Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihminen oppia lesboksi?

Vierailija
25.02.2019 |

Tekisi mieli oppia lesboksi. Olen niin kyllästynyt miehiin. Fantasioin miehistä, mutta käytännössä seksi on ihan paskaa. Miehet yleensä haluavat vain oman orkkunsa, sitten seksi loppuu. Ovat kovakouraisia ja imevät nännejä kuin vauvat. Yököttävää touhua. Todella huonosti ottavat edes ohjeistusta vastaan. Muutenkin olen kyllästynyt miesten perseilyyn tässä maailmassa. Olisikohan mitään toivoa oppia nauttimaan naisen kanssa seksistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, hyvin moni alkaa lesboksi ja homoksi kun se on niin trendikästä ja pääsee ylpeilymarsseille.

Vierailija
2/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin nautin seksistä naisen kanssa, voin suositella.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä selibaatti sopisi paremmin, kuulostat vähän siltä...

Vierailija
4/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Tuskin siinä mitään menettää. Voi olla, että huomaat, etteivät kaikki naisetkaan ole niin häävejä seksitaidoiltaan.

Vierailija
5/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ainakaan 

Vierailija
6/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla?

Itsekin joskus kokeilin, tosin muista syistä (halutti vaan kokeilla kun tilaisuus tuli), ja silloin viimeistään tajusin ettei ole miestä voittanutta.

Naisen kanssa oli ihan jees, mutta jäi tyhjä olo (miehen kaipuu) enkä saanut minkäänlaista täyttymystä.

Miesten kanssa ei ole ikinä jäänyt tyhjää oloa, päinvastoin penetraatio miehen kanssa tuo henkisenkin täyttymyksen.

Olen varmaan joku superhetero.

En saa naisen läheisyydestäkään samanlaista tyydytystä kuin miehen läheisyydestä, siis ilman mitään seksuaalista.

Naisissa ei ole samanlaista maskuliinista latausta kuin miehissä (feminiinisissäkin miehissä on tämä, mutta maskuliinisissa naisissa ei), ja itse saan virtaa nimenomaan siitä miehen fyysisen olemuksen latauksesta.

Siis jos olen kosketuksessa sellaiseen, vähän kuin joku lataustolppa mistä saa energiaa.

Vierailija
7/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, mulla on niin että naisen kanssa saatan ottaa tavallaan maskuliinisen roolin ja saan erilaisen täyttymyksen sitä kautta. Ehkä sulle istuu se feminiininen rooli ihmisen kuin ihmisen kanssa ja siksi n+n ei tunnu hyvältä.

Vierailija
8/8 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, ei oikeasti.