Mitä tekisit ja sanoisit jos 18v tyttösi toisi 38v poikakaverin kotia?
Mieheni oli räjähtää raivosta kun 18v tyttö toi 38v poikakaverin yllättäen näytille kotia.Mieheni tytön isä lähti samantien ulos talosta,niin kyllä olikin parasta.Hän ei olis voinut hillitä itseään.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tytön isä?
Ap siis on parisuhteessa miehen kanssa jolla on aiemmasta homosuhteesta tytär? Ap ei itse kertonut omaa sukupuoltaan mutta ei kai se ole tässä olennaistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tytön isä?
Eli se mies itse?
Koska asumme 18v tyttöni kanssa kahdestaan niin tiedossa olisi kuuma ja kiihkeä kolmen kimppa.
Mielummin se 38 vuotias mies, kuin se, että tytär olisi lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tytön isä?
Minä olen tytön äiti ja mieheni tytön isä.
Ei se mikään POIKAkaveri enää ole, hopeakettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tytön isä?
Minä olen tytön äiti ja mieheni tytön isä.
Sä et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Nämä kysymykset huvittavat minua.
Mitäpä minä sanomaan. - Jos seksiä meinaistte harrastaa niin muistakaa ehkäisy. - mutta oikeasti saattaisin toivottaa vain hyvää yötä. Luotan 18 vuotiaan arvostelukykyyn. Häm on kuitenkin juridisesti aikuinen, jolla on oikeus mutta myös velvollisuus tehdä omat valintansa ja päätöksensä. Ikävää tietysti, jos tekee virheitä, mutta olisi iso virhe minulta alkaa arvostelemaan ja halveksimaan hänen päätöksiään, niin kauna kuin ei loukkaa ja satuta ktään tosita ja kuten sanottu, niin tovottavasti ei myöskään itseään .
Sanoisin että tervetuloa ja käskisin ikiksen painua vattuun sieltä pusikon takaa rääkymästä.
Niin ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/3124635/ei-vastata-ikiksen-provoihin-of…