Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herpes nokassa?

Vierailija
25.02.2019 |

Minulla on aiemmin ollut huuliherpestä usein mm. kuopuksen ristiäisissä oli ylähuuli mojovasti turvoksissa. Nyt on mennyt vuosia ilman ainuttakaan herpesrakkulaa.
Nyt se on mulla nenässä niin että sieraimen sisältä on kipeä eli varmaan paljon rakkuloita ja yksi iso rakkula nenän alla. En tiennyt että se voi tulla nenäänkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syöpäkin.

Vierailija
2/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla syöpäkin.

Toki voi mutta tää ei ole. Tunnistan kyllä huuliherpeksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herepes voi olla nenässäkin. Kun minulla herepes ei tule huuleen, niin sitten se tulee nenään. Kelju vaiva. Lääkäri sanoi, että nenään voi laittaa sitä huuliherpesvoidetta.

Vierailija
4/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä herepes voi olla nenässäkin. Kun minulla herepes ei tule huuleen, niin sitten se tulee nenään. Kelju vaiva. Lääkäri sanoi, että nenään voi laittaa sitä huuliherpesvoidetta.

Ne voiteet ei mulla juurikaan tehoa.  Onneksi tämä on aika pieni. Huulessa herpes on ainakin mulla todella paljon isompi ja kipeämpi. 

On kelju vaiva. 

Vierailija
5/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee harvoin huuleen. Tulee yleensä nenän pieleen. Lapsena tuli leukaan. Ne voiteet ei oikein enää auta. Lääkkeet nopeuttaa paranemista. Joskus jopa estää herpestä puhkeamasta jos ehtii ottaa ajoissa.  Paska vaiva. Yritän suhtautua positiivisesti eli eihän se ole ikuinen vaan paranee välillä ja ei ole yleensä kuolemaksi.

Vierailija
6/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari kertaa tullut nenän varteen ihan lähelle silmään. Pelkään että menee silmään ja ties vaikka menisi sitä kautta aivoihin niin kuolema tulee.

Vierailija
7/7 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se voi tulla nenään, nimittäin juuri siihen se minulla tulee ja sen on ihan korvalääkäri aikoinaan diagnosoinut nimenomaan huuliherpekseksi. Eli useimmiten nenän alla, nyt oli juuri siinä sierainten välisessä seinämässä, siis ulkopuolella. Aivan jumalattoman kipeä, näin tähtiä ja meinasin huutaa, kun rakkulavaiheessa esim. osui käsi nenään tai piti niistää. Melkoinen maailmanlopun vaiva, mahtaa se olla alapäässä tuskaa. Huuliherpes kun ei alapään herpekseen liity millään tavalla - paitsi tietysti, jos nuoleskelee jonkun elimiä. Muuten kyseessä on eri virus.