Viikonloppuna treffeille, millä ihmeellä ilmaisen miehelle että haluan hänet?!
Ongelma on se että olemme molemmat selvinpäin ja treffit on ulkoilua eli mitään järkevää tilaisuutta ei tule ellei sitä väkisin tee. Jo 4. tapaaminen kyseessä ja jotain saisi alkaa tapahtua jo!
Kommentit (24)
Tuotakaan tilannetta ei saisi liikaa venyttää. Neljänsillä treffeillä voi todellakin jo käydä hiljalleen käsiksi :D Miksi vietätte noin tylsät treffit, jos olisi aika jo puhua vähän enemmänkin?
Tuossa vaiheessa ei enää kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, vaan istua iltaa hiukan humaltuen ja siinä sitten yön tunteina testata vähän jo muutakin, kuin vain sen kuinka kiinnostunut mies on :D
Jos tuota tilannetta liikaa pitkittää kiinnostus voi lopahtaa. Asioiden kuitenkin kuuluu aina edetä ja on hyvin todennäköistä, että tunne teillä on molemminpuolinen, koska yleensäkkin olette jo noin usein treffanneet.
Näinä tinderaikoina olen itse jo pari kertaa ollut suhteessa, jossa on ollut kaikki hyvät merkit ilmassa, mutta tunne on lopahtanut, koska tilanne on jäänyt junnaamaan.
Se on tulos tai ulos nykyään :D
Kumman luo menette ulkoilun jälkeen? Ettekö voisi tehdä ruokaa ja juoda vaikka vähän viiniä, jos tuntuu että tilanne on muuten liian jäykkä. Hartiahieronta on aina hyvä vaihtoehto siirtyä kosketusetäisyydelle, ellei suorempaan toimintaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Tuotakaan tilannetta ei saisi liikaa venyttää. Neljänsillä treffeillä voi todellakin jo käydä hiljalleen käsiksi :D Miksi vietätte noin tylsät treffit, jos olisi aika jo puhua vähän enemmänkin?
Tuossa vaiheessa ei enää kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, vaan istua iltaa hiukan humaltuen ja siinä sitten yön tunteina testata vähän jo muutakin, kuin vain sen kuinka kiinnostunut mies on :D
Jos tuota tilannetta liikaa pitkittää kiinnostus voi lopahtaa. Asioiden kuitenkin kuuluu aina edetä ja on hyvin todennäköistä, että tunne teillä on molemminpuolinen, koska yleensäkkin olette jo noin usein treffanneet.
Näinä tinderaikoina olen itse jo pari kertaa ollut suhteessa, jossa on ollut kaikki hyvät merkit ilmassa, mutta tunne on lopahtanut, koska tilanne on jäänyt junnaamaan.
Se on tulos tai ulos nykyään :D
Emme kumpikaan käytä alkoholia ollenkaan enää. Nyt huomaa miten sitä tarvitsisi vaikkei muuten maistu! Eikä muuten tavattu missään tinderissä tai vastaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Kumman luo menette ulkoilun jälkeen? Ettekö voisi tehdä ruokaa ja juoda vaikka vähän viiniä, jos tuntuu että tilanne on muuten liian jäykkä. Hartiahieronta on aina hyvä vaihtoehto siirtyä kosketusetäisyydelle, ellei suorempaan toimintaan pysty.
Ei me mitään tämmöistä olla sovittu että mennään kummankaan luokse. Aikaisemmilla treffeillä mentiin molemmat omiin koteihimme. Ja tuo viini on myös nounou.
Siis tarkoitat että miten ilmaiset miehelle haluavasi hänet, kuitenkin jättäen aloitteen tekemisen miehelle ja pelaten niin varman päälle että haluamisen ilmaisun voi vetää takaisin jos mies ei vastaakaan toivotulla tavalla?
Mitäpä jos vaikka sanot miehelle haluavasi hänet?
E vttu näitä naisten pelejä...
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitat että miten ilmaiset miehelle haluavasi hänet, kuitenkin jättäen aloitteen tekemisen miehelle ja pelaten niin varman päälle että haluamisen ilmaisun voi vetää takaisin jos mies ei vastaakaan toivotulla tavalla?
Mitäpä jos vaikka sanot miehelle haluavasi hänet?
E vttu näitä naisten pelejä...
Kyllä minä voin sen ääneenkin sanoa mutta ei sitä noin vain voi täräyttää.
Kävelet koko kävelyn ajan takaperin miehen edessä ja nuolet huuliasi.
"lähetkö kuumalle teelle/glögille mun luo" kävelyn loppuvaiheilla.
Jos miestä kiinnostaa kiksauttaa, niin hän sanoo hell yea
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että olemme molemmat selvinpäin ja treffit on ulkoilua eli mitään järkevää tilaisuutta ei tule ellei sitä väkisin tee. Jo 4. tapaaminen kyseessä ja jotain saisi alkaa tapahtua jo!
Tarkemmin mitä pitäisi tapahtua?
Oletteko körttejä? Puhutteko säistä vai politiikasta?
Vierailija kirjoitti:
Pierase viekoittelevasti tyhmä
Teillä kuulostaa olevan alkoholiongelma!
Menette nojailemaan johonkin sillankaiteelle jossa on kiva näköala ja siinä otat asian puheeksi. "Mulla on kivaa sun kanssa, oikeestaan Tosi kivaa". Ja siinä samalla oletkin jo virnuilemassa miehen kainalossa kun olet nostanut sen käden hartioillesi. Sitten ei kun pusua peliin. :D Win!
Miksi et voi nyt laittaa miehelle viestiä, että jospa hän tulee sun luo vielä yläkoulun jälkeen, että tarjoat teetä/iltapalaa/pullakahvit whatever.
Vierailija kirjoitti:
Joku ulkomaalainen sanoi joskus, että ''finnish woman needs alcohol to make love''. Taitaa pitää paikkansa. Ei ihme, että suomalainen nainen on kännissä turkissa pérse pitkänä valmiina.
Perseen levitteleminen toimii aina
Josko raahaat sen luoksesi suihkuun. Minä en käsitä, miten voi aikuinen(kin) ihminen olla noin avuton. Joten en uskokaan tarinaasi miltään osin. Olet ES-Jonne, 12 vee.