Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+3

Reetta
15.09.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin edelleen kovin paksuna ollaan, mä olen jo luopunut toivosta, että tää syntyiskään ennen kuin häädetään vkolla 42. Ärsyyntymiskynnys olematon ja liikkuminen lähinnä näyttää eteenpäin vyörymiseltä...jep jep ilo irti odotuksesta :P

Vierailija
2/11 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, toi sun maha näyttää kyllä...tosi..hmmm, ulottuvalta. Itsellä urakka vasta puolessa välissä ja silti on iltaisin maha väsynyt. Sulla on ilmeisen hyvät geenit/kuvankäsittelytaidot, kun ei raskausarpia kuitenkaan näy? Täältä lähtee tukku vauvanhäätö-loitsuja, pysy järjissäs vielä hetki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sitä ikäänkuin luovuttaa tässä vaiheessa. Ken 40+0-portista kulkee voi kaiken toivon heittää ;)

Vierailija
4/11 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenipuolelle mennään, olen ihan liian laiska käsitelläkseni kuvia :D En minä silti ilman raskausarpia ole päässyt, ne vain ovat tuolla vähän alempana ja takana...

Vierailija
5/11 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mulla oli ihan sama tunne - koska vauva ei syntynyt ajallaan (toisin kuin esikoinen), niin kuvittelin että tämä oli nyt tässä. Lapsi jäi saamatta. Minkäs projektin sitä sitten alottaisi kun ei tullutkaan vauvaa? :D

Syntyihän se sitten 41+2...

Vierailija
6/11 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika tuota sun mahaa :D Tsemppiä hirveesti ja koitahan pysyä vielä järjissäs siellä :)

Vierailija
7/11 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva maha on, ei yhtään iso. lähtölaskenta alkakoot.. oikein ku uhoaa ja vannoo odottavansa vuoden loppuun asti, niin kyllä se viimeistään sitten...42+0 sieltä lähtee tulemaan ;) nimimerkillä kokemusta on. (eka syntyi vain 40+4, toista odoteltiin 42+0)

Vierailija
8/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei olisi nelikiloinen napero :D

Vierailija
9/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo alkaa olla jo aika buddhamainen pallero :D Kiitos tsempeistä!

Vierailija
10/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hassua miten tietyn rajan ylimentyä ei vaan jaksa uskoa siihen lapsen poistumiseen. Ikinä :D

Vierailija
11/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nelikilosissa mitään vikaa ole, päinvastoin helppoa käsitellä ja usein jaksavat imeä niin että maitoa riittää koko kylälle ;)

meillä eka oli muutaman gramman yli 4kg ja toinen sitten 3,9kg.

mä sanoisin ennemmin et kuhan ei olis 5kg napero ;) siinä vois jo vähän hirvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi