Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä millään hyvän tuntuisia rintsikoita.

Vierailija
26.02.2019 |

Mulla on varmaan yli kahdetkymmenet liivit laatikossa, säännöllisessä käytössä ehkä viidet. Niissäkin on istuvuudessa jokaisessa jotain sanomista, yleensä se, että työpäivän jälkeen kaarituki nipistää jostain kylki/kainaloalueelta. Koko pitäisi olla oikea.
Mun yläkroppa ei ole painonvaihteluiden takia kovin timmi, varsinkin kyljissä on sellaista pehmeää höttöä joka sitten vaikeuttaa sopivan mallin löytämistä. Kaarituet on melkein pakolliset, jotta isohkot rinnat saa jotenkin pysymään ryhdikkäänä. Urheiluliivitkään ei käy kaikkien vaatteiden alle ja tekevät sellaisen tyynymäisen rintamuksen kun eivät erottele tissejä kunnolla. On hankalaa, on.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, kaikki liivit tuntuvat epämukavilta. Olen siksi aina kotona (kun ei ole vieraita) ilman liivejä. Sillä tavalla jaksaa pitää niitä päällä muun ajan.

Vierailija
2/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkaa oikean merkin etsimistä. Minun on liki mahdotonta löytää hyvin istuvia liivejä muilta merkeiltä kuin primadonnalta. Ne sitten istuvatkin aina kuin valettu. Jostain markettien merkeistä on ihan turha etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Just eilen mietin, että pitäis ostaa uusia, mutta kun en tiedä mistä. Ei raaskisi ostaa kalliita ja huomata käytössä, että ei olekaan hyvät.

Vierailija
4/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuossa tilanteessa suosittelisin panostamaan muutamiin kalliimpiin liiveihin, jotka oikeasti istuvat. Toinen vaihtoehto on mittatilaus liivit, jotka valitettavasti maksavat , mutta istuvat sitten kuin valettu. Turhaakin turhempaa on ostella liiveja, jotka eivät istu ja jäävät kaappiin lojumaan, sama pätee alushousuihin. Nyt mars oikeaan alusvaateliikkeeseen, unohda ketjuliikkeet.

Vierailija
5/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jatkaa oikean merkin etsimistä. Minun on liki mahdotonta löytää hyvin istuvia liivejä muilta merkeiltä kuin primadonnalta. Ne sitten istuvatkin aina kuin valettu. Jostain markettien merkeistä on ihan turha etsiä.

Mun laatikosta löytyy Primadonnaa, Panachea, Cleoa, Avaa, Gorseniaa, Fantasieta, Freyaa... Oikeastaan ainoat mitä en ole kokeillut on marketti- ja ketjuliikkeiden liivit koska niissä ei löydy mun kokoa. Parhaimmat on olleet puolalaiset Ava ja Gorsenia, sekä Panachen Jasmine-malli. Ei voi mielestäni sanoa että joku tietty merkki on hyvä, kun sen sisällä on monia eri malleja joista joku voi olla päällä hyvä ja toinen ei taas istu ollenkaan, vaikka samaa merkkiä ovatkin. Mutta joo, yleisesti ottaen PrimaDonnan liivit ovat huippulaatua. Mulla on parit sellaiset joita käytän kotiliiveinä kun eivät enää laihduttuani istu, mutta ovat kumminkin mukavat kun ei tarvi hirveästi liikkua (olkaimet tipahtelee kun on liian iso ympärysmitta).

Ap

Vierailija
6/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille perusliiveihin kyllästyneille urheiluliivejä. Eiväthän ne mitään kauniita ole ja eivät sovi push-up efektitstä haaveileville, mutta oikeasti on niin paljon mukavampaa olla niissä kuin normiliiveissä. Todella miellyttävä olo, kun ei hierrä mistään ja kuitenkin tuntuu tuetulta. Tilaa pari kokeiluun vaikkapa Zalasta, esim Onlyllä on jo oikein mukavia ja halpojakin. Osassa on kaarituetkin.

Vierailija
7/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikille perusliiveihin kyllästyneille urheiluliivejä. Eiväthän ne mitään kauniita ole ja eivät sovi push-up efektitstä haaveileville, mutta oikeasti on niin paljon mukavampaa olla niissä kuin normiliiveissä. Todella miellyttävä olo, kun ei hierrä mistään ja kuitenkin tuntuu tuetulta. Tilaa pari kokeiluun vaikkapa Zalasta, esim Onlyllä on jo oikein mukavia ja halpojakin. Osassa on kaarituetkin.

Anteeksi, en lukenut aloitusta näköjään loppuun! Et niistä urheiluliiveistä tykännyt. Tyynymäinen (?) efekti ei itseäni haittaa, mutta mielestäni ainakaan kaarituellisilla urheiluliiveillä tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
8/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kaaritueton  body esim. Anita-merkkinen. Ei tule enää kiristävää tunnetta rintojen alle. Tukee joka puolelta, niin rintoja, kylkiä kuin vatsaakin! Google löytää kuvia:) Bodyssa lukeekin COMFORT = mukava.

Terveisin, Ei enää pelkkiä liiviä käyttävä

Vierailija
9/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Monista muista poiketen haluaisin arkikäyttöön kaarituettomat liivit. Ennen tehtiin tukevia kivannäköisiä liivejä joissa oli alaosassa tukeva reuna vähän urheiluliivin tyyliin. Nykyään ei ole tarjolla kuin ämpärin kokoisia mummoliivejä 5cm paksulla mötikkäolkaimella ja värejnä valkoinen ja beige. Huoh. Olen itsekin ns mummoikäinen, 50+ mutta en tykkää noista hirvityksistä.

Mitoitukset ovat myös kummallisia. Jos on vähänkin isompi ympärysmitta niin kuppikoko on hehtaari vaikka se ei aina niin mene.

Väitän että kaikille ei vaan sovi kaariliivit vaikka etsisi maailman ympäri. Sen takia haluaisin että alettaisiin valmistamaan myös hyvännäköisiä kaarituettomia eri väreissä.

Vierailija
10/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, en lukenut aloitusta näköjään loppuun! Et niistä urheiluliiveistä tykännyt. Tyynymäinen (?) efekti ei itseäni haittaa, mutta mielestäni ainakaan kaarituellisilla urheiluliiveillä tätä ongelmaa ei ole.

Tyynymäisellä tarkoitan sitä kun ainakin isot rinnat ne urheiluliivit tahtovat puristaa rintakehälle laajalle alalle littanaksi ja jotkut liivit ovat sellaiset mitkä eivät erottele rintoja ollenkaan. Ei urheillessa haittaa, mutta normivaatteiden alla ei ole kovin imartelevan näköistä.

Ap

Vierailija
11/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukavuus johtuu ylipainosta. Itse käytän kotosalla sloggin puuvillaisia toppeja.

Vierailija
12/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun laatikosta löytyy Primadonnaa, Panachea, Cleoa, Avaa, Gorseniaa, Fantasieta, Freyaa... Oikeastaan ainoat mitä en ole kokeillut on marketti- ja ketjuliikkeiden liivit koska niissä ei löydy mun kokoa. Parhaimmat on olleet puolalaiset Ava ja Gorsenia, sekä Panachen Jasmine-malli. Ei voi mielestäni sanoa että joku tietty merkki on hyvä, kun sen sisällä on monia eri malleja joista joku voi olla päällä hyvä ja toinen ei taas istu ollenkaan, vaikka samaa merkkiä ovatkin. Mutta joo, yleisesti ottaen PrimaDonnan liivit ovat huippulaatua. Mulla on parit sellaiset joita käytän kotiliiveinä kun eivät enää laihduttuani istu, mutta ovat kumminkin mukavat kun ei tarvi hirveästi liikkua (olkaimet tipahtelee kun on liian iso ympärysmitta).

Ap

Lyhennä ympärysmittaa. Tein niin, ompelukoneella tein molemmille puolille laskokset kaikkiin liiveihin. Hyvin toimii. En malttanut ostaa uusia.

Vierailija
13/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lyhennä ympärysmittaa. Tein niin, ompelukoneella tein molemmille puolille laskokset kaikkiin liiveihin. Hyvin toimii. En malttanut ostaa uusia.

Ovat kupeistakin vähän isot. Mutta siis käytössä ovat kotiliiveinä, ja ihan tarpeelliset sellaisina. Ap

Vierailija
14/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämukavuus johtuu ylipainosta. Itse käytän kotosalla sloggin puuvillaisia toppeja.

En ole ylipainoinen enää. Ap

Vierailija
15/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kotikäytössä urheiluliivejä makavammat ovat imetysliivit. Urheiluliivien kuuluu olla tukevia, ehkä jos on numeron liian isot niin mukavuus voisi lisääntyä. Mulla jäi kasa imetysliivejä käyttämättä, kun ei voinutkaan imettää kuin kuukauden. Ehdin jo ostamaan lähes kymmenet erilaiset imetysliivit ja kaikkia en tosiaankaan ehtinyt ottaa käyttöön. Kuitenkin nuo olivat niin mukavia päällä, että käytän niitä kotona, kauppakäynneillä. En tosin tiedä ostanko enää uusia kun nuo ovat käytetty loppuun. Tosin miksi ei.

Jos on pienet rinnat niin kyllä niitä mukavia, topattuja ja kaarituettomia liivejä löytyy aika hyvin. Oletko ap käynyt katsomassa Lindexin tarjonnan? En tosin tiedä löytyykö sieltä niitä tarpeeksi isoa kokoa. Sieltä olen ostanut mukavimmat liivit. Sellaiset normaalit, kaarituelliset ja hieman topatut.

Vierailija
16/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kotikäytössä urheiluliivejä makavammat ovat imetysliivit. Urheiluliivien kuuluu olla tukevia, ehkä jos on numeron liian isot niin mukavuus voisi lisääntyä. Mulla jäi kasa imetysliivejä käyttämättä, kun ei voinutkaan imettää kuin kuukauden. Ehdin jo ostamaan lähes kymmenet erilaiset imetysliivit ja kaikkia en tosiaankaan ehtinyt ottaa käyttöön. Kuitenkin nuo olivat niin mukavia päällä, että käytän niitä kotona, kauppakäynneillä. En tosin tiedä ostanko enää uusia kun nuo ovat käytetty loppuun. Tosin miksi ei.

Jos on pienet rinnat niin kyllä niitä mukavia, topattuja ja kaarituettomia liivejä löytyy aika hyvin. Oletko ap käynyt katsomassa Lindexin tarjonnan? En tosin tiedä löytyykö sieltä niitä tarpeeksi isoa kokoa. Sieltä olen ostanut mukavimmat liivit. Sellaiset normaalit, kaarituelliset ja hieman topatut.

Lindexillä ei ole mun kokoa. Ap

Vierailija
17/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetusliivit esim hm on hyvät.Käytän edelleen vaikka vuoteen en imettänyt.Vähän kuin urheiluliivit.Ei toki kovin seksikkäät...

Vierailija
18/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran oikein mukavat liivit ja hyvännäköisetkin. Vasta kotona älysin, että ne ovat imetysliivit. Mutta ihan sama 😁

Vierailija
19/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin muutama kk sitten elämäni ekat liivit ilman kaaritukia ja jestas kun on hyvät päällä ja uskokaa tai älkää niin tukee lötkötissejä tosi hyvin. Kävin saman tien ostaan kolmet samanlaiset lisää ja myyjä tosiaan suositteli kokeileen vaikka änkyröin niistä kaarituista. Nykyään siis tehdään rintaa tukevia liivejä ilman niitä hiertäviä ja painavia kaaritukiakin. Kannattaa kokeilla. Omani ostin kappahl myymälästä.

Vierailija
20/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on vähän omituisen malliset rinnat ja tuntuu sen vuoksi että on tosi hankala löytää hyvän mallisia rintsikoita. Oon aika vakuuttunut että mulla on joku rintojen kehityshäiriö, mutta asia ei vaivaa niin paljon että jaksaisin lähteä selvittämään ainakaan vielä. Mulle kaikkein hankalimpia rintsikoissa on kaarituet, koska ne usein painaa rintakehää niin paljon että se on kivuliasta ja hiertää vaikka ympärysmitta muuten olisi sopiva. Pelkästään topattuihin rintsikoihin mun rinnat asettuu edes jokseenkin hyvin. Löydän ehkä korkeintaan kerran kahdessa vuodessa yhdet hyvät, vaikka käyn kokeilemassa ja etsimässä lähes kuukausittain. Ongelma kyllä ratkeaisi sillä että satsaisin laadukkaisiin hyviin rintsikoihin, mutta opiskelijana/työttömänä ei oikein sellaiseen oo varaa. Oon harkinnut myös plastiikkakirurgiaa ja silikonien laittamista ihan vaan sen vuoksi että saisin vihdoin sellaiset nätit ja pyöreät rinnat jotka näyttäisi nätiltä ilman liivejä. Sen sijaan näytän enemmän 11-vuotiaalta tytöltä jonka rinnat ovat juuri alkaneet kasvaa koska juuri sellaiseksi nämä on jääneet. En edes osaa laskea kuinka monta kertaa olen sovituskopeissa itkenyt tämän vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän