Millainen mies tai nainen ei kelpuuta sinua?
Siis jos et mieti sitä kenet sinä kelpuuttaisit kumppaniksesi tai et. Vaan millaisesta osaat kokemuksen perusteella arvioida ettet kelpaisi hänen kumppaniksi?
Kommentit (16)
Heikko. Olen ruma, itsenäinen ja voimakastahtoinen. Huonoitsetuntoiset vässykät ei pärjää mun kans.
Sellainen mies joka periaatteesta vihaa akateemisia naisia. Persumies. Toki tunne on aika pitkälti molemminpuolinen, mutta vielä enemmän niin että mies ei kelpuuta minua.
Sellaiset, jotka on todella tarkkoja muidenkin ihmisten suhteen. Tiedän jo etukäteen etten minäkään kelpaa kun ei muutkaan ole kelvanneet. Aina ne jonkun vian löytää ja keksii sellaisen jos muuten löydä tai sitten vaan jotain epämääräistä "tää ei nyt vaan tunnu oikealta/hyvältä".
Joku, jolla ei ole itsetuntoa ja joka sen vuoksi haluaa hypellä tasajalkaa ja käskyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos et mieti sitä kenet sinä kelpuuttaisit kumppaniksesi tai et. Vaan millaisesta osaat kokemuksen perusteella arvioida ettet kelpaisi hänen kumppaniksi?[/quote
Varmaan sellainen, jolle rinta ja selkäkarvoitsukseni on liikaa ja, joka ei voi sietää kaljuuntuvia miehiä. En tosin usko, että menettäväni paljoa, elleivät vain ja ainoastaan näiden piirteiden vuoksi haluaisi minua kumppanikseen.
No suurin osa miehistä ei haluaisi 130 kiloista puolivälissä viittäkymppiä menevää naista. Osalle olisi ylipaino se este, ja osalle ikä. Joillekin tosin olisi varmaan nekin ok mutta luonne ei sovi. Onneksi löysin 20 vuotta sitten miehen joka mut huoli, nyt vois olla vaikeeta löytää ketään sopivaa joka mut huolisi. Ulkonäöllä en juuri miehiä hurmaa mutta huumorilla ja muuten luonteellani hurmaan osan ja osan ajan pois.
Sellainen, joka vaatisi ja painostaisi minua luopumaan muista vastakkaista sukupuolta olevista kavereistani ja ystävistäni.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies joka periaatteesta vihaa akateemisia naisia. Persumies. Toki tunne on aika pitkälti molemminpuolinen, mutta vielä enemmän niin että mies ei kelpuuta minua.
No niin. Akateemikkohan se siellä.
Mielensä asiasta kuin asiasta pahoittava tosikko. Olen itse hyvinkin arvo- sekä talousliberaali, vegaani, ja kaikkea muuta vastaavaa vihermädätys-kategoriaan kuuluvaa, mutta mielestäni lähes kaikesta voi kuitenkin vitsailla kun tekee sen hyvällä maulla ja osaa nauraa myös itselleen.
No, oon oikeistolainen sairaanhoitaja ylemmän keskiluokan perheestä. Mua tuskin kelpuuttaisi vihervassari tai joku kommunisti. Ammattini ei ole ollut mikään ongelma ikinä kenellekään paremmin kouluttautuneelle miehelle.
Kukaan ei huolisi mua. Olen ruma ja masentunut työtön nainen.
Rikas, komea, lihaksikas ja pitlä mies. En ole missin tai mallin mitoissa enkä sen näköinen. Lisäksi minulla on lapsi. Joten en usko että monikaan mies minua huolisi muuta kuin sängyn lämmittäjäksi.
Eipä ole sellaista naista tullut vielä vastaan jolle kelpaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. "Persunainen" ei ole kiinnostunut minusta. Varsinkin kun kaiken muun lisäksi olen vielä suomenruotsalainenkin. Itselläni ei ole mitään periaatteellisia rajoitteita että naisen tulisi olla akateeminen, mutta ainoastaan akateemiset naiset ovat minua kohtaan osoittaneet kiinnostustaan.
Sellaista naista ei ole vastaan tullut.