Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on veneilijöiden tekosyy virtsata veneen kannelta mereen?

Vierailija
23.02.2019 |

Koskee nimenomaan isompien veneiden omistajia. Niissä on taatusti käymälä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todistin tällaista Tampereella Ratinan suvannon suulla. Jos olisin havainnut kymmenen sekuntia aiemmin, olisin vahingossa sylkäissyt sillankaiteen yli juuri samalla hetkellä. Vieläkin harmittaa että tajusin liian myöhään.

Vierailija
2/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen oman veneeni kannelta järveen aina kun sattuu huvittamaan eikä vähääkään kiinnosta jo joku āmmā ei siitä pidä.

Tuollaiset āmmāt huolehtikoon omista asioistaan, niissä riittää aivan varmasti miettimistä.

Mistä näitä kyyliä oikein riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useistakin veneistä taitaa puuttua septitankki, vaikka vessanpönttö onkin ja tavara vedellään sieltä suoraan mereen. Toki ei ihan yhtä näyttävää vaivihkaa veneen alle leviävä liete, kuin että suoraan kannelta loroteltaisiin.

Vierailija
4/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika useistakin veneistä taitaa puuttua septitankki, vaikka vessanpönttö onkin ja tavara vedellään sieltä suoraan mereen. Toki ei ihan yhtä näyttävää vaivihkaa veneen alle leviävä liete, kuin että suoraan kannelta loroteltaisiin.

Eikö se ole nykyään pakollinen tietynkokoisissa veneissä?

Vierailija
5/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kusen oman veneeni kannelta järveen aina kun sattuu huvittamaan eikä vähääkään kiinnosta jo joku āmmā ei siitä pidä.

Tuollaiset āmmāt huolehtikoon omista asioistaan, niissä riittää aivan varmasti miettimistä.

Mistä näitä kyyliä oikein riittää.

Mäkin kuseskelen sinnetänne pitkin kaupunkia eikä vähääkään kiinnosta jo joku mulkeroäijä ei siitä pidä.

Tuollaiset mulkeroäijät huolehtikoon omista asioistaan, niissä riittää aivan varmasti miettimistä.

Mistä näitä kyyliä oikein riittää.[

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä