Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se Valokuvaaja Lapsimessuilta

Laura
27.07.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita kuvia! Hassua, itse olin törmännyt N.S. kuviin muotikuvina (esim blogissa Malenami) mutta kuvat perheistä kyllä sykähdyttivät eniten.

Vierailija
2/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan iloisia kuvia <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malenan blogi on ihana! En tosin ole varmaankaan nähnyt Nikin ottamia kuvia siellä, mutta Malenamissa olevat kuvat ovat kyllä poikkeuksetta upeita!

Itse myös tykkään eniten (nykyään) perhekuvista. Varmaan siitä syystä että kun naperoilla on hauskaa, heillä on hillittömän hauskaa. Sellaisen kun näkee kuvassa niin tulee väkisinkin hyvälle tuulelle :)

Vierailija
4/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olekin! :) Eniten minua ilahdutti että kuvissa näkyy Vikun touhuilu sellaisena kuin se on, eikä pojasta ole sellaisia "virallisia pönötyskuvia" sarjassa lainkaan.

Vierailija
5/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan paljon...

Tuo tatska kaveri ottaakin kohta hatkat, ihan kuin tuo kuva ns. "antaa ymmärtää".

Yh:llä on helpompaa fattan kanssa...

Tietsi alias "Tietäjä"

Vierailija
6/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä syväluotaavasta analyysistä avioliittooni ja taloudelliseen tilanteeseemme :D

"Tatskakaveri" lähettää terveisiä ettei tuota taaperoa pysty juoksemaan pakoon vaikka haluaisikin kun se on niin nopea. Varsinkin kun kohta on se toinen napero painona sylissä.

Vierailija
7/12 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat kuvat <3 sai tällasen raskaushormonisen tunteilijan vallan kyyneliin :)

Vierailija
8/12 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan miten auki omat kyynelkanavat olivat kun katselee tämän tason kuvia omasta lapsestaan ;)

Vierailija
9/12 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita, ihania, valloittavia kuvia!!! Myös kuvaajan omassa blogissa. Kyynel tuli silmään, vaikka en oo edes raskaana. (Varmasti en!!!)

Vierailija
10/12 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuolen edelleen ihan totaalisesti varsinkin silloin, kun katson Nikin newborn-portfoliota niiltä nettisivuilta. Ja tässä vaiheessa olen selannut sen.. tuota.. pari kertaa...

Vierailija
11/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia (myös siellä toisessa blogissa) ja maanmainio meininki! Väkisinkin hymyilyttää :)

Vierailija
12/12 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olekin upeita! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi