Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi 2600e/kk huono eläke?

Vierailija
25.02.2019 |

Isäni jäi eläkkeelle tämä vuoden alussa. Valittaa että huono eläke kun brutto tuon 2600e.Sanoin että hyvähän tuo on, paljon ihmisiä jotka ei saa edes palkkaa 2600e. Turhaa valittaa,omaisuutta paljon ja ei yhtään velkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä eläke. Siitä jää käteen noin 1950. Ei mitään valittamista. Tunnen yhden ihmisen, jonka eläke on tuo sama. Hän on oikein tyytyväinen ja sanoo joskus auttavansa lastenlasten harrastusmaksuissakin. Hänellä myös velaton asunto.

Minulla myös samansuuruinen eläke. Olen ottanut lainaa ja hankkinut lapsillenikin asunnot. Heillä itsellään ei ole mitään mahdollisuutta saada säästettyä asuntoa, kädestä suuhun elävät. Itse elän vaatimattomasti, tietysti, että rahat riittävät lyhennyksiin.

En muutenkaan oikein ymmärrä eläkeläisten "syyllistämistä". En tiedä ketään, joka olisi "pannut haisemaan", vaan elävät niukemmin kuin olisi pakko, jotta vaurautta jäisi lapsille ja lapsenlapsille.

Vierailija
22/23 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka täytyny olla yli 5000e kymmeniä vuosia että saa tuolasen eläkkeen.

Ei riitä. Jäin pari vuotta sitten eläkkeelle ja yhtäjaksoista työuraa 43 vuotta ja viimeisen 20v aikana palkka on ollut 3700-5100€ ja sitä ennen 2500-3000€ ja brutto eläke n. 1890€/kk

Hmm... minulla on pienemmillä palkkatuloilla suurempi eläke. Jossain mättää nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eläke brutto 2128e olen ihan tyytyväinen eläkkeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän