Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa. Olen 20v mies ja näytän kasvoiltani tältä (kuva)

Vierailija
24.02.2019 |

Kuva ei ole mun kasvoista vaa netistä löydetty. Ei ole sinäällään samaa näköäkään mutta samat piirteet löytyvät. Hiusten paksuus, suuret silmät ja pulskat posket.

Olen tuollainen babyface

https://goo.gl/images/2ua4hb

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että ei ole sun kuva eikä samaa näköäkään? Vähän hankala arvioida, mikä vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vauvat yleensä näyttää vauvoilta.

Vierailija
4/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös kmies

Vierailija
5/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä vaivaa mikään. 

Vierailija
6/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tämmöistä aikuismaista teeävyyttä kasvoihin: https://im.mtv.fi/image/2735678/landscape16_9/1024/576/4f385320a3cf45a0…

T. Ap

Vierailija
7/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapsenpyöreyttä. Itelläni kasvot laihtui joskus 24v.

Vierailija
8/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisten naisten mielestä olet lutunen poju.

Vierailija
9/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis kasvojen pyöreyttä.

No siitä pääset eroon polttamalla rasvaa. Ala treenaamaan niin saat samalla tervettä massaa muualle.

Pidä hiustyyli lyhyenä.

Yli pitkät lyhyet Paksut hiukset " pulkistavat" poskia.

Vierailija
10/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vaivaa se, että olet 20 v :)

Saat lisää terävyyttä kasvoihin, jos lasket rasvaprosenttia. Mutta samalla pitää sitten treenaamalla hommata lihaksia, koska muuten näytät vain sairaalloisen laihalta ja riutuneelta.

Vierailija
11/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näytän ihan tältä, no tosin oikeastaan vaan tuo väri pitää paikkansa, no ei oikeastaan ihan tuo värikään, mutta melkein, ehkä noiden kahden värin sekoitus

https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/0e/bb/db/8f/s-punkaharj…

Mites noin niin kuin tuumaatte, olisiko vientiä?

Vierailija
12/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus 20-vuotiaaltahan tuo näyttää. Vai onko teillä Porvoossa tuon ikäiset jo aikuisen näköisiä?

Vierailija
13/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kuva tää viimeisin.

Vierailija
14/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vetää kovia huumeita. Parin vuoden päästä löytyy terävyyttä ja uurteita kasvoista.

Vierailija
15/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta... aika moni parkymppinen näyttää vielä teinipojalta. Isälläni alkoi parta kasvaa vasta kolmekymppisenä. Ei sinua mikään vaivaa.

En tiedä, paljonko yleiseen olemukseensa voi vaikuttaa, mutta minuun teki vaikutuksen inttiaikana erään nuoren luutnantin reipas puhetapa. Hän opetti ensitapaamisella enemmän mieheydestä kuin koko muu aika siinä instituutiossa yhteensä. Seistään ryhdikkäästi keskellä lattiaa ja puhutaan kuuluvalla äänellä - mutta kuitenkin ystävällisesti ja huutamatta. Jos ei ole asiaa, kuunnellaan tarkkaavaisena tai sitten tehdään jotakin muuta. Mutta ei notkuta ringin reunamilla perse roikkuen ja käsi taskussa. Se voi olla teinin mielestä cool, että näyttää siltä, ettei mikään kiinnosta eikä liikuta. Siihen se sitten jääkin. Ihminen, jota kiinnostaa, jota liikuttaa, ja joka sanoo sanottavansa reilusti ja asiallisesti, saa paljon enemmän myönteistä huomiota kuin takapenkissä valuva nyhverö. Ja tällä kaikella on huomattavan vähän tekemistä kasvonpiirteiden kanssa.

Vierailija
16/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Peruslutunen nuori mies. Komea!

2. Melkoinen perusmies. Hieman masentunut. Komea.

3. Ei avautunut mulle, sääli!

Vierailija
17/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vielä lapsi.

Vierailija
18/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se mies usemmiten alkaa näyttää rahvaalta mieheltä siinä 25-30 vuoden iässä :D

Että on vielä aikaa, syöt vaan hyvin ja niin pois päin. 

Vierailija
19/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavat kuvaesimerkit

moni mies komistuu vasta kolmenkympin tienoilla kypsymisen myötä, kuvaesimerkeissäsi ikäeroa on reilusti, ikää myöten tulee muotoa ja jykevyyttä kasvoihin

Vierailija
20/20 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän tuollaiselle vieläkin ja olen kohta neljäkymmentä. Kaikki luulee kaksvitoseksi.

Oma isänikin vanheni vasta viisikymppisenä.

Meidän suvussa miehet näyttää 20-30v nuoremmilta.

Löytyy sellainen nuorekkuusgeeni. Sinun ikäisenä näytin ihan 13-vuotiaalta ap.

Meni pitkään että pääsin seurustelemaan aikuisten naisten kanssa. Ja silloinkin moni epäili että olen nuorempi ja minulla on isoveljen henkkarit.

Tosi raskasta näyttää useita vuosikymmeniä nuoremmalta. Henkisesti äärimmäisen raskasta.

Toki olisin voinut deittailla kolmekymppisenä helposti lukiolaisia, mutta se olisi ollut petkutusta ja en innostu lapsista yksinkertaisesti.

Yksi keino tosiaan olisi vetää paljon päihteitä. Ne vanhentaa taatusti.

Minulla ei ole ollut rohkeutta siihen. Pisin alkoholiputkikin on vain parivuotta ja sitten tulee vainoharhoja että tuhoaako tässä sisäelimet ja huumeiden ongelma on ettei tiedä puhtaudesta. Ei hirveästi tekee mieli vetää huumeita. Ei löydy tarpeeksi riskinottokykyä edes lähteä kokeilemaankaan.

Tupakointikin on ällöä ja saa olla kova tekniikka ja tekijä että saa vedettyä askin päivässä.

Kokeilin joskus tupakointiakin niin ennätys päivän aikana oli 5-8kpl. Ällöttävän makuiseksi menee suu ja ei se ole sen väärti.

Itse olen päättänyt vanhentua arvokkaasti ja kärsivällisesti odottaen. Omat lapsetkin häpeää tai antaa ymmärtää että häpeävät minua vanhempainillassa, kun muiden vanhemmat ovat jo harmaita ja minä nelikymppisenä näytän ihan parikymppiseltä.

Ovat sanoneet ja antaneet ilmi asian.

Tosi raskasta näyttää nuorelta mieheltä. Ymmärrän kyllä ap:ta