Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sinipunahallitus olisi kaupunkilaisten ja EU-myönteisten äänestäjien hallitus."

SDP maalaisten vihollinen
26.02.2019 |

Maalla asuvan ei kannata äänestää demareita. He tekevät maaseutu vihamielistä politiikkaa ja haluavat autoilun vain varakkaille ihmisille.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6ed7ed41-c038-4300-9328-8aaab591b…

Muista äänestää oikein!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#haittamaahanmuutto #väestönvaihto

Vierailija
2/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP maalaisten vihollinen kirjoitti:

Muista äänestää oikein!

Joo, eli kun olen kaupunkilainen, minun pitää äänestää sinipunapuolueita. Selvän teki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP maalaisten vihollinen kirjoitti:

Muista äänestää oikein!

Joo, eli kun olen kaupunkilainen, minun pitää äänestää sinipunapuolueita. Selvän teki!

Äänestä sini, ei puna.

Vierailija
4/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit täytyy pitää pois hallituksesta. Ovat autoilijoiden vihollisia.

Vierailija
5/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit onneksi kyykkää ennen vaaleja. Autoilun rajoittaminen oli liikaa.

Vierailija
6/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuspersut mädättävät maan.

Vierailija
7/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun kepulaismuumioilla on ollut aivan liikaa sananvaltaa tämän maan asioihin. Onneksi tämä on nyt hitaasti murtumassa ja keskusta laskeutumassa alle 10 %:n kannatukseen, mikä sille luontevasti nykymaailmassa kuuluukin.

Vierailija
8/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta äänestän, ihan kuin aina ennenkin. Ainoa puolue jolla on järki päässä eikä tavoitteena ole toisten taskuilla roikkuminen. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

Vierailija
9/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus kelpaa, mutta demarit ei.

Vierailija
10/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta äänestän, ihan kuin aina ennenkin. Ainoa puolue jolla on järki päässä eikä tavoitteena ole toisten taskuilla roikkuminen. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

Tyttölapsista viis. Ei kiitos

Vierailija
11/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun tulevaisuuden tekemän kyselyn mukaan jyväjemmarien äänet vuotaa kuin seula persuille ja kokoomukselle. 2015 niistä kannatti 84% kepua, mutta nyt tehdyn kyselyn mukaan vain 65%. Aika kovaa tekstiä, kun kyseessä on kepun/MTK:n propagandajulkaisu.

Se on toki selvää, että kepu aloittaa vaalikampanjan, jolla nimenomaan pyritään nueleskemaan kaikki maalaiset putipuhtaiksi. Toki se tarkoittaa sitä, että samaan aikaan on aika vaikea kalastella ääniä isoista kaupungeista. Tässä nyt esimakua kepun tulevasta propagandakampanjasta.

Vierailija
12/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kepuahan sitä kannattaa maalla äänestää. Kuten nytkin on nähty.

Vierailija
13/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit liitty näköjään mukaan kampanjaan Sipilän savustamiseksi ulos.

– Ruton ja koleran välillä valintaa helpottaisi, jos keskusta vaihtaisi puheenjohtajaansa, eräs demari pohtii.

Koskahan kepulit tajuavat tehdä oikean ratkaisun ja nousta barrikadeille Sipilää vastaan?

Vierailija
14/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit onneksi kyykkää ennen vaaleja. Autoilun rajoittaminen oli liikaa.

Gallup-tulokset kyllä antavat vahvoja viitteitä, että ihan muut kuin demarit kyykkää vaaleissa.

Vierailija
15/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun maaseudulla, ja olen sivutoiminen maanviljelijä. Ei kepu ole enää moneen vuoteen ajanut millään tavalla maaseudulla olevien asiaa. Joten ainakin Minulle on yhdentekevvää kuka on vallassa. Kepu ei ole sen parempi kuin mikään muukaan puolue.

Vierailija
16/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksesta täysin kiinni tuleeko sinipuna vai ei. Jos kokoomus suostuu luopumaan perustuslain vastaisesta yksityistämishaihattelustaan sotessa, niin mikä ei tule estämään sinipunaa. Sitten neuvotteluissa tulee hankalat, jos kokoomus edelleen pitää kiinni haihatteluistaan ja jää sen takia oppositioon.

Vierailija
17/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on Sààtanasta ja rikos ihmiskuntaa ja ihmisyyttä vastaan.

Tämä tulisi jokaisen muistaa.

Vierailija
18/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo Antti Rinne lopeta kohta politiikan, ellei ole jo. Turha sitä itseään tappaa. Terveys on kuitenkin tärkeintä.

Vierailija
19/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kokoomukselle opposition siinä tapauksessa. Ilman demareita ei onnistu seuraavan hallituksen muodostamisen.

Vierailija
20/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kokoomukselle opposition siinä tapauksessa. Ilman demareita ei onnistu seuraavan hallituksen muodostamisen.

Vaarana on, että Sanna Marin tulee Antti Rinteen tilalle....eiiiih...ja vielä kerran ei. Jos nykytilannetta kutsutaan vaikeaksi, niin Sannan kanssa mennään jo mahdottomuuksiin. Nuori mistään mitään tietämätön nuori tyttö. Huh heijaa sanon vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi