Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset ottaa selfieitä, joissa kauhean lasittunut katse?

Vierailija
26.02.2019 |

Palasin tauon jälkeen Facebookiin. Ajattelin, että tauon aikana kehitys olis kehittynyt ja postausten taso noussut, mutta eiii...

Mikä saa naisten ottamaan ja julkaisemaan itsestään kuvia, joissa silmät tuijottavat täysin ilmeettöminä tyhjyyteen. Suu on joko mutrussa tai väkinäisessä aavistuksen hymyä muistuttavassa puristuksessa.

Ikää näillä leideillä on 40+

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä nyt selvinpäin alentuu ottamaan selfieitä. Paitsi typerät pissikset.

Niin totta! Selvipäin siis IHAN dorkaa, mutta kännissä merkki älykkyydestä.

Et siis tajunnut edes tätä 🙄

Kännissä ne typeryydet yleensä tehdään.

Ei kai tällaisia keskusteluja nyt tarvitse noin vakavasti ottaa?

Vierailija
22/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi harvoilla tuon ikäisillä, miehillä tai naisilla, on enää nuoruuden pilkettä silmäkulmassa. Joillakin on se säilynyt, en tiedä miksi. Ilme on tosiaan lasittunut, tyhjä, ja sen todella huomaa jos on muuten laittautunut nuorekkaaksi ja kroppa on kuosissa.

Silmät on sielun peili. Kai se sitä on.

Höpö höpö. Väitätkö, että sielu katoaa, kun ihminen täyttää 40v?

Eiköhän ne kuvat ole vain siksi huonoja, ettei meidän ikäisillä ole niin suurta tarvetta muokata kuvia, kuten te nuoremmat teette. Laitetaan vaan rehellinen kuva sinne, kun niitä selfieitä ei oteta niin usein. Te nuoret kun ette muuta teekään kuin otatte selfieitä. Puhelimien kameratkin on aina väärinpäin. Oletuksena selfie- asetus?? WTF?

En väitä sitä, vaan sitä että baarit ja heruttelu on niin nähty ettei siitä syty enää sama innostunut katse kuin nuorilla, joille se on uutta ja niin ihanaa kun joku tulee sanomaan "sulla on hyvä perse".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni eniten ihmetyttää miksi nuoret jotka näyttää ottaa selfietä jossa suu on mutrussa, otsa valtavan suuri, silmät tuijottaa koiranpentuilmeellä ja tukka roikkuu kahta puolta päätä suoristettuna samalla tavalla kuin kaikilla muillakin.

Vierailija
24/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että jotkut ottaa kuvia, missä on vartalo mutkalla ja persuus pystyssä... Huulet tietenkin ankkatötteröllä.

Vierailija
25/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi harvoilla tuon ikäisillä, miehillä tai naisilla, on enää nuoruuden pilkettä silmäkulmassa. Joillakin on se säilynyt, en tiedä miksi. Ilme on tosiaan lasittunut, tyhjä, ja sen todella huomaa jos on muuten laittautunut nuorekkaaksi ja kroppa on kuosissa.

Höpö höpö. Väitätkö, että sielu katoaa, kun ihminen täyttää 40v?

Eiköhän ne kuvat ole vain siksi huonoja, ettei meidän ikäisillä ole niin suurta tarvetta muokata kuvia, kuten te nuoremmat teette. Laitetaan vaan rehellinen kuva sinne, kun niitä selfieitä ei oteta niin usein. Te nuoret kun ette muuta teekään kuin otatte selfieitä. Puhelimien kameratkin on aina väärinpäin. Oletuksena selfie- asetus?? WTF?

Tässä taidettiin nyt puhua niistä nelikymppisistä jotka ottavat koko ajan ja ovat "nuoria".

Vierailija
26/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No daa, miksi hymyillä, itsellä kaikki asiat paljon huonommin kuin 20 v sitten. Ja nyt vielä se, että samanikäiset miehet etsii minua 15 v nuorempia naisia, ja silloin kun olin itse ideaali-iässä niin miehet ei silloinkaan kelpuuttaneet. Edelleen, mille v itulle tässä pitäisi hymyillä...

Vierailija
27/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni eniten ihmetyttää miksi nuoret jotka näyttää ottaa selfietä jossa suu on mutrussa, otsa valtavan suuri, silmät tuijottaa koiranpentuilmeellä ja tukka roikkuu kahta puolta päätä suoristettuna samalla tavalla kuin kaikilla muillakin.

Niin mikä eniten ihmetyttää?

Vierailija
28/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Passin uusimista varten kävin valokuvaamossa otattamassa itsestäni selfien. Kuvassa piti olla kasvot peruslukemilla eikä huulten mutristella tai törröttelyä sallittu.

Voi sinua keski-ikäinen mies. Selfietä kun ei voi ottaa valokuvaamossa, koska selfie tarkoittaa kuvaa, jonka on itse ottanut itsestään omalla puhelimellaan:)

Vierailija
29/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä eniten ihmetyttää?

Varmaan se, että nuoret ihmiset tahallaan rumentaa itseään pöljällä ilmeellä.

Vierailija
30/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No daa, miksi hymyillä, itsellä kaikki asiat paljon huonommin kuin 20 v sitten. Ja nyt vielä se, että samanikäiset miehet etsii minua 15 v nuorempia naisia, ja silloin kun olin itse ideaali-iässä niin miehet ei silloinkaan kelpuuttaneet. Edelleen, mille v itulle tässä pitäisi hymyillä...

Vainko miehiä varten hymyilisit? Ehkä se alkaa omasta asenteesta, onko asiat hyvin vai huonosti.

Vierailija
31/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lasittunut katse on ilmiö nimeltä "tuhannen kullin katse".

Tatti ralli tehnyt tehtävänsä.

Tämä!

Vierailija
32/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä katsoa kameraan kuvaa otettaessa. Siitä lasittunut , eimihinkään kohdistettu katse.

Vierailija
33/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat kaihoisasti kauas nuoruuteen.

Vierailija
34/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ny tiedä. Ei mun katse ole lasittunut niissä harvoissa selfieissä joita olen ottanut. Paitsi kännissä 😂😂 silloin vähän voi katse lasittua.

Mulla on ikuinen nuoruuden pilke silmissä, johtuen varmaan siitä että en suostu olemaan vielä pystyyn kuollut.

Vierailija
35/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainko miehiä varten hymyilisit? Ehkä se alkaa omasta asenteesta, onko asiat hyvin vai huonosti.

Ei ala. En tiedä kuka self help opas tuonkin järjettömyyden on keksinyt, mutta hyvin näkyy aivopesu uppoavan.

Vierailija
36/36 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ala. En tiedä kuka self help opas tuonkin järjettömyyden on keksinyt, mutta hyvin näkyy aivopesu uppoavan.

Kyllä huomaan, että jos olen oikein ystävällinen muille ja hymyilen, on päivä parempi itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan