Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä millään hyvän tuntuisia rintsikoita.

Vierailija
26.02.2019 |

Mulla on varmaan yli kahdetkymmenet liivit laatikossa, säännöllisessä käytössä ehkä viidet. Niissäkin on istuvuudessa jokaisessa jotain sanomista, yleensä se, että työpäivän jälkeen kaarituki nipistää jostain kylki/kainaloalueelta. Koko pitäisi olla oikea.
Mun yläkroppa ei ole painonvaihteluiden takia kovin timmi, varsinkin kyljissä on sellaista pehmeää höttöä joka sitten vaikeuttaa sopivan mallin löytämistä. Kaarituet on melkein pakolliset, jotta isohkot rinnat saa jotenkin pysymään ryhdikkäänä. Urheiluliivitkään ei käy kaikkien vaatteiden alle ja tekevät sellaisen tyynymäisen rintamuksen kun eivät erottele tissejä kunnolla. On hankalaa, on.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on vähän omituisen malliset rinnat ja tuntuu sen vuoksi että on tosi hankala löytää hyvän mallisia rintsikoita. Oon aika vakuuttunut että mulla on joku rintojen kehityshäiriö, mutta asia ei vaivaa niin paljon että jaksaisin lähteä selvittämään ainakaan vielä. Mulle kaikkein hankalimpia rintsikoissa on kaarituet, koska ne usein painaa rintakehää niin paljon että se on kivuliasta ja hiertää vaikka ympärysmitta muuten olisi sopiva. Pelkästään topattuihin rintsikoihin mun rinnat asettuu edes jokseenkin hyvin. Löydän ehkä korkeintaan kerran kahdessa vuodessa yhdet hyvät, vaikka käyn kokeilemassa ja etsimässä lähes kuukausittain. Ongelma kyllä ratkeaisi sillä että satsaisin laadukkaisiin hyviin rintsikoihin, mutta opiskelijana/työttömänä ei oikein sellaiseen oo varaa. Oon harkinnut myös plastiikkakirurgiaa ja silikonien laittamista ihan vaan sen vuoksi että saisin vihdoin sellaiset nätit ja pyöreät rinnat jotka näyttäisi nätiltä ilman liivejä. Sen sijaan näytän enemmän 11-vuotiaalta tytöltä jonka rinnat ovat juuri alkaneet kasvaa koska juuri sellaiseksi nämä on jääneet. En edes osaa laskea kuinka monta kertaa olen sovituskopeissa itkenyt tämän vuoksi.

Oletko synnyttänyt? Minulla oli aiemmin sellaiset putkimaisen malliset tissit. Ekan lapsen jälkeen tissien malli muuttui pyöreämmäksi ja toisen lapsen jälkeen tissit ovat ihan normaalin näköiset, pyöreät. Eivät edes paljon roiku kun ovat pienehköt.

Vierailija
22/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on vähän omituisen malliset rinnat ja tuntuu sen vuoksi että on tosi hankala löytää hyvän mallisia rintsikoita. Oon aika vakuuttunut että mulla on joku rintojen kehityshäiriö, mutta asia ei vaivaa niin paljon että jaksaisin lähteä selvittämään ainakaan vielä. Mulle kaikkein hankalimpia rintsikoissa on kaarituet, koska ne usein painaa rintakehää niin paljon että se on kivuliasta ja hiertää vaikka ympärysmitta muuten olisi sopiva. Pelkästään topattuihin rintsikoihin mun rinnat asettuu edes jokseenkin hyvin. Löydän ehkä korkeintaan kerran kahdessa vuodessa yhdet hyvät, vaikka käyn kokeilemassa ja etsimässä lähes kuukausittain. Ongelma kyllä ratkeaisi sillä että satsaisin laadukkaisiin hyviin rintsikoihin, mutta opiskelijana/työttömänä ei oikein sellaiseen oo varaa. Oon harkinnut myös plastiikkakirurgiaa ja silikonien laittamista ihan vaan sen vuoksi että saisin vihdoin sellaiset nätit ja pyöreät rinnat jotka näyttäisi nätiltä ilman liivejä. Sen sijaan näytän enemmän 11-vuotiaalta tytöltä jonka rinnat ovat juuri alkaneet kasvaa koska juuri sellaiseksi nämä on jääneet. En edes osaa laskea kuinka monta kertaa olen sovituskopeissa itkenyt tämän vuoksi.

Oletko synnyttänyt? Minulla oli aiemmin sellaiset putkimaisen malliset tissit. Ekan lapsen jälkeen tissien malli muuttui pyöreämmäksi ja toisen lapsen jälkeen tissit ovat ihan normaalin näköiset, pyöreät. Eivät edes paljon roiku kun ovat pienehköt.

En ole synnyttänyt enkä ole koskaan ollut edes raskaana. En kuitenkaan ehkä sen varaan laittaisi rintojen muodon muuttumista kun lapset ei kuulu mun tulevaisuuden suunnitelmiin ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on rintsikoiden osto aina ollut vaikeaa, en millään löydä hyviä ja istuvia liivejä. Kunnes kaveri vinkkas change lingerien liiveistä. Myyjä katsoo kaupassa oikeasti, että ne istuu hyvin. Ei antanut mun ostaa mieluisimman näköisiä, sanoi että ei nää sovi sulle. Oikeassa varmasti oli, sillä ne muutamat liivit mitä sieltä olen ostanut, on ihan parhaita. Ei purista, kiristä jne.

Ainoa miinus ko. merkissä on, että on ottanut Martinan mainoskasvoksi, ja mä kyllä periaatteessa boikotoin kaikkea, mitä se väkivaltainen rattijuoppo mainostaa. En tiedä, mistä ostan liivit sitten, kun uusia tarvin. Tuskin löydän yhtä hyviä.

Vierailija
24/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämukavuus johtuu ylipainosta. Itse käytän kotosalla sloggin puuvillaisia toppeja.

Myös ylipainoisen on ihan mahdollista löytää sopivia ja mukavia rintaliivejä.

Vierailija
25/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut sovittaa reilusti isompaa kuppia pienemmällä ympäryksellä? Itsellä se auttoi. Olin vaan jostain syystä ostellut kroonisesti liian pienikuppisia liivejä jä kiroillut.

Vierailija
26/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pitäkö rintsikoita ollenkaa. Antakaa niiden ihanien ja erikokoisten täydellisten rintojenne pomppia vapaasti siellä alla. Muna seisoo jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
27/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tubulaariset rinnat. Se on tosiaan kehityshäiriö. Tubulaarisilla rinnoilla pystyy harvoin imettämään, koska rintakudosta ei ole riittävästi. Käsittääkseni näitä korjataan ihan verovaroinkin Suomessa.

Vierailija
28/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillut sovittaa reilusti isompaa kuppia pienemmällä ympäryksellä? Itsellä se auttoi. Olin vaan jostain syystä ostellut kroonisesti liian pienikuppisia liivejä jä kiroillut.

Kuppikoko on kyllä oikea ja sovittelen ostaessani myös rinnakkaiskokoja sekä vierekkäisiä kokoja. Ap

Vierailija
29/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat rinstikat on ne jotka riisuttiin lattialle, terveisin yks mies.

Vierailija
30/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin muutama kk sitten elämäni ekat liivit ilman kaaritukia ja jestas kun on hyvät päällä ja uskokaa tai älkää niin tukee lötkötissejä tosi hyvin. Kävin saman tien ostaan kolmet samanlaiset lisää ja myyjä tosiaan suositteli kokeileen vaikka änkyröin niistä kaarituista. Nykyään siis tehdään rintaa tukevia liivejä ilman niitä hiertäviä ja painavia kaaritukiakin. Kannattaa kokeilla. Omani ostin kappahl myymälästä.

Voitko vinkata merkkiä/mallia? Voisi läydä kokeilemassa.

Vierailija
31/31 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetusliivit esim hm on hyvät.Käytän edelleen vaikka vuoteen en imettänyt.Vähän kuin urheiluliivit.Ei toki kovin seksikkäät...

Samoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi