Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkän seksittömän kauden olisit valmis kestämään nykyisessä suhteessasi?

Vierailija
25.02.2019 |

Entä kuinka pitkän olet pisimmillään kestänyt? Johtuen siis puolison haluttomuudesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seksittömyys ahdista ketään?

Vierailija
2/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni nyt tulisi haluttomaksi, niin luultavasti takana olisi jotakin muutakin, joten aika nopeasti ottaisin asian esille.

Sanoisin siis, että muutama viikko menisi juuri ja juuri. Jos haluttomuuden taustalla olisi toinen nainen tai epäilys siitä, niin pari viikkoa, jos taas jotakin masennusta, niin ymmärtäisin ja aika olisi pitempi.

Kestäisin kyllä ilmankin, mutta puhuisin kyllä asiasta perusteellisesti aika nopeasti. N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lopun ajan suhteesta. Ei todellakaan kiinnosta kiero öykkäri nainen. Nyt otan irti muuten, mitä otettavissa on.

Vierailija
4/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk, johtuen miehen masennuksesta. Nyt taas suunnilleen kerran viikossa, riittää molemmille hyvin.

Mutta eihän kauden tarvitse olla seksitön, itsekin voi hommat hoitaa, ja vieläpä helposti.

Pitkä avioliitto on NIIN paljon muutakin kuin seksi, eli kyllä sitä kestää, kun välittämistä kuitenkin on. Mutta asian täytyy olla myös hoidossa, eli terapiaa, lääkettä, puhumista...

N49

Vierailija
5/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8kk, johtuen miehen masennuksesta. Nyt taas suunnilleen kerran viikossa, riittää molemmille hyvin.

Mutta eihän kauden tarvitse olla seksitön, itsekin voi hommat hoitaa, ja vieläpä helposti.

Pitkä avioliitto on NIIN paljon muutakin kuin seksi, eli kyllä sitä kestää, kun välittämistä kuitenkin on. Mutta asian täytyy olla myös hoidossa, eli terapiaa, lääkettä, puhumista...

N49

Itse en osaa pitää masturbointia seksinä, eikä sitä yleensäkään pidetä. Ap

Vierailija
6/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos haluttomuuteen liittyy ohimenevä fyysinen sairaus se on mielestäni ihan ymmärrettävää. Pelkkä mielen haluttomuus tms. Ei ole parisuhteessa hyväksyttävää pitkiä aikoja. Max 1 kk. Itse olen pisimmillään ollut parisuhteessa 6 kk ilman seksiä miehen haluttomuuden takia. Oli pstä. Oikeestaan ei hän minua halua nytkään, mutta lopulta suostuu. Ei tämmöinen kivaa ole ja kaikki miehet jotka jää ilman saavat kyllä sympatia pisteet multa. Minusta on ihan ok hakea sitä muualta, jos kotona ei saa. En olisi uskonut ikinä nuorempana sanovani näin, mutta kyllä se on mielestäni jokaisen ihmisen perusoikeus varsinkin jos on kumppani. Jos rakastat kumppaniasi ja vaikka sua nyt ei niin kiinnostais, niin tottakai sä haluat olla sen kanssa ja nähdä kuinka se nauttii! Ainoastaan itsekäs kspää ei anna, siis silloin se on jo henkistä väkivaltaa tai mikä parasta kiristää sillä tms. Näitä sekojuttuja on niin miehillä kuin naisilla ihan tasapuolisesti. Mutta usein se haluttomampi onkin mies, jota monet ei usko. Niin en yhtään ihmettele, että ihmiset eroaa näiden syiden vuoksi. Jos suhde on pska ja sekin loppuu tai on huonoa, niin parempi jo yksin olla.

Vierailija
7/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Itse en osaa pitää masturbointia seksinä, eikä sitä yleensäkään pidetä. Ap

:O Miten niin ei yleensä pidetä? Minä kyllä pidän, ilmankos olenkin tyytyväinen ja onnellinen <3