Viikonloppuna treffeille, millä ihmeellä ilmaisen miehelle että haluan hänet?!
Ongelma on se että olemme molemmat selvinpäin ja treffit on ulkoilua eli mitään järkevää tilaisuutta ei tule ellei sitä väkisin tee. Jo 4. tapaaminen kyseessä ja jotain saisi alkaa tapahtua jo!
Kommentit (24)
Miksi mä tunnen itseni jotenkin paljon paremmaksi ja fiksummaksi ihmiseksi, kun luen näitä älyttömiä aloituksia, esim. just tämä. Jollei ihminen oikeasti pysty sanomaan toiselle, että pidän sinusta paljon, niin en ymmärrä miten tällainen ihminen pystyy elämään ja tekemään mitään muutakaan..just wondering..
Vierailija kirjoitti:
Oletteko körttejä? Puhutteko säistä vai politiikasta?
Mies on varmasti kiinnostunut mutta pelkää että säikyttää naisen pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuotakaan tilannetta ei saisi liikaa venyttää. Neljänsillä treffeillä voi todellakin jo käydä hiljalleen käsiksi :D Miksi vietätte noin tylsät treffit, jos olisi aika jo puhua vähän enemmänkin?
Tuossa vaiheessa ei enää kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, vaan istua iltaa hiukan humaltuen ja siinä sitten yön tunteina testata vähän jo muutakin, kuin vain sen kuinka kiinnostunut mies on :D
Jos tuota tilannetta liikaa pitkittää kiinnostus voi lopahtaa. Asioiden kuitenkin kuuluu aina edetä ja on hyvin todennäköistä, että tunne teillä on molemminpuolinen, koska yleensäkkin olette jo noin usein treffanneet.
Näinä tinderaikoina olen itse jo pari kertaa ollut suhteessa, jossa on ollut kaikki hyvät merkit ilmassa, mutta tunne on lopahtanut, koska tilanne on jäänyt junnaamaan.
Se on tulos tai ulos nykyään :D
Vai istua iltaa humaltuen...olen aina ihmetellyt, miten ihmiset pystyvät hyppäämään sänkyyn käytännössä täysin vieraan ihmisen kanssa...ehkä tuossa se selitys, kännistä rohkeutta.
Ohjaus nussimis lokaatioon on ainoa oikea peliliike. Ei mitkään tietyt sanat tai suora puhe että haluan sua. Eli jomman kumman luo kupposelle kävelyn jälkeen. Siitä asiat kyllä etenee omalla painollaan yhdyntään.