Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Munainen matto

Epätoivoinen matonpesijä
25.02.2019 |

Miesystävälläni on matto jota tämä kutsuu "munaiseksi matoksi"... onko tämä ihan normaalia vai pitääkö pyytää miestä alkaa pyyhkimään peniksensä seksin jälkeen pyyhkeeseen maton sijaan? Vieraatkin ovat alkaneet ihmetellä matosta tulevaa hajua, voiko sitä pestä pois jollain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen matonpesijä kirjoitti:

Miesystävälläni on matto jota tämä kutsuu "munaiseksi matoksi"... onko tämä ihan normaalia vai pitääkö pyytää miestä alkaa pyyhkimään peniksensä seksin jälkeen pyyhkeeseen maton sijaan? Vieraatkin ovat alkaneet ihmetellä matosta tulevaa hajua, voiko sitä pestä pois jollain?

Olen kanssa erittäin kiinnostunut koska naisystäväni kutsuu eteisen mattoa tuolla nimellä enkä ole itse pyyhkinyt sitä yllä mainitulla tavalla?

Vierailija
2/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös kokemusta kyseisestä asiasta. Mieheni aina seksin jälkeen kulkee ympäri olohuoneen mattoa kuin pahemmastakin kutinasta kärsivä. Mäntysuopa auttaa hajun poistamiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pitänee kokeilla... eikös tuo mäntysuopa ole tehoton aine kun sitä tehdessä ei ole fossiileitakaan poltettu? Omalla kokemuksella pirkka-pesuaine ei toimi yhtä hyvin kuin LV-aine koska siinä ei ole myrkkyjä jotka tuhoavat maailmaa. Munan haju myöskin haisee ulko-oven läpi rappukäytävään joten hajusteitakin saisi olla. Pistän kuitenkin kokeiluun! Samalla linjalla kohtalotovereita ja asiallisia vastauksia KIITOS!!!!!!!11!!

Vierailija
4/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen teitä kaatamaan kaksi lusikallista leijona viinaa maton päälle ja pyyhi kunnolla. Niin tällä kyllä pitäis haju lähteä. Mutta tietenkin jos haluatte parinne kanssa jatkaa tämän tietyn maton päällä niin ottakaa tämä "muna matto" vaikka mukaan myös makuu huoneeseen. Tai jos voitte pyytää näitä vähän innokaimpia vieraita pienelle matto pyyhinälle. Jos ymärrätte mitä tarkoitan

Vierailija
5/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuota vieraiden pyytämistä pyyhkimään kokeillut ja en voi suositella. Mieheni nääs innostuu siitä ja liittyy vieraiden seuraan mutta vaan ei pyyhkimään vaan ''kutinaansa'' helpottamaan. Vieraat eivät ole olleet mielissään.

Vierailija
6/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vanhalta tutulta idästä että maton hajun saa poistettu kääntämällä sen kohti Yangpanchen-laaksoa. Tämän jälkeen pitää tehdä niin kutsuttua "qe ntaub pua plag" liikettä. Tämän jälkeen matto pitää jättää kuunvaloon 37vuorokaudeksi mutta se ei saa saada yhtään auringonvaloa tai haju pahenee entisestään eikä sitä saada enää poistettua. Kun se on ollut kyseisen ajan kuunvalossa se pitää laittaa posliiniseen kylpyammeeseen joka on täytetty fosgeenillä. Tuolla sen pitää olla 2vuorokautta ja hajun pitäisi olla poissa