Voisitko seurustella salaliittoteorioihin uskovan kanssa (pelkään miehen seonneen)
Illasta toiseen samaa kaivelua koneella eli mies googlaa vaihtoehtoisia selityksiä maailman tapahtumille. Tuntuu, että jos menoa katsoo liian läheltä, oma mielikin on vaarassa järkkyä.
Olen aina ollut tosi kriittinen, mitä tulee näihin netin spekulointeihin ja huvittuneenakin lukenut kirjoja sekä selityksiä sille, miksi ja millaiset ihmiset näihin salaliittoihin silti uskovat.
Mitä itse tekisitte, jos miesystävästänne rupeaisi löytymään yhä enenevässä määrin näitä piirteitä? Hommahan ei varsinaisesti aiheuta fyysistä haittaa/uhkaa minulle mutta henkisesti olen ihan riekaleina. Tuntuu, että miehen todellisuudentaju on järkkynyt pahemman kerran ja näin läheltä asiaa on tuskallista seurata.
Mielipiteitä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Se ettei usko "virallisiin selityksiin" ei tarkoita että on hurahtanut salaliittoteorioihin täysin. Hyviä esimerkkejä on esim. wtc-iskut tai holokausti. Molemmat niin kammottavia asioita että tavallinen ihminen ei välttämättä halua kyseenalaistaa kerrottua tarinaa, vaikka molemmissa on isoja aukkoja. Epäilemättä jotain tapahtui "holokaustissa", ja paljon ihmisiä kuoli, mutta se ei varmastikaan mennyt aivan kuten historiankirjoissa kerrotaan. Lukujakin on jouduttu korjailemaan jo moneen kertaan. Sitäpaitsi totuus ei tarvitse lakeja suojakseen. WTC:n tapauksessa mahdollisia todisteita alettiin hävittämään ennen kuin tutkimuksia oli edes saatu käyntiin.
t. aapeen poikaystävä
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuus on nykyään muotia ja mieheni kiinnostui siitä Oulun raískauksien jälkeen.
Hän viettää paljon aikaa netissä ja löytää sieltä uusia verkkojulkaisuja, joita sitten esitellään minulle.
Huomautin hänelle valemedian mahdollisuudesta, mutta mies väitti hallitsevansa tilanteen.
Nykyään hän puhuu jostain Soroksen salaliitosta.
Uskon, että tämä outous loppuu vaalien jälkeen.
En pidä häntä rasistina, vaikka Espanjan matkalla hän kommentoi aika ikävästi paikallista väestöä.
Erityisesti "manolitot" ärsyttivät häntä. Taisi olla vain mustasukkaisen miehen puheita :-D.
Soros on ajanut tätä ma ahanm uuttoa eurooppaan eikä se ole mikään salaisuus tai salaliitto.
Tämänkin ketjun takana on sala liitto.
Vierailija kirjoitti:
Illasta toiseen samaa kaivelua koneella eli mies googlaa vaihtoehtoisia selityksiä maailman tapahtumille. Tuntuu, että jos menoa katsoo liian läheltä, oma mielikin on vaarassa järkkyä.
Olen aina ollut tosi kriittinen, mitä tulee näihin netin spekulointeihin ja huvittuneenakin lukenut kirjoja sekä selityksiä sille, miksi ja millaiset ihmiset näihin salaliittoihin silti uskovat.
Mitä itse tekisitte, jos miesystävästänne rupeaisi löytymään yhä enenevässä määrin näitä piirteitä? Hommahan ei varsinaisesti aiheuta fyysistä haittaa/uhkaa minulle mutta henkisesti olen ihan riekaleina. Tuntuu, että miehen todellisuudentaju on järkkynyt pahemman kerran ja näin läheltä asiaa on tuskallista seurata.
Mielipiteitä?
Sinä olet yksinkertainen
Ei ihme, että teitä on niin helppo hallita ja kävelette tuolla kuin zombit naamat puhelimessa kiinni. Huhhuh mitä urpoja. Eliitti pitää teitä kuonana ja samoin pidän minä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuus on nykyään muotia ja mieheni kiinnostui siitä Oulun raískauksien jälkeen.
Hän viettää paljon aikaa netissä ja löytää sieltä uusia verkkojulkaisuja, joita sitten esitellään minulle.
Huomautin hänelle valemedian mahdollisuudesta, mutta mies väitti hallitsevansa tilanteen.
En pidä häntä rasistina, vaikka Espanjan matkalla hän kommentoi aika ikävästi paikallista väestöä.
Erityisesti "manolitot" ärsyttivät häntä. Taisi olla vain mustasukkaisen miehen puheita :-D.
Pfff tyypillinen suomalainen mies, arvostelee itä ja etelä eurooppalaisia, mutta muna ei riitä kuitenkaan, että nostaisi käden näitä múslimeita vastaan.