Miten paljon te miehet katselette rintoja?
Kommentit (24)
No vaikka sellainen jos se on tärkeää sinulle
Mahdollisimman paljon. Miksi kysyt?
Mitä enemmän näkyy, sitä enemmän miesten huomio kiinnittyy.
Tämän tietää ihan jokainen nainen ilman kyselemistäkin.
peppumis ei kiinnitä huomiota pahemmin.
Aina ja koko ajan. Olen rintariippuvainen.
Aika usein. Sellaiset semi-isot on parhaat. Ja jos naisella on vielä kiinteä ja treenattu takamus niin avot!
Riippuu tietysti onko pylly- vai tissimiehiä. Pyllymiehet ei ehkä siinämäärin kiinnitä huomiota kuin tissimiehet (vaikka vähän kiinnostaakin) ja päinvastoin, koska se fokus on kuitenkin siinä omassa mielijutussa enimmäkseen.
Itse olen enemmän peppumiehiä, mutta tottahan rintojakin on kiva katsella. Koolla ei minulle ole paljonkaan väliä, kunhan eivät ole mitkään ihan laudat tai toisaalta aivan mielettömän suuret, tärkeämpää on muoto, ja miten hyvin nainen kantaa niitä. Jos on kauniit rinnat, hyvin esillä, ja varsinkin jos rintojen väliä näkyy sopivasti (eli tarpeeksi että rinnan kaari hahmottuu) niin hiton vaikea niistä on silmiään irrottaa. Nykyisin vaan ei aina tiedä uskaltaako edes katsoa, kun helposti tulee jotain #metoo-henkistä noottia...
On jopa hieman vaikeaa olla välillä vilkuilematta jutellessa, jos varustus on esille kuin lihatiskillä, varsinkin kun kokoa löytyy. Jotenkin ne silmät meinaa vaeltaa sinne alemmas, tahtomattakin. Kaupungilla ryntäät tietty iskee silmään, muttei niitä kehtaa tuijotella kuten perseitä, perää tiiraillessa on 'kiinnijäämisen' mahis pieni.
Vierailija kirjoitti:
On jopa hieman vaikeaa olla välillä vilkuilematta jutellessa, jos varustus on esille kuin lihatiskillä, varsinkin kun kokoa löytyy. Jotenkin ne silmät meinaa vaeltaa sinne alemmas, tahtomattakin. Kaupungilla ryntäät tietty iskee silmään, muttei niitä kehtaa tuijotella kuten perseitä, perää tiiraillessa on 'kiinnijäämisen' mahis pieni.
Sen verran vielä, että nainen jolla on rintavako näytillä, menettää oikeuden valittaa miesten tuijotteluista. Jos niitä esitellään, niin niitä on lupa myös tiirailla. Se on todella vaikeaa jutella naiselle jolla on näyttävästi ryntäät esillä, vaikka haluaisit oikeasti vain keskustella asiasta. Ihan turha nuivailla, laita vaatetta päälle jos häiritsee, sama kuin kellit roikkuisi lahkeesta, vähän vaikea niitä on olla huomaamatta.
Katson tissejä jos nainen on alasti muuten en juurikaan.
Jos ne esille (oikein katseille tyrkylle) tuodaan, niin eihän niitä voi olla KUKAAN vastaantulija näkemättä siitä ihmisestä sitten aivan ensimmäiseksi .
SE on sitten eri asia, MINKÄ ajatuksen ne esille tuodut tissit kenessäkin niistä näkijöistä herättävät.
Vierailija kirjoitti:
Kysyy krapulainen siiderivalas?
Ei ollu multa! Eikä ole krapula kahvin juonnista. Sidukka ei maistu. Lollot on!
Siitä miten hyvin ne näkyvät ja miten keskeisenä ruumiin ,eli kehonosana ne 'hyppäävät' eli pomppaavat näkökentässä suoraan vastaantulijan näköaistiin päättää kyllä niiden esille asettaja itse...
Aina kun näkyy niin katson ja joskus täytyy ihan keskittyä ettei katse lähde harhailemaan. On tehty testi jossa naisella oli tissitoppi päällä ja hän käveli vilkkaalla kadulla piilokamera kaulakorussa. Eniten hänen tissejään katsoivat naiset! 😁
Koko valveillaoloajan, ja yöllä nään niistä vielä untakin
Kysyy krapulainen siiderivalas?