Millainen ihminen menee Matti Nykäsen hautajaisiin, vaikkei ole sukua tai tuntenut häntä henkilökohtaisesti?
Ihan uteliaisuudesta kysyn. Minulle ei tulisi mieleenkään, mutta ilmeisesti aika moni sinne on menossa?
Kommentit (24)
Miksei menisi? Hautajaisiin saa mennä kuka vaan. Se ei ole varattu lähisuvulle. Kahvitukset sitten tietysti erikseen kutsulla.
Seiskan "juottotoimittaja" Kai Merilä.
Minä menen koska haluan tavat Tauskin, Tuksun ja Vesa Keskisen ja mahdollisesti päästä heidän kanssa samassa kuvassa seiska lehteen.
Perus suomalainen yliutelias kyylä.
Eli varmaan 70% suomalaisista kuuluu tähän joukkoon.
Eikö ole uutisoitu, että hautajaiset pidetään perhepiirissä, pienet, pienen piirin hautajaiset?
Sellainen, joka kunnioittaa Matti Nykäsen muistoa. Voi haluta mennä siihen aikaan esim kirkon liepeille. Vaikka ei varsinaisiin tilaisuuksiin menekään.
Matti Nykänen oli kaikkien tuntema ihminen, jota ei enää ole.
Utelias. Hautajaiset ei ole niin mukavia tilaisuuksia jotta tekis mieli änkee tuntemattomien tilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen koska haluan tavat Tauskin, Tuksun ja Vesa Keskisen ja mahdollisesti päästä heidän kanssa samassa kuvassa seiska lehteen.
Eli samaistut heihin, yritä oikeen lujaa voit olla tuleva seiskan superjulkku. Sillä erolla jotta nää muut ovat tuttuja muustakin kuin tästä palstasta
Eihän sitä ole ilmoitettu julkisesti milloin siunaustilaisuus on.
Antakaa Matin omaisten ja lähimpien ihmisten pitää rauhassa muistotilaisuus.
Täydellisen yksinkertainen juntti änkeää itsensä sellaiseen tilaisuuteen mihin ei ole kutsuttu.
Toivottavasti on joku vartiointi ettei uteliaat pääse.
Minulla on ikävä Mattia.
Hautajaissaattueeseen saa tulla koko Suomi vaikka. Sellaisethan tulee. Tulee pitkä pitkä letka.
Onko joku sitten sanonut menevänsä ihan hautajaisiin? Siis kappeliin ja/tai muistotilaisuuteen?
Aika moni menee varmaan kaupungille, sitä vartenhan se saatto järkätään että ihmisillä on mahdollisuus jättää viimeinen tervehdys. Itse en ole menossa vaikka jyväskyläläinen olenkin.
Miksi tästä pitää väkisin keksiä jotain negatiivista? Olitko yhtä pahoillasi, kun ihmiset kerääntyivät seuraamaan Koiviston hautajaisia?
Toimittajat menee, kun se on "heidän työtään".
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen yksinkertainen juntti änkeää itsensä sellaiseen tilaisuuteen mihin ei ole kutsuttu.
Minulla on ikävä Mattia.
On ilmoitettu jo viime viikolla. On 2.3. eli ensi lauantaina. Siunaus Taulumäen kappelissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka kunnioittaa Matti Nykäsen muistoa. Voi haluta mennä siihen aikaan esim kirkon liepeille. Vaikka ei varsinaisiin tilaisuuksiin menekään.
Matti Nykänen oli kaikkien tuntema ihminen, jota ei enää ole.
Jos kunnioitat Nykäsen muistoa, niin pysyt pois hautajaisista. Noloa tunkea sinne häiritsemään perheen suremista.
Urheiluhullu penkkiurheilija joka on tuulettanut Matin yhdeksää arvokisakultaa, kahta mäkiviikon voittoa ja lukuisia muita mitaleita.
Täytyy olla sivistymätön mitään häpeämätön juntti joka tunkee kappeliin, vaikka omaiset nimenomaan eivät sinne ulkopuolisia halua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä Mattia.
Onhan. Päivä, paikka ilmoitettu ja kellonaikakin on helppo päätellä kulkueen aikataulusta
Tyrkky kyylä.