Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ms Romantic sarja yle areenasta, suosittelen

Vierailija
25.02.2019 |

Jäin heti koukkuun, oli hauska ja jännittäväkin. Harmi että vain neljä osaa.

Kommentit (1288)

Vierailija
181/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä missään vaiheessa tipahtanut ihmistä mereen. Se yksi känniläinen tippui alempaan kerrokseen, teinit ei aikomuksistaan huolimatta hypänneet ja se duudsonia leikkinyt sinkkumieskään ei pudonnut. Eikä Jocke, joka päätti jatkaa työvuoroaan.

Vierailija
182/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pitänyt kohtauksesta, jossa känninen mies tuli julkkiksen pöydän viereen ihmettelemään ja julkkis pilkkasi känniläistä. Naiset nauroivat. Se ylimyksellinen tapa miten julkkis sen teki oli oksettavaa kiusaamista. Ja sitä tapahtuu varmaan hyvin paljon tosielämässä.

Ihan kamala. Mutta mietin että viimeinen jota Suomessa saa kiusata on umpihumalaiset ja pultsarit. Mene nyt siitä, haisee pahalle, jopa väkivaltaan ja ryöstelyyn asti. He ovat ihan pohjasakkaa vaikka luultavasti kuuluisivat hoitoon kaikki. Silleen hyvin tuotu esiin tuollainen sivistyneempi versio tästä samasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pitänyt kohtauksesta, jossa känninen mies tuli julkkiksen pöydän viereen ihmettelemään ja julkkis pilkkasi känniläistä. Naiset nauroivat. Se ylimyksellinen tapa miten julkkis sen teki oli oksettavaa kiusaamista. Ja sitä tapahtuu varmaan hyvin paljon tosielämässä.

Oli sitten julkkis tai tavis, nainen tai mies, niin miksi pitäisi erityisen kohteliaastikaan suhtautua täysin sekaisin olevaan olentoon, joka tunkee seuraan ja yrittää sönköttää jotain? Itselleni ainakin tuhannen päissään tai aineissa olevat ovat inhottavan arvaamattoman oloisia sen lisäksi, että tuskin olisi kovin paljoa yhteistä asiaa :) Helpompi ignoorata, vaikka sekin saattaa aiheuttaa minkälaisen reaktion tahansa. Tämä nyt oli vain yksi keino, jolla ehkä päästä jotenkin vaivattomasti eroon henkilöstä.

Vierailija
184/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vaivaamaan, että miten kävi Kaudelle? Sille pelimiehelle? Lopussa kirjoittelee punaisella kännykällä, mutta kelle? Entä seuraavassa kuvassa oleva nainen? Liittyykö tähän jotenkin?

Vierailija
185/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pultsari oli niin hyvä näyttelijä että itseänikin rupesi jo katsoessa ahdistamaan ja puistattamaan tuollainen örveltäjä. Hyvin näytelty.

Vierailija
186/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vaivaamaan, että miten kävi Kaudelle? Sille pelimiehelle? Lopussa kirjoittelee punaisella kännykällä, mutta kelle? Entä seuraavassa kuvassa oleva nainen? Liittyykö tähän jotenkin?

Mä aattelin et se viestitteli sille sairaalaan joutuneelle kaverilleen. Kova pelimies kieltäytyi lopulta naisseurasta ja meni hyttiin chattailemaan kaverin kanssa.

Vierailija
187/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestitteli sille kaverille, joka vietiin medihelillä. Koska loppujen lopuksi naiset oli pelottavia ja kaverin seura parempaa. Tää oli loistava sarja! Mä jäin miettimään, että mitä sille mystiselle punamekkoiselle naiselle tapahtui. Spekuloin sitäkin, että olisi muuttunut siksi eläimeksi... jos tää olis ollut From dusk till dawn -tyyppinen sarja.

Vierailija
188/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kuvan nainen oli se teinityttö.

Vierailija
189/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee, ymmärrän miksi silminnäkijähavainnot eivät paina oikeudessa. Kaikki näkee saman tilanteen jotensakin eritavalla, samalla tehden pitkällisiä johtopäätöksi asioiden kulusta ja tapahtumasta.

Ei se Jocke ilmeisesti mihinkään hypännyt, vaan valitsi laivaisännän hommat mieluummin kuin kotiväen.

Eikä kapteeni antanut potkuja (ei olisi ollut laillistakaan), vaan määräsi vapaalle.

Vierailija
190/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä se kettu sinne laivaan tupsahti? Ja se kettuko sen sähkökatkon aiheutti? Selittäkää nyt tyhmälle.

Vierailija
191/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu tai supikoira oli livahtanut autokannelle lastausvaiheessa, ja pääsi pois sieltä silloin kun paineistettu ovi oli auki nuorison mennessä sinne ryypiskelemään.

Vierailija
192/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt kaapin ovi kiinni!!! Mene kiinni!! Mene kiiiiiiinnnnnniiiiii!!! NO MENE NYT JO KIINNII, SINÄ ET MINUA MÄÄRÄÄ!!!!” Pampampampampam....

Ja lopulta napsahti nätisti pienellä tönäisyllä kiinni. 😅

" Hej! Minä olen risteilyisäntä! Minulla on neilikka näpiss näpinlävessä... "

Vierailija
193/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä se kettu sinne laivaan tupsahti? Ja se kettuko sen sähkökatkon aiheutti? Selittäkää nyt tyhmälle.

:D Sähkökatko ei millään tavalla liittynyt mihinkään vaan virrat meni poikki. Sitten ensin apugeneraattorit tuottaa virran navigointiin sekä moottoreihin. Siitä aletaan jakamaan virtaa muualle.

Vierailija
194/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että verovaroista maksetaan tällaista. Ne jotka haluavat katsoa, voisivat maksaa. En minäkään saa tukea harrastuksiini toisilta veronmaksajilta.

Vierailija
195/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Sähkökatko ei millään tavalla liittynyt mihinkään vaan virrat meni poikki. Sitten ensin apugeneraattorit tuottaa virran navigointiin sekä moottoreihin. Siitä aletaan jakamaan virtaa muualle.

Liittyi, se kettu tai mikä lie tippui ja ajautui johonkin suodattimeen ja tukki sen eikä järjestelmä saanut kylmää vettä ja sen takia ylikuumentui ja katkaisi sähköt.

Vierailija
196/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä laivalla tuo oli kuvattu?

M/S Silja Serenade

https://www.instagram.com/p/BuQkSkPAZGZ/?hl=fi

Vierailija
197/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvin tehty ja mielenkiintoinen sarja. Siinä tapahtui niin paljon että pitää varmaan katsoa uudelleen niin saa enemmän irti :)

Vierailija
198/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia? Äääääh. Tylsää. Voin hyvin kuvitella minkälaista. :(

Vierailija
199/1288 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli ihan selvä Lauri Tähkä-parodia tää Rakkauteen- laulaja

Vierailija
200/1288 |