Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde tatuoinnit & nuoret ja tatuoinnit

Vierailija
26.02.2019 |

Olen tatuoija ja itselläni on luonnollisesti myös tatuointeja paljon. Teen työkseni pääasiassa black & grey ja fineline tyyliä, mutta myös paljon teksti tatuointeja. On tullut huomattua, että tässä muutaman vuoden sisällä "parisuhde" tatskat on lisääntynyt paljon ja varsinkin nuorilla. Otetaan samanlainen tai samankaltaiset kuvat yleensä samaan kohtaan, kuva mitkä liittyvät toisiinsa tai saa yhdistettyä tai nimitatuointi on yleisimmät. Minun tehtävä ei ole arvostella asiakkaiden toiveita, vaan toteutan ne mahdollisimman halutulla ja hyvällä tavalla iholle.
Mutta en voi sille mitään, että minun tekisi mieli ensiksi puhua näiden nuorten kanssa kyseisen tatuoinnin kannattavuudesta. Muistan minä itsekkin, miten sitä oli niin umpirakastanut poikaystävään, että olisin voinut kuunkin hakea hänelle. Mutta tatuointi on ikuinen ja välttämättä varsinkaan ne teininä solmitut liitot eivät ole. Ja jotkut näistä liitoista eivät ole kestäneet edes sitä vuottakaan tai hieman päälle. Vaikka tatuoinnissa ei nimiä olisikaan, niin jos ero tulee, niin onko se sitten hienoa muistaa lopun elämää, miten entisen kumppanin kanssa otettiin samanlaiset tatuoinnit. Se tulee kuitenkin muistuttamaan siitä ihmisestä lopun ikää. Tai no toki aina saa peitetatuoinnin tai poistettua laaserilla, mutta kannattaa miettiä mitä ihollensa laittaa, ettei joudu tekemään kyseisiä päätöksiä. Ja tietysti kaikkien kannattaa miettiä, minkälaisen tatuoinnin ottaa.
Tatuoinnit ovat nykyään paljon yleisempiä ja mitä nuoremmat ottavat niitä. Minä en voi arvostella tai saarnata. Nuoret ovat itseppäisiä ja saavat tietysti täysi-ikäistyttyään tehdä mitä haluavat, mutta kannattaa silti edes yrittää keskustella minkälaisen tatuoinnin ottaa ja mihin. Valitettavan yleisiä ensimmäisiksi tai toiseksi tatuoinniksi ovat esim kännenselkä tai kaula. Ja valitettavan usein niitä 18-20 vuotiaina otettuja tatuointeja kadutaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorilla on muutenkin joka paikka täynnä tatuointeja, niin eihän sitä parisuhde tatuointia sieltä edes huomaa. Sitten kun erotaan niin otetaan vaan uuden kumppanin kanssa uusi tatuointi. 

Vierailija
2/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien ikäraja pitäisi olla noin 25.v. Saattaisi olla ehkä enemmän harkintakykyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siä temppareissakin pariskunta joka ollut puoli vuotta yhdessä ja nimi tatskat kaulassa. Niin noloa!

Vierailija
4/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tarkastutat tekstit jollakulla äidinkielentaitoisella ennen kuin tatuoit ne kenenkään ihoon...

Vierailija
5/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit sinäkin oikeisiin töihin

Vierailija
6/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se sua liikuttaa kenen nimi kenelläkin lukee? ei ne sun ihossa oo. tosi kiva mennä ottaa leimaa ko toine vaa tuomitsee. et sä voi tietää vaikka se ois mun kissan nimi mut seki o varmaa iha kauheeta??

Vierailija
7/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän näitä sankareita aina välillä. Ollaan niin rakastuneita ja tottakai se pitää ikuistaa, niin otetaampa tatuoinnit. Ollaan se 3kk yhdessä ja erotaan. Montakohan nimeä kehosta löytyisi jos kaikkien kumppaneiden nimet ikuistaisi ihoon.

Vierailija
8/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu jos joku nainen haluasi edes istua alas mun kanssa katsomaan leffaa. Että ihan tatuointeja otetaan toisen vuoksi?

T: Kiltti mies

Vierailija
9/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointien ikäraja pitäisi olla noin 25.v. Saattaisi olla ehkä enemmän harkintakykyä.

Vielä kauheampia ovat amisten piireissä harrastetut korvakorua varten tehtyjen reikien venytykset. Sellaisia kammottavia 3cm ja pahimmillaan olen nähnyt 5cm reiät korvalehdissä. Tatuoinnin voi useinmiten peittää vaatteilla mutta noiden reikien korjaamisessa korvalehden ennalleen saattamiseksi olisi varmasta plastiikkakirurgillakin haastetta.

Vierailija
10/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten se sua liikuttaa kenen nimi kenelläkin lukee? ei ne sun ihossa oo. tosi kiva mennä ottaa leimaa ko toine vaa tuomitsee. et sä voi tietää vaikka se ois mun kissan nimi mut seki o varmaa iha kauheeta??

Ellet sä oo istunut vankilassa ja tehnyt jotain niiden tatuiointien eteen niin ne on noloja.

Vierailija
11/11 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoija voi kyllä kieltäytyä tekemästä jos häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi