Laitan kotona (suihkun jälkeenkin) illaksi vielä meikkiä, mitä tämä kertoo minusta?
Tällä hetkellä olen yksin kotona, mies on kavereidensa kanssa lenkkisaunassa. Kun tulin töistä, kävin suihkussa ja pesin meikit. Sitten harjasin ja kuivasin hiukset ja meikkasin (kulmat ja ripset) uudestaan. Teen näin lähes aina, harvassa ovat ne kerrat kun olen täysin meikittä kotona tai ylipäätään missään. Nytkään täällä ei edes ole ketään, itseänikö varten sitten näin teen? Että näyttää paremmalta, kun satun kävelemään heijastavan pinnan ohi. Jaa a.
Kommentit (17)
Kertoo sinusta, että tykkäät meikkaamisesta ja sinulla on liikaa aikaa tai liian tylsää.
Sinulla on paljon ylimääräistä aikaa.
olet ruma
olet epävarma
olet pinnallinen
sulla on hassu tapa
En pysty samaistumaan. Olen kaunis, kuulasihoinen, pitkäripsinen ja kulmakarvaikin on sopusuhtaisen symmetriset ja huuleni luonnostaan pinkit.
Etkö pidä näkemästäsi ilman meikkiä? Opettele rakastamaan itseäsi.
Tykkäät meikata ja jaksat nähdä vaivaa? Mä näytän kamalalta suihkun jälkeen ja laittautumatta mutta en jaksa yksin ollessa tehdä mitään asialle, vältän vaan niitä heijastavia pintoja.
Eikö ripset kulu jos niitä on koko ajan hieromassa meikillä ja puhdistusaineella? Oletko miettinyt kulmien ja ripsien värjäämistä niin ei tarvitsisi säätää niin paljon?
Veikkaanpa, että tarkistat meikkisi, kampauksesi ja ilmeesi aina vähän väliä, kuljeskellssasi kotonasi, joko portaiden lasikaiteesta, kylpyhuoneen marmorilaatoista, kiiltävästä vessanlttiasta pöntöllä istuessasi tai korkeakiiltovalkoisista keittiön kalusteovista.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paljon ylimääräistä aikaa.
Tämä on totta, tänäänkin töiden jälkeen olen loppupäivän ollut vain kotosalla ja tehnyt vähän kotitöitä. Ehkä tämä selittää.
- Ap
Olen vähän samanlainen. En nyt sentään suihkun tai saunan jälkeen enää uudelleen ala meikkaamaan, mutta meikkaan kyllä joka aamu perus arkimeikin vaikka tälläkin hetkellä olen äitiyslomalla. Olen aina meikannut ja yksinkertaisesti vaan tykkään sekä meikata että siitä että kasvot on huoliteltu. En koe olevani mitenkään erityisen ruma ilman meikkiäkään, silti perusmeikki jotenkin kuuluu persoonaani.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ripset kulu jos niitä on koko ajan hieromassa meikillä ja puhdistusaineella? Oletko miettinyt kulmien ja ripsien värjäämistä niin ei tarvitsisi säätää niin paljon?
En ole ap mutta käyttänyt ripsiväriä (ja muutakin meikkiä) lähes päivittäin viimeiset 20 vuotta, vähintään useamman kerran viikossa. Mulla oli lapsena paksut ja pitkät ripset, ja ne on ihan samanlaiset vieläkin. Ite oon skeptinen ton värjäyksen kaa ku voi tulla pahojakin allergioita ja epäilen että enemmän ne kestovärit on ripsille haitaks. Ja mulla käytössä ripsiväri joka pestään lämpimällä vedellä, lähtee ihan itsestään ilman hankaamisia.
no ainakaan minulle se ei kerro yhtään mitään
Eikös tuo kerro sen, että laitat kotona meikkiä suihkun jälkeen. Käyt suihkussa ja meikkaat. Itse tiedät sitten taas sen, miksi teet niin.
Itsekeskeinen, tekee aloituksenkin omasta meikkaamisestaan.
Heikko itsetunto.