Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selän magneettikuvaus

Vierailija
26.02.2019 |

Mulla on siis huomenna selän magneettikuvaus ja luultavasti siis välilevyn pullistuma viime kesältä pahentunut paljon. Olen ollut selän magneetissa aikasemminkin, mutta tällä kertaa en pysty olemaan selälläni kivun takia. En oikeestaan pysty olemaan missään asennossa kivun takia. Lääkkeitä on annettu ja käytettykin mutta ei auta. Huomenna olis aamulla kuvaus, joten mitä mun pitäis tehdä kun ei selälleen pääse. Kysyä jotain lääkettä vai mitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siellä hoitavat asian kun kerrot miten on.

Minun avomieheni kärsi vuosia kovista selkäkivuista ja vapautettiin jopa asepalveluksesta selkävian takia.

Yritettiin kaikenlaista hoitoa ja fysioterapiaa, ei auttanut. Pari kuukautta sitten leikattiin ja nyt täysin oireeton. Oli kauhea katsella miten aikuinen mies polvillaan sängyn vieressä itki kun kipu oli niin mieletön. Välillä ambulanssilla vietiin ensiapuun. 

Toivottavasti saat avun selkääsi!

Vierailija
2/3 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää selkä on nyt vaivannut yli vuoden. Tällä hetkellä pahimmillaan mitä ikinä on ollut. En kuitenkaan usko että leikataan, sillä olen alle 18-vuotias. Monilla fysioterapeuteilla on käyty ja kallista hommaa on, mutta mikään ei ole auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne siellä hoitavat asian kun kerrot miten on.

Minun avomieheni kärsi vuosia kovista selkäkivuista ja vapautettiin jopa asepalveluksesta selkävian takia.

Yritettiin kaikenlaista hoitoa ja fysioterapiaa, ei auttanut. Pari kuukautta sitten leikattiin ja nyt täysin oireeton. Oli kauhea katsella miten aikuinen mies polvillaan sängyn vieressä itki kun kipu oli niin mieletön. Välillä ambulanssilla vietiin ensiapuun. 

Toivottavasti saat avun selkääsi!

Ei kivun takia pääse vielä leikkaukseen. Pitää olla ulosteen pidätysongelmaa ja jalkojen laahaamista kävellessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan