puolella on emojirykelmä) on maininta kuinka tykkäävät matkustelusta, musiikista ja hyvästä ruuasta/viinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhalliset lukutoukat eivät ehkä innostu tinderistä niin paljon kuin nämä toiset.
kyllä siellä on kuulemma lentäjälääkärilakimiehiäkin.
Mutta niillä on myös saalistajan katse ja jykevä leuka.
Enpä ole kuullut heteromiehen kuvailevan muita miehiä noin.
Vierailija kirjoitti:
99% tindernaisista
Joo nykyään ei kyllä kehtaa kertoa joogaavansa :D
Matkustelustakin tullut semisti noloa, niin tältä kuin siltäkin kantilta, ettei tiedostava ihminen hypetä matkustelua.
Sille joka kertoo harrastuksekseen matkailu voi aina kysyä, että montako kertaa viikossa matkailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% tindernaisista
Joo nykyään ei kyllä kehtaa kertoa joogaavansa :D
Matkustelustakin tullut semisti noloa, niin tältä kuin siltäkin kantilta, ettei tiedostava ihminen hypetä matkustelua.
Totta, matkustelu on TURN OFF.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja lisäksi mulla oli pitkä lista muitakin juttuja mistä tuli saman tien hylky. Esim. moottoripyörä- ja autokuvat, aurinkolasit päässä, biletys, perhe, kaveri, rööki suussa, Thaimaa jne. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja lisäksi mulla oli pitkä lista muitakin juttuja mistä tuli saman tien hylky. Esim. moottoripyörä- ja autokuvat, aurinkolasit päässä, biletys, perhe, kaveri, rööki suussa, Thaimaa jne. 😂
Eli sulle kelpaa siis mikä? Studiossa otetut kuvat miljonäärimallista?
Minä painaisin sydäntä heti jos tulisi vastaan mies, jolla olisi ainoastaan yksi kuva, ja kuvassaan hän poseeraisi korostetun sexysti pelkkä lääkärintakki yllään, kalsarit jalassa ja lentokoneen pienoismalli kädessään.
Tehkää joku sellainen?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä hylkyyn menee, jos naisella on kuvia lapsista, pelkästä koirasta tai kissasta, maisema/kukkakuva, ison köörin tai alkoholin kannsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta arvaisin, että kaikki kuvat, jotka eivät ole WT, toimivat 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta arvaisin, että kaikki kuvat, jotka eivät ole WT, toimivat 😊
Eipä noista mikään ollut lähtökohtaisesti wt.
Mitä oikein luulette itsestänne?:D
Vai vitsailetko...
Noh, miehet tai ihmiset yleensäkin kai ihmissuhdetta etsiessään pyrkivät näyttämään parhaita puolia itsestään. Hyvin inhimillistä ja koskee kaikkia sukupuolia. Aktiivisuus ja harrastukset kuuluvat asioihin, joita keskumäärin ottaen arvostetaan parisuhdemarkkinoilla.
Tämän ap tietenkin tietää, mutta hänen viestinsä takana taitaa olla joku muu ajatus tai sukupuoleen kohdistuva ennakkoasenne.
Jos Tinder tai vastaavat palvelut herättävät paljon negatiivisia fiiliksiä, niin kannattaa pitää vähän taukoa tai jättää niiden käyttö kokonaan. ;)
t. Mies